Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Veteran
- Postitusi: 1215
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Suutsid nüüd tervele foorumile tõestada oma põikpäisust ja kangust.
Tubli!
Loodan, et su enesehinnang paranes ja ego sai jälle upitatud.
Tanel8012 - minu postitusele ei pea sa reageerima. Lihtsalt ignoreeri palun.
Teemasse ka.
Sõidan ikka mitmeid, mitmeid talvesid lamellidega ja olen siiani elus ning kedagi ära tapnud ka ei ole. Saab hakkama küll, pole kusagil käimata jäänud selle pärast.
Ca 90% maantee ja võibolla 10% linna. Ls talvel ca 700-1000km nädalas.
-
- Huviline
- Postitusi: 252
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 19 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Sa vist eksisid adressaadiga? Mina rääkisin konkreetselt oma kogemustest, tingimustes, mida härra "loll jutt" ei tea ega tunne, aga kangesti on vaja seletada, kuidas ma eksin, sest temal hoopis mujal ja hoopis teistes tingimustes on , näe, täiesti teistmoodi kuidagiviisi. Kahtlustan, et mingi vajadus tagasi teha ühest teisest teemast, kus ta samuti üritas jagada teadmisi, mida ta paraku ei valda. Inetu tõesti. Üritan edaspidi vait olla ja kajakambri circlejerki mitte segada.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 808
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Tead, esiteks lahmid umbes, kuna ma panin pildi ja lugesid sealt välja ettevõtte nime, googeldasid natuke ja arvad, et tead, kus me sõidame. Käime ka kaugel põhjas, mis siis, et enamus tööst on tõesti Oslo kandis.Tanel8012 kirjutas: ↑09 Nov 2020, 23:37Sa vist eksisid adressaadiga? Mina rääkisin konkreetselt oma kogemustest, tingimustes, mida härra "loll jutt" ei tea ega tunne, aga kangesti on vaja seletada, kuidas ma eksin, sest temal hoopis mujal ja hoopis teistes tingimustes on , näe, täiesti teistmoodi kuidagiviisi. Kahtlustan, et mingi vajadus tagasi teha ühest teisest teemast, kus ta samuti üritas jagada teadmisi, mida ta paraku ei valda. Inetu tõesti. Üritan edaspidi vait olla ja kajakambri circlejerki mitte segada.
Teiseks see tulede teema. Lasid omale kunagi si** kokku ehitada, ütlesid, et never enam ei pane mingit ise kompunnitud asja. Mina pakkusin töötavat lahendust, millele raiusid 100'ga vastu, et kuna see on ka ümber ehitatud variant, siis see on saast ja siis lasid omale tuled kokku ehitada. Veits vastuollu ei lähe iseendaga või? Või olen ma järjekordselt loll ja ei saanud aru?
Kolmandaks ma olen ka sõiduautoga ja lamellidega seal mainitud kauges põhjas teiselpool polaarjoont talvisel ajal sõitnud. Ei saa endiselt nende kohta midagi halba öelda.
Aga noh mida ma ka tean, ma ju Põhja-Norras ei tööta ja sõida, mu kasutatavatel autodel lisatulesi(või ümberehitatud tulesi) pole ja järelikult ei saa mul kogemusi ka olla.
Viimati muutis Elevant, 10 Nov 2020, 02:00, muudetud 1 kord kokku.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Olen vaid 7-aastase staažiga ning seni igal hooajal on naastud alla läinud. Praegu aknast välja vaadata, siis peab vist natuke põhimõtete kõveraid mudima, enne kui vanusest tingitud põikpäisus oma töö teeb.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Mulle lihtsalt meeldib see lause "Teise talve esimene must jää ja läksid lamellid garaazhinurka suve ootama." Jämedalt 50:50 sõidab naela ja lamelliga. Et suurem osa lamellimehi peaks siis hetkel kraavis olema juba?
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Kunagi see teema ammendub ka juba? Kelle asi või mure see on, mis alla kruvitakse? Tahad lase lamelliga, mina lasen naelaga, veel. Vähemalt Passati all, OOOO´l ilmselt tuleb kõveraid üle vaatama hakata. Selle kasuks räägib hetkel kaal ja veoskeem. Kuid piilun seda otsust veel, kuna 90% sõidab naispere masinapargiga.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Oleneb, kes roolis on, vastupidi võib ka ju juhtuda. Asjaoludest olenevalt. Peamine ongi ju see, et sa tead, kuidas su auto käitub teatud olukorras ja teine juht samas saab samas olukorras paremini hakkama, oleneb. Siin ju ei saagi vaielda. pigem ju tulevik oleks hea sellisel lamellil, mis naelte omadused võidab , samas ka keskkond ja teedetaristu hoolduseks jääb ka raha rohkem. Sama sõda ju käib diislivendade ja alternatiivenergia pooldajate vahel. Isegi kui see minevik sulle oleks kasulik ja hea, on juba märk , et ei olda valmis tulevikuks. Samas mina väga keeldudega küll kaasa väga ei läheks(naastrehvide keelamine). Meil ju uunikume ka liigub maanteel, mille kiirus jätab soovida, meie ju ise ka ei sooviks , et neile liiklemiskeeld tehakse. Olekski tore vaadata tulevikus naastudega onusid löperdamas jääteel, kaasliiklejad nendest sujuvalt mööda sõites korralikke lamellidega
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Hawkhilli mõte on läinud korralikult lappama, mõni norm mode võiks tõsta selle teema 2,5 lehekülge naast vs lamell teemasse, mul on mõned puud mida tulle lisada
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 914
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Mis neil GY UG Ice 2 lamellidega siis teisel talvel juhtub, et üldse pidamist pole, sõita ei saa ja ainult prügikasti kõlbavad? Mul on 3-s jooks, kraavis pole kordagi käinud, Ott Tänaku tempos ei sõida, aga ka mitte vanaema piimaringil stiilis. 1. jooks oli 2 talve, siis läks auto vahetusse, esivedune Honda Accord. Teise jooksuga 4 talve Alltracki all, läbisõit 4 aastaga 80 tuh km, millest 4 talve ja 3 suve ehk siis lamelli osa sellest ca. 50%, kuna suverehviga lasen aastas rohkem kui 50% ajast ja polnud ka viimasel 2018-2019 talvel probleeme ning peopesad higised. Vedas ja pidas endiselt ja möödasõidud maanteel ka lörtsilögas läksid probleemideta. Kevaditi vahetamisega ka ei kiirusta, seega nägid ka temperatuure 10+, mille juures lamell libedaks muutub ja näiteks ringteel saab ilusti kummivilega slaidida. Kontrollid välja ja sai asfaldil Alltrackiga ka sõõrikuid tehtud, proovitud. Aga jutt, et teisel talvel juba kasutuskõlbmatud on minu kõrvale küll BS hõnguline. Eelmine sügis sai uus jooks võetud, kuna vanad olid juba kontrollruuduni kulunud. Varsti aeg uuesti alla panna ja vaatan kas siis püsin ikka teise talve ka tee peal või on asi tõesti nii jube nagu räägitakse.
-
- Huviline
- Postitusi: 252
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 19 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Mis kasu sellisest lahmimisest on? Lugesid üldse muud osa mu postitusest või? Kui ma 1400km jooksul pean 2x300km sõitma kiirusega max 60km/h ja tänu sellele Länsisatamas autos magama, siis ma teen sellest ainult selle järelduse, et lamellidel ei ole minu jaoks mõtet. Ei sõitnud ei mina ega ka teised lamellitajad kraavi, kui Soomes kiirtee peal esimeses reas kolonnina linnakiirust harrastasime. Pädev alternatiiv on olemas ning seda kasutangi.
-
- Huviline
- Postitusi: 252
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 19 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Ma ei tea, miks sa väidad, et prügikasti kõlbavad. Mina pole midagi sellist ütelnud. Oma Goodyearid müüsin koos velgedega edasi ning järgmised lamellid läksid suverehvidena käiku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Keegi on proovind Tallinna lennujaamas mõnest putkast möödudes karjuda KOMM VÕI POMM?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 914
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Enne sind oli just ühe kodaniku postitus, kes omale need lamellid ostis. 2 tuttava käest sai varem või hiljem tagasisidet, et teisel hooajal oli 0 pidamist.
Tule puki otsast alla ja ära arva, et ainult sinust räägitakse
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
@me siis
Hetkel ei oska väga informatiivset tagasisidet anda, kuna ei ole peale ühe varahommiku olnud talviseid tingimusi. Küllap kevadeks oskan rohkem kosta.
Mainitud hommikul oli lumesadu, -2 kraadi ja leidsin isegi loparoopad üles. Polnud üheski olukorras probleemi.
Hetkel huvitab kõige enam ära proovida pidamine oludes, kus on lumekatteta märg asfalt võtnud miinuskraadidega jää peale.
See tuttav, kes hirmsasti laitis teisel aastal GY UG Ice 2 pidamist, otsustas ikkagi samad rehvid nüüd osta. Võta siis kinni.. küllap on raske endale põhjendada praegusel hetkel naelrehvi ostmist kui jõulud pole enam kaugel ja väljas jätkuvalt +10 kraadi.
Ma ei tea, kas teise aastani jõuangi lamellidega, eeldatavalt kevadiseks rehvivahetuse ajaks on nendega 30-40 000 juba sõidetud ja eks siis otsustan, kas hakkan neid järgmiseks sügiseks hoidma või lasen järjest...palju lasta lastakse
Hetkel ei oska väga informatiivset tagasisidet anda, kuna ei ole peale ühe varahommiku olnud talviseid tingimusi. Küllap kevadeks oskan rohkem kosta.
Mainitud hommikul oli lumesadu, -2 kraadi ja leidsin isegi loparoopad üles. Polnud üheski olukorras probleemi.
Hetkel huvitab kõige enam ära proovida pidamine oludes, kus on lumekatteta märg asfalt võtnud miinuskraadidega jää peale.
See tuttav, kes hirmsasti laitis teisel aastal GY UG Ice 2 pidamist, otsustas ikkagi samad rehvid nüüd osta. Võta siis kinni.. küllap on raske endale põhjendada praegusel hetkel naelrehvi ostmist kui jõulud pole enam kaugel ja väljas jätkuvalt +10 kraadi.
Ma ei tea, kas teise aastani jõuangi lamellidega, eeldatavalt kevadiseks rehvivahetuse ajaks on nendega 30-40 000 juba sõidetud ja eks siis otsustan, kas hakkan neid järgmiseks sügiseks hoidma või lasen järjest...palju lasta lastakse
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Rehvidel on ju kulumismarkerid peal, minu hinnangul on tootja need üsna õigetesse kohtadesse teinud - nende järgi on väga lihtne otsustada, kas on veel talverehv või on juba suvekas.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Mina olen viimased talved sõitnud lamellidega, viimati oli naast all 2015. Sõidan 60% pealinnas, 40% "maal". Lamellide poolelt ütleks, et siga ja kägu pole mõtet võrrelda - nagu kõigega siin maailmas, on ka lamellrehvide omadused seinast seina (odavast lamellist hoidke kaarega eemale, pigem valige naast). Viimased 3 aastat on all olnud Conti Vikingcontact 6 (raskem nelik Volvo) ja 7 (Passatil) ning ilmselt saab nii olema ka edaspidi, sest pidamine on nendel igal pool lamelli kohta eeskujulik ja kulumine mõistlik.
Lisaks eelnevale olen võrdluseks sõitnud Bridgestone Blizzak lamellidega mis olid kohutavad rehvid ning millega sai ka korra teelt väljas käidud olukorras kus hea lamell või naast oleks päästnud. Korra olid all Hankooki W320 - pidamine enam vähem, kuid piire kompama nendega ei läheks. Naastudest all olnud Hankooki iPike (auto oli tee külge igas olukorras liimitud) ja Nokianiga (nii HKPL5 kui 7), kuid pärast Contide proovimist ei kavatse sinna poole enam vaadata.
Lisaks eelnevale olen võrdluseks sõitnud Bridgestone Blizzak lamellidega mis olid kohutavad rehvid ning millega sai ka korra teelt väljas käidud olukorras kus hea lamell või naast oleks päästnud. Korra olid all Hankooki W320 - pidamine enam vähem, kuid piire kompama nendega ei läheks. Naastudest all olnud Hankooki iPike (auto oli tee külge igas olukorras liimitud) ja Nokianiga (nii HKPL5 kui 7), kuid pärast Contide proovimist ei kavatse sinna poole enam vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Millised Blizzakud täpsemalt all olid? Blizzak on neil lamelli üldmudel ja järel tuleb alles konkreetse mudelinumber. Näiteks LM500, mis paljudes kohtades müügis on Lõuna-Euroopa. LM algavad üldse kõvema seguga ja mõeldud lahjemasse talve. DM-V2 või -V3 on meie kliima rehvid ja väga head mu kogemusel.Puuriit kirjutas: ↑14 Nov 2020, 07:09 Mina olen viimased talved sõitnud lamellidega, viimati oli naast all 2015. Sõidan 60% pealinnas, 40% "maal". Lamellide poolelt ütleks, et siga ja kägu pole mõtet võrrelda - nagu kõigega siin maailmas, on ka lamellrehvide omadused seinast seina (odavast lamellist hoidke kaarega eemale, pigem valige naast). Viimased 3 aastat on all olnud Conti Vikingcontact 6 (raskem nelik Volvo) ja 7 (Passatil) ning ilmselt saab nii olema ka edaspidi, sest pidamine on nendel igal pool lamelli kohta eeskujulik ja kulumine mõistlik.
Lisaks eelnevale olen võrdluseks sõitnud Bridgestone Blizzak lamellidega mis olid kohutavad rehvid ning millega sai ka korra teelt väljas käidud olukorras kus hea lamell või naast oleks päästnud. Korra olid all Hankooki W320 - pidamine enam vähem, kuid piire kompama nendega ei läheks. Naastudest all olnud Hankooki iPike (auto oli tee külge igas olukorras liimitud) ja Nokianiga (nii HKPL5 kui 7), kuid pärast Contide proovimist ei kavatse sinna poole enam vaadata.
Hankook W320 on Lõuna-Euroopa rehv, sellepärast siin pidamist polegi, meie mudel on Winter I Cept IZ2 (W616).
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Ei vala õli tulle, ega räägi musta valgeks. Ja peamine, et ärge võtke isiklikult sest ma ei ründa järgneva arvamusega kedagi!
Kui keegi räägib, et mõnel autol ühe silla rehvid kuluvad liiga kiiresti ja autotootja on sillageomeetriaga eksinud.
Siis ütleks, et autosid toodetakse MILJONEID ja selline probleem tuleks välja iga autoga mis tehasest lahkub ja rehvide kulumine oleks tuvastatav enne esimest õli vahetust!
Isiklik kogemus ja arvamus talverehvide osas:
Kiidan pirelli ice zero r580 muster naastuga. Toodetud 2016 ja ma sõitsin eelmine talv nendega.
Olid autol all ostes. Mustri jääk oli hea ja muster oli veel kummine.
Sain ülihea diili B8 velgedele kus Michelin alpin 5 lamellid. Toodetud 2017 ja eile 15.nov korraks panin autole alla.
Muster on juba kõva (kõvem kui pirellid olid), aga mustrit jagub.
Mina nendega talvele vastu ei julge minna.
Õhtul saan Hankook i*cept I-Z2 w616 mustriga. 10 aastat naastuga sõitmist ja aitab küll.
Kui keegi räägib, et mõnel autol ühe silla rehvid kuluvad liiga kiiresti ja autotootja on sillageomeetriaga eksinud.
Siis ütleks, et autosid toodetakse MILJONEID ja selline probleem tuleks välja iga autoga mis tehasest lahkub ja rehvide kulumine oleks tuvastatav enne esimest õli vahetust!
Isiklik kogemus ja arvamus talverehvide osas:
Kiidan pirelli ice zero r580 muster naastuga. Toodetud 2016 ja ma sõitsin eelmine talv nendega.
Olid autol all ostes. Mustri jääk oli hea ja muster oli veel kummine.
Sain ülihea diili B8 velgedele kus Michelin alpin 5 lamellid. Toodetud 2017 ja eile 15.nov korraks panin autole alla.
Muster on juba kõva (kõvem kui pirellid olid), aga mustrit jagub.
Mina nendega talvele vastu ei julge minna.
Õhtul saan Hankook i*cept I-Z2 w616 mustriga. 10 aastat naastuga sõitmist ja aitab küll.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Alpin ongi kõvema seguga, pigem sportlikum ja Lõuna-Euroopa lamell. X-ice meie mudel Michelinil ja see väga hea pehme. Michelin ise kiidab, ka et neil kestab pidamine kõige kauem ehk säilitab omadused ka kuludes.
Isa autol jäid üle ühed 4-5a vanad X-ice lamellid, panin need ühele autole, mida vaja talvel lihtsalt paar korda ühest kohast teise liigutada, aga saab ära testida, kas jutt vastab tõele.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Mina jälle sekundeeriks (isiklikust kogemusest), et sama mudel 4-motion B7 all olid väga ebavleva külgpidamisega
Hetkel said alla Pirelli uuem mudel (ice zero 2), mis pidavat olema parem (naelad on tõsisemad, neid on rehvi kohta rohkem ja asetsevad üle terve rehvi pinna), kui eelkäija, eks paistab.
Viimati muutis TiitRE, 16 Nov 2020, 13:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Külgpidamist mõjutavad eelkõige rehvi servad ja seal asetsevad naastud. Keskel pigem kasu pikipidamisse. Aga Pirelli on okei rehv sellegipoolest.TiitRE kirjutas: ↑16 Nov 2020, 13:56
Mina jälle sekundeeriks (isiklikust kogemusest), et sama mudel 4-motion B7 all olid väga ebavleva külgpidamisega
Hetkel said alla Pirelli uuem mudel (ice zero 2), mis pidavat olema parem (naelad on tõsisemad, neid on rehvi kohta rohkem ja asetsevad üle terve rehvi pinna), kui eelkäija, eks paistab.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
Talvel vaid 5000 kilomeetrit sõitnud. Täitsa rahule jäin! Soovitan ka teistele.
Sellel talvel oli vaid oli see jäävihma päev kus ma mõtlesin, et kas nael päästaks midagi!
Aga jah pigem tuleb ikkagi talvel arvestada, et suve reziimis sõita ei ole mõtet!
Isegi naastuga ei ole väga mõtet sõita liiga julgelt!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
1. Lamell
2. Pirelli Winter Ice Zero Friction 235/55R18 104T
3. A6 Allroad
4. Väga positiivne üllatus: vaiksed, korralik pidamine sügava mustri tõttu igasuguses lumes ja lobjakas, täitsa sõidetavad olid isegi jäävihma päeval.
Ostaks kindlasti jälle või mõnda teist mõõtu, oma suuruse kohta täitsa mõistliku hinnaga. Ka põhjamaiste testide tulemused olid head, sobivad meie tingimustesse.
2. Pirelli Winter Ice Zero Friction 235/55R18 104T
3. A6 Allroad
4. Väga positiivne üllatus: vaiksed, korralik pidamine sügava mustri tõttu igasuguses lumes ja lobjakas, täitsa sõidetavad olid isegi jäävihma päeval.
Ostaks kindlasti jälle või mõnda teist mõõtu, oma suuruse kohta täitsa mõistliku hinnaga. Ka põhjamaiste testide tulemused olid head, sobivad meie tingimustesse.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 14 korda
Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?
GY Ultra Grip Ice 2 lamellid. Vääga vaikne rehv.
Pidamine lihtsalt super. Kogemus esiveolisega + 3 aastat vanad lamellid(4. hooaeg minu käes) 215/55R17 ning 4motioniga, uuena ostetud 225/55R17 ja kaks hooaega nüüd sõidetud. Soovitan igaljuhul. Isiklikult polegi parema rehviga talvel sõitnud.
Pidamine lihtsalt super. Kogemus esiveolisega + 3 aastat vanad lamellid(4. hooaeg minu käes) 215/55R17 ning 4motioniga, uuena ostetud 225/55R17 ja kaks hooaega nüüd sõidetud. Soovitan igaljuhul. Isiklikult polegi parema rehviga talvel sõitnud.