Test tuleb alles aprillis. Aga etteruttavalt mainiti ära. Erilist infot sealt ei saa.tofetome kirjutas: ↑25 Mär 2021, 09:21Jaga palun seda videot, millest rääkisid.evald112 kirjutas: ↑25 Mär 2021, 09:17 Eilses TyreReviews videos mainiti ka mokaotsast, et kumho on selle aasta üllataja.
Endal GY Eagle F1 AS3 ja senimaani väga rahul. Tõstsin talvekorterist välja tuulduma ja mõõtsin mustri sügavust ka. Kaks suve ja kokku umbes 15-16k km. Mustrit alles ühtlaselt 5,7mm kõikidel rehvidel. Müra osas pole mõtet eriti kommentaarida sest laiem rehv (245 minul) möliseb nagunii rohkem kui näiteks 205 ja autodel on põhjad ja koopad erinevalt isoleeritud. Aga madala profiili (mul mõõt 245/40r19) kohta ei tooks välja et väga hullult möliseb. Kui võrdlen teise daily driveriga (Golf 7 universaal, mõõt 225/45r17), millel mingid Bridgestone-id all, siis too igatahes lärmakam.
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
1. Suverehv
2. 235/45R18 Falken FK510 98Y xl
3. VW Passat B8 1,8 TSI
4. Soovitan
Sai esmaspäeval alla pandud, nüüd sõitnud umbes 500 km (100 linna ja 400 maanteed). Vähe sõitnud küll, aga esimesd muljed on suurepärased. Eriline üllatus tabas mind müra osas, mis eelmistega võrreldes on tõesti märgatavalt väiksem. Eelmised olid Pirelli P7 Cinturato samas mõõdus (tehasest all), mida ei soovitaks just müra pärast ja tundusid väga kõvad.
Tsitaat testi tulemustest, küll R17 mõõdus: "The Falken FK510 is excellent in the dry and wet. In the dry it shines with good precision and short braking distances, and excellent control in all situations in the wet. It is also one of the quietest tyres on test."
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... 50-R17.htm
2. 235/45R18 Falken FK510 98Y xl
3. VW Passat B8 1,8 TSI
4. Soovitan
Sai esmaspäeval alla pandud, nüüd sõitnud umbes 500 km (100 linna ja 400 maanteed). Vähe sõitnud küll, aga esimesd muljed on suurepärased. Eriline üllatus tabas mind müra osas, mis eelmistega võrreldes on tõesti märgatavalt väiksem. Eelmised olid Pirelli P7 Cinturato samas mõõdus (tehasest all), mida ei soovitaks just müra pärast ja tundusid väga kõvad.
Tsitaat testi tulemustest, küll R17 mõõdus: "The Falken FK510 is excellent in the dry and wet. In the dry it shines with good precision and short braking distances, and excellent control in all situations in the wet. It is also one of the quietest tyres on test."
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... 50-R17.htm
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Hankookid said nüüd alla (k115 Ventus Prime 2 Sealguard) ja vähemalt müra osakonnast on pilt palju parem kui eelmise hooaja Conti Sportcontact 5-d. Kas ta on lubatud 67db tasemel, ei oska ütelda, kuid Conti lammellilt üleminek oli kõrvale suteliselt sujuv. Kusjuures ei tuvastanud ka nii suurt veeremüra erinevust erinevate teekatete korral (abrasiivne vs siledam asfalt) kui Conti suvekatega. Ilmselt muutub asi kõrvale veel meeldivamaks, sest täna oli rehvivahetusest ära sõites +1C ning soojemana võiks rehv vaiksem olla, vist. Üldise tagasiside annan hooaja lõpu poole.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Passat B8 sedaan. Räägin siinkohal pigem mürast, sest rajal sellise autoga nagunii ei käi ja alla 250 km/h ilmselt pole linnavahel vahet väga mis rehviga kulgeda
Eelmisel suvel oli all 16" NOKIAN ELINE 2 AA. Müra oli korralik ja seda küll vähem, sga siiski ka peale seda, kui auto oli pigimattide ja muu müramattidega vaiksemaks tehtud (uksed, kapotiluuk, esitiivad, tagatiivad, kogu pagass, pagassi luuk, kõik rattakoopad, kõik logarid, taga istme alune pind). Sügisel läks alla 17" Hankooki Pike RS2 nael. Müra sai kordades juurde igal teekattel.
Nüüd kevade saabudes otsustasin leiutada jalgratast ja mis kõige hullem, selle ise ka valmis teha. Kuna olen siit lugenud igasugu hirmujutte Passati 19" rehvimüra kohta ja väiksem velg minumeelest sellele autole ei sobi, siis otsustasin ikkagi katsetada.
Soovisin 19" Michelin Pilot Sport 4 rehve ja sinna sisse kleepisin ise müramatid. Pmst mõned firmad pakuvad ka juba summutusega rehve, kuid minu valikus selliseid polnud.
Kõigepealt hankisin NoorTehnikust tavalised 30mm paksused munaresti kujulised mürasummutusmatid.
https://www.noortehnik.ee/munarestikuju ... rjal-30mm/
Kuna matid on 60cm laiad ja 1m pikad, siis otsustasin lõigata 15cm laiused ribad ja need rehvidesse kleepisingi. 19"rehvi sisemine ümbermõõt on umbes 2 meetrit. Seega sain ühest matist neli riba ja kuna iga rehvi sisse läks kaks sellist riba, siis sai kahe ostetud matiga hakkama.
Kõige hullem töö oli rehvi seest selle silikooni laadse talgimoodi moodustise eemaldamine, et mati liim ikka kleepuks. Kasutasin selle eemaldamiseks nõudepesu käsna karedat poolt, silikooni eemaldit ja breakecleanerit. Matid sai korralikult kinni.
Tulemus on super! Üli vaikne võrreldes 16" eelmise aasta Nokianidega. Kummaline, et auke ja kaevuluuke ei pane ka enam tähelegi.
Ainus miinus on see, et hetkel pole teada kuidas see mati enda liim suvel kuumaga pikemaajalise seismisega reageerib. Sõiduaeg hoiab kinni tsentrifugaaljõud, aga just pikem seismine võiks tekitada muret. Igaljuhul hetkel on emotsioonid laes ja probleemidega tegelen kui need käes on ja kui üldse tekivadki.
Kuna kuuma ilma pole veel olnud ja ei oska öelda hetkel kuidas selline kombo kestab, siis esialgu seda kellegile soovitada ei julgeks.
Aga mina olen rahul
Eelmisel suvel oli all 16" NOKIAN ELINE 2 AA. Müra oli korralik ja seda küll vähem, sga siiski ka peale seda, kui auto oli pigimattide ja muu müramattidega vaiksemaks tehtud (uksed, kapotiluuk, esitiivad, tagatiivad, kogu pagass, pagassi luuk, kõik rattakoopad, kõik logarid, taga istme alune pind). Sügisel läks alla 17" Hankooki Pike RS2 nael. Müra sai kordades juurde igal teekattel.
Nüüd kevade saabudes otsustasin leiutada jalgratast ja mis kõige hullem, selle ise ka valmis teha. Kuna olen siit lugenud igasugu hirmujutte Passati 19" rehvimüra kohta ja väiksem velg minumeelest sellele autole ei sobi, siis otsustasin ikkagi katsetada.
Soovisin 19" Michelin Pilot Sport 4 rehve ja sinna sisse kleepisin ise müramatid. Pmst mõned firmad pakuvad ka juba summutusega rehve, kuid minu valikus selliseid polnud.
Kõigepealt hankisin NoorTehnikust tavalised 30mm paksused munaresti kujulised mürasummutusmatid.
https://www.noortehnik.ee/munarestikuju ... rjal-30mm/
Kuna matid on 60cm laiad ja 1m pikad, siis otsustasin lõigata 15cm laiused ribad ja need rehvidesse kleepisingi. 19"rehvi sisemine ümbermõõt on umbes 2 meetrit. Seega sain ühest matist neli riba ja kuna iga rehvi sisse läks kaks sellist riba, siis sai kahe ostetud matiga hakkama.
Kõige hullem töö oli rehvi seest selle silikooni laadse talgimoodi moodustise eemaldamine, et mati liim ikka kleepuks. Kasutasin selle eemaldamiseks nõudepesu käsna karedat poolt, silikooni eemaldit ja breakecleanerit. Matid sai korralikult kinni.
Tulemus on super! Üli vaikne võrreldes 16" eelmise aasta Nokianidega. Kummaline, et auke ja kaevuluuke ei pane ka enam tähelegi.
Ainus miinus on see, et hetkel pole teada kuidas see mati enda liim suvel kuumaga pikemaajalise seismisega reageerib. Sõiduaeg hoiab kinni tsentrifugaaljõud, aga just pikem seismine võiks tekitada muret. Igaljuhul hetkel on emotsioonid laes ja probleemidega tegelen kui need käes on ja kui üldse tekivadki.
Kuna kuuma ilma pole veel olnud ja ei oska öelda hetkel kuidas selline kombo kestab, siis esialgu seda kellegile soovitada ei julgeks.
Aga mina olen rahul
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Bridgestone turanza
Vähe sõitnud veel, et päris adekvaatset hinnangut anda, aga esialgu tundub küll normaalne. Lärmakas ei ole ja vihmaga on ka hea.
215/60 r16
Vähe sõitnud veel, et päris adekvaatset hinnangut anda, aga esialgu tundub küll normaalne. Lärmakas ei ole ja vihmaga on ka hea.
215/60 r16
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Sama mudel 215/55/17R aga on väga mõnusalt vaikne, vähemalt minu arvates. Aga mul pidevalt käib vali muusika, siis vist väga vahet pole kui lärmakas rehv on.
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 914
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Sul on talvel naelrehviga kuulmine nii palju kurdistunud, et iga suvaline suverehv kõlab nagu vaikus või allikavulin.
No ja palju sa sealt diisliplärina kõrvalt ikka muid helisid kuuled, eriti kui üritad seda traka-traka häält veel mussiga üle mängida
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Aa õigus jah Minu jaoks win-win olukord - kõrvad igat jama ei kuula ja saab rahulikult omi tarku mõtteid mõtiskleda.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Sekundeerin P7 kui mürarikka rehvi osas, seda siis Superb 3 all ja 18" (235/45 oli vist).
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 14 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Conti Premium Contact 6 esimesed rehvid sõi mu auto 4-5 kuuga ära. Sild oli kenasti paigas. Muidu suhteliselt vaikne oli sõita, pidamine hea. Nüüd all GY F1 Assymetric 5, lärmavad kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Mõõduks mõlemal jooksul 235/35 R19.
-
- Huviline
- Postitusi: 914
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
+1
GY 17" lamellilt igakevadine üleminek 19" peale on veel eriti valus. Aga ega Michelin Pilot Sport 4 ka väga vaiksem tundu, no äkki kriipsukese on.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Eks kui soovida, et tehaseseades 19" vaikne oleks, siis peab premium markide nooblimate mudelite poole vaatama.
Viimati muutis martin333, 07 Apr 2021, 18:57, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Niipalju kui ma googeldanud olen, olen aru saanud et neid tehase mürasummutusega rehve just toodetaksegi esmajoones just premium markide nooblimate mudelite jaoks. Ehk siis head ja kallimad autod on ise juba nii vaiksed, et vaja ainult veel rehvimüra vähendada.
Sama seis, kui oled ise oma odava auto vaikseks teinud.
Küll aga tekkis hetkel peas küsimus, et kui auto (näiteks Passat) on tehase konservikarp ja sinna paneks mürasummutusega rehvid, mis tulemus siis oleks?
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque