V&K Teed One Mile Challenge 2022
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) või 1/2 miilisel (ca. 804m) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.
Viimased kümme+ aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h. Eesti ühe miili rekord pärineb 2020 aastast kui Aleksandr Ljahh Nissan Skyline GTR-il saavutas kiiruseks müstilised 402 km/h!
Alates 2021 aastast on võistlusel võimalik osaleda kas 1 miili või 1/2 miili arvestuses.
Valides 1/2 miilise distantsi - osalete ainult 1/2 miili arvestuses ja 1 miili tulemust ei mõõdeta.
Valides 1 miili distantsi - osalete 1 miili arvestuses, lisaks mõõdetakse 1/2 miili tulemus.
REGISTREERIMINE & LISAINFO: www.onemile.ee
One Mile Challenge 2022 - 20. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
One Mile Challenge 2022 - 20. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Viimati muutis indro, 11 Juul 2022, 11:26, muudetud 1 kord kokku.
One Mile Challenge 2022 - 20. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Haapsalu lähistel mõõdeti Ferrari kiiruseks 337 km/h!
Õnneks küll mitte liikluses, vaid Kiltsi lennuväljal peetud 1 miili paigaltstardiga lõppkiirusvõistlusel V&K Teed One Mile Challenge 2022, kus pea 80 kiirusejanulist võistlejat Eestist, Lätist ja Soomest proovisid enda ja auto võimeid. Võistluse võitis üldarvestuses kümmekond aastat tagasi Eesti kiirendusvõistusi oma Toyota Supra’ga valitsenud Maksim Zolotarjov, kel seekord sõiduriistaks Ferrari SF90. Teiseks tuli Urmas Koppel Porsche 911 Turbo S’il (312 km/h) ja kolmandaks Karl-Martin Karlson Audi Coupe’l (309 km/h).
Suurepärastes ilma- ja meeleoludes kulgenud võistluspäev möödus suurte kiiruste sajus – 300 km/h ületas kokku 4 võistlejat. Mitut varasemalt kõrgeid tulemusi näidanud võistlejat, sh Euroopa rekordi 402 km/h sõitnud Aleksandr Ljahh’i (Nissan Skyline GTR) kimbutasid aga tehnilised probleemid.
Kiireim naisvõistleja oli Smilla Sangernebo (Corvette ZR1, 296 km/h) ja kiireim diiselauto Ergo Viisma (MB C220d, 288 km/h).
Võistluse tulemused leiate järgmiselt lingilt: https://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Täname kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ja loomulikult ka toetajaid!
Õnneks küll mitte liikluses, vaid Kiltsi lennuväljal peetud 1 miili paigaltstardiga lõppkiirusvõistlusel V&K Teed One Mile Challenge 2022, kus pea 80 kiirusejanulist võistlejat Eestist, Lätist ja Soomest proovisid enda ja auto võimeid. Võistluse võitis üldarvestuses kümmekond aastat tagasi Eesti kiirendusvõistusi oma Toyota Supra’ga valitsenud Maksim Zolotarjov, kel seekord sõiduriistaks Ferrari SF90. Teiseks tuli Urmas Koppel Porsche 911 Turbo S’il (312 km/h) ja kolmandaks Karl-Martin Karlson Audi Coupe’l (309 km/h).
Suurepärastes ilma- ja meeleoludes kulgenud võistluspäev möödus suurte kiiruste sajus – 300 km/h ületas kokku 4 võistlejat. Mitut varasemalt kõrgeid tulemusi näidanud võistlejat, sh Euroopa rekordi 402 km/h sõitnud Aleksandr Ljahh’i (Nissan Skyline GTR) kimbutasid aga tehnilised probleemid.
Kiireim naisvõistleja oli Smilla Sangernebo (Corvette ZR1, 296 km/h) ja kiireim diiselauto Ergo Viisma (MB C220d, 288 km/h).
Võistluse tulemused leiate järgmiselt lingilt: https://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Täname kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ja loomulikult ka toetajaid!