pidurisadula kolb
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
pidurisadula kolb
Niisiis, kuna ees on esimeste piduriketaste vahetus, siis küsiks, et kuidas see kolb, mis klotsid vastu ketast surub, tagasi sisse suruda, et uued klotsid vahele mahuksid? Kas annab lihtsalt haamriga taguda või peab sisse keerama kullnokkade vms abil? Olen erinevaid variante kohanud.
Autoks on 97.a Passat 1.6.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Autoks on 97.a Passat 1.6.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Passat 1.6 74kw
-
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12 Juul 2009, 20:45
- Auto: Vw Caddy Mk1 1988, 1.6 55kw.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: pidurisadula kolb
Mina tavalseilt nii teinud, et lasen selle sadula või asja natuke natuke järgi ja siis mahub sinna ligi, suurema kruvikeeraja või mõne taolise asjaga olen surunud vastu piduri ketast kolvi sisse ja alles siis võtan täitsa lahti. Vb keeruline seletus aga ehk said aru
Kõrbetorm OÜ.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: pidurisadula kolb
Kasuta pitskruvi nt
aga keera õhutusnippel lahti muidu surud selle sodi sealt kolvi tagant peasilindrisse ja võid selle nii ära rikkuda.
aga keera õhutusnippel lahti muidu surud selle sodi sealt kolvi tagant peasilindrisse ja võid selle nii ära rikkuda.
Br.
Re: pidurisadula kolb
Hah. Passatil vabsee lihtne. Teisel autol, Audil, on kolb seest keermega ja niisama pitskruviga ega kruustangide vahel teda tagasi ei pressi. Nii et sai üsna lihtsalt hakkama. Minu poolt teema lukku.
Passat 1.6 74kw
Re: pidurisadula kolb
Jeesus poiss on vist pilvepeal. Keermega ei ole mitte ühelgi autol esipiduri kolb sees.
Kui kolbi sissepressima hakkad pane veidi silikoonõli kolvi ja kummimanseti vahele. Seda saad teha ainult kummikotti kolvilt vaikselt klotsidepoolt mahanokkides. Ära kasuta mootori- ega käigukastiõli. Tavaliselt on tolmu ja sodi sattunud ka kotisisse ja see võib kuivaltpressides pahandust teha.
Edu
Kui kolbi sissepressima hakkad pane veidi silikoonõli kolvi ja kummimanseti vahele. Seda saad teha ainult kummikotti kolvilt vaikselt klotsidepoolt mahanokkides. Ära kasuta mootori- ega käigukastiõli. Tavaliselt on tolmu ja sodi sattunud ka kotisisse ja see võib kuivaltpressides pahandust teha.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
pidurisadula kolb
Vana teema, aga kui kolvist juttu siis, arendaks nats edasi, mujalt väga teemat ei leidnud.Keegi seal kolvi tihendeid vahetanud, jagaks kogemusi? Videosi vaatanud, mul hirm selle väljasaamiseg, kasutatakse suruõhku surumisel, aga endal seda võimalus pole, tangidega keerutades ei saa välja?
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
pidurisadula kolb
Õige jah, pärast peab lihtsalt kiirelt piduri vooliku sulgema, muidu ju jookseb vedelik välja ja õhk jääb sisse. Samas vaatasin hindasid, mõtekam isegi uus sadul osta, hind osadel üsna odav, seal ju kolb sees ja ei ole üllatusi?
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
pidurisadula kolb
Siiamaani endal pole vajadust uusi olnud osta, aga eks ta natuke lihtsam võibolla on tõesti.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
pidurisadula kolb
Ütleme nii, et ilmselt natuke vedamise värk nende odavate suportidega. Mul väga hästi ei vedanud, alguses oli probleem käsipiduri kergelt peale jäämisega, justkui oleks tross lühemaks jäänud (ilmselt uuel supordil oli hoova käik pikem vms) paari aasta pärast hakkas käsipidur peale jääma - käsipiduri võll puksis kinni. Peale laiali võtmist ja puhastamist justkui toimis kõik ilusti aga ülevaatusel ei oli selle poole käsi ja jalgpidur teisest niipalju nõrgem, et sain korduva. Peale ketta ja klotside vahetamise proovimist sai nibin-nabin piiridesse aga nõrk ikkagi. Nüüd peale talve seismist jälle selle poole ketas ilma pidurdamata soe, samal ajal kui teised külmad.
Ehk siis mina remondin võimalus vanu edasi kui vaja (tookord ostsin uue kuna vanal tuli õhutusnippel koos keermega välja).
Ehk siis mina remondin võimalus vanu edasi kui vaja (tookord ostsin uue kuna vanal tuli õhutusnippel koos keermega välja).
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
pidurisadula kolb
Odavama otsa asjadel on kindel põhjus miks nad odavad on - valmistatud kaugel kollasel maal, puudulik tootmistehnoloogia, olematu kvaliteedikontroll ja viletsad materjalid. Paljuski loterii mille saad. Olnud juhus kus uus support pidurdas klotsid kiiluks ja lõpuks jäi peale kuna polnud tagatud supporti kinnituse ristseis kolvi teljega (valmistustäpususe küsimus). Teenindused valdavalt kasutavad jah suruõhku kolvi kättesaamiseks (ettevaatust - kolb paneb paraja litaka väljudes ning tuleb vaadata et näppe vahele ei jää), kodustes tingimustes mõistlik pedaaliga välja vajutada, hea kui keegi teine samal hetkel vooliku sulgeb nt. lukustatavatega.
Kuna tagumistele supportitele nt. mehaanilise kässari mehanismi varuosi ei saa siis neile polegi mõistlikku lahendust kui vahetusfondist (vana vastu) uued osta. Hinnad on jah päris alla tulnud aga peab teadma mida osta.
Esimeste mansettide ja vajadusel kolvi vahetus on hea kodune näputöö, ei vaja eriti kõrget kvalifikatsiooni ja jupid õnneks odavad.
Kuna tagumistele supportitele nt. mehaanilise kässari mehanismi varuosi ei saa siis neile polegi mõistlikku lahendust kui vahetusfondist (vana vastu) uued osta. Hinnad on jah päris alla tulnud aga peab teadma mida osta.
Esimeste mansettide ja vajadusel kolvi vahetus on hea kodune näputöö, ei vaja eriti kõrget kvalifikatsiooni ja jupid õnneks odavad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
pidurisadula kolb
Pedaaliga vajutades saad mõlemad,nii eesmised kui ka tagumised välja ilma ohuta. Vabalt on saada supportitele kummi tihendeid ja vajadusel kolbe. Küsiti,kas kolbi ka vaja.Ei. J. Aru. Kui käsipidur jääb peale, ja kahtlustad,et võll hoiab süsteemi kinni siis ju hoovast on näha et kas hoob liikus algasendisse tagasi. Niisamuti pidur peale ei jää. Järgmine ,,probleem,, on kuidas taga piduri kolbi tagasi saada. Mitte mingil juhul kasutada teadmist ,et sisse suruda.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
pidurisadula kolb
Tõnn, sai jah uus pandud, sadul. Hull geberniit esimese korra jaoks. Videote järgi tegin, aga miskit ikka alguses läks nihu. Arvasingi, et praak sadul tuli, pärast "õhutamist" hakkas sealt kolvivahelt pidurivedelikku tilkuma. Vahetasin vana sadula vastu- sama jama. Nimelt jõudsin" poolikult" pidurivedeliku välja lasta - esimese ja tagumise silla juurest, diagonaalselt, kaks velge. Hea küll tagant sain ka ära, aega nappis, panin mootori tööle ja hakkasin pedaaliga pumpama, ülesse asendisse pedaal ei jäänud, sain kohe aru, et miskit mäda. Just see uue varuosa juures hakkas läbi tilkuma, mitte teise velje juures. Pärast vana sadula kontrolli sain aru, et kuskil siis ikka õhk sai vahele? Niisama ju tilkuda ei saa isegi uue detaili puhul? Muideks jah, tundub, et kummisegu koostis vist jah sel odavamal viletsam. Kuigi "piigid" seal määrimisega liikusid paremini läbi, kui originaalil. Segane tekst kindlasti sai, aga ma arvan, et seda puhastustööd oleks veel rohkem tundides olnud ja natuke laisk olen ka. Jah, pika õhutamise peale sain nüüd korda, aga oleks terve ringi teinud velgedele selle õhutuse, kuid tagumine nippel on vastikus kohas lehtvõtmega avamiseks- sulgemiseks, jätsin teise tagumise osa õhutamata. Arvata see oleks sügavama padrunvõtmega palju mugavam sulgeda - avada.