[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Tere.
Liitusin Teiega,et ehk leiks siit uusi mõtteid ja abi.
Mure selline,et ostsin aasta tagasi skoda 1,6 tdi.Mingi aeg hiljem avastasin,põletab tahmafiltrit iga 200-300 km tagant.Lasin teha pihustite testi männikul ja seal öeldi ,et see auto põletabki tihedalt.Kevadel hakkasin uuesti uurima ja avastati,et 4 pihusti näitab +19 ja teised vastavalt koos - 19.Jälle arvati,et pihustid.Panin kõik uued.Näidud jäid täpselt samaks.Kontrollisin surveid silindrites aganeed täiesti võrdsed 27 bari juures.kontrollisin nuka kulumist ja vahetasin igaks juhuks ka 4 silindri plunserid.Tulemus sama.Siis tegin ära ka selle pihust nn.õpetuse.See viis 1,3,4 silindri ainult +5-7 peale ja 2 silinder-20 peale.Egr ka lahti võetud kõik puhas.Isegi kolvi käik mõõdetud.Kõik tundub hea.,peale küttekulu ja vibratsiooni.Võtab rohkem kui 2.0 passat.
Kas oskab keegi veel midagi soovitada .Isegi karlaauto ütles,et ei ole mõtet sinna viia .See pidi nikats kapriisne mootor olema.
Äkki mõjutab seda hooratas?
Tänud kaasa mõtlemast!
Liitusin Teiega,et ehk leiks siit uusi mõtteid ja abi.
Mure selline,et ostsin aasta tagasi skoda 1,6 tdi.Mingi aeg hiljem avastasin,põletab tahmafiltrit iga 200-300 km tagant.Lasin teha pihustite testi männikul ja seal öeldi ,et see auto põletabki tihedalt.Kevadel hakkasin uuesti uurima ja avastati,et 4 pihusti näitab +19 ja teised vastavalt koos - 19.Jälle arvati,et pihustid.Panin kõik uued.Näidud jäid täpselt samaks.Kontrollisin surveid silindrites aganeed täiesti võrdsed 27 bari juures.kontrollisin nuka kulumist ja vahetasin igaks juhuks ka 4 silindri plunserid.Tulemus sama.Siis tegin ära ka selle pihust nn.õpetuse.See viis 1,3,4 silindri ainult +5-7 peale ja 2 silinder-20 peale.Egr ka lahti võetud kõik puhas.Isegi kolvi käik mõõdetud.Kõik tundub hea.,peale küttekulu ja vibratsiooni.Võtab rohkem kui 2.0 passat.
Kas oskab keegi veel midagi soovitada .Isegi karlaauto ütles,et ei ole mõtet sinna viia .See pidi nikats kapriisne mootor olema.
Äkki mõjutab seda hooratas?
Tänud kaasa mõtlemast!
Viimati muutis HawkHill, 24 Juul 2023, 22:47, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkirjas kirjaviga
Põhjus: pealkirjas kirjaviga
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihudtite probleem.
Lisan veel,et sõidan pikki otsi ( 200 km maanteed iga päev)ja ühtegi viga ei näita arvutiga vaadates.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihudtite probleem.
Hooratas võib vibrada küll, aga tavaliselt hakkab hääl enne pihta vaikselt.
Kütusekulu küll ei mõjuta
Kütusekulu küll ei mõjuta
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihudtite probleem.
Tühipööretel jääb sinna0,6-,0,8 kanti.Olen omanud paari passatit millel pidanud hooratast ise vahetama,aga ma vibrat isegi ei tundnud.Ainult nõme kolksuv hääl.ÜksSell arvas,et väiksem mootor tundlikum.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihudtite probleem.
Ma kaldun ise arvama,et loomult mootor hõre voi ikkaga gaasijaotuses.Asi saab vist lahenduse plokikaane mahavõtmisel
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 34 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Aga muidu auto käivitub normaalselt nii külmalt kui soojalt? Sõidab normaalselt, kiirendab normaalselt? Kütusekulu on normaalne?
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Tõesti käivitub niikülmalt kui soojalt väga hästi.Kütusekulu on jah selline 5 liitri kanti,jõudu napib.Selline tunne nagu sõidaks 3 silindriga.Olen sõitnud nii juba 40+tuhat ja kehvemaks ka ei lähe.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Mul hakkas segast panema siis kui pihustipesad ära olid kulunud. Pihustite näidud olid ikka väga mööda ja jõudu polnud. Lasin pesad korda teha ja mured kadusid.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Auto sõitnud 245000 tuhat.Need pihustipesad on kordades üle vaadatud kaameraga ja läigivad ilusti.Pihusti näite on vaadatud vcds ga.See näitab küll tühipööretel korrigeerimist.Sõites on ka vibratsioon sees nagu oleks pooltelg vigane.Sellegi vahetasin veaotsigu käigus ära
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Äkki leidub asjatundjat,kellel on teadmised ja vahendid millega teha kindlaks see nõme viga.Kui keegi tahaks mõistliku hinnaga diagnostikat teha,võiks märku anda.Käin ise Pärnumaalt igapäevaselt tööl ja saaks autot näidata või sinna jätta.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Kui neid pesasid korduvalt on üle vaadatud, siis pihustid said ikka kõik uute tihenditega kokku tagasi uuesti? Või mis põhjusel neid mitu korda oli vaja vaadata?
Kulunud pooltelg endast seistes küll märku anda ei saa. Sõites küll
Kulunud pooltelg endast seistes küll märku anda ei saa. Sõites küll
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
See on CR mootor, seal ei ole pihustipesadega erilisi probleeme. Kui just keegi pole põhja freesinud või vale paksusega seibe pannud, et pihust kõrgus plokikaanes on vale. Elementaarne oleks olnud pihustid ringi tõsta ja vaadata, kas näidud kolivad kaaasa. Kui need näidud on vaadatud "smooth running control" alt ja on suurusjärgus 0.19, siis see nüüd küll mingi suur näit pole, et pihusteid vahetada.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Ahjaa, muidugi, see ju cr.
Sellel peaks ju saama juba tagasivoolude ja latist mõõtmisega ka piisavat infot. Ja mitte ainult digi infot vaid reaalselt vaadeldavat infot.
Sellel peaks ju saama juba tagasivoolude ja latist mõõtmisega ka piisavat infot. Ja mitte ainult digi infot vaid reaalselt vaadeldavat infot.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
+1 Mul oli ka millegipärast tüüpiline pumpihustitega mootor oma kulunud pesadega silmeees
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
No kui tühikäigu korrektsioon on 19mg/stroke, siis ongi kolme silindriga. Sooviks ekraanipilti nendest näitudest, et me ikka samast asjast räägime.
Teine variant on ajalised korrektsioonid millisekundites, mida tavaliselt 3.0TDI puhul vaadatakse, neil näiteks on suurim lubatud väärtus tühikäigul 45. Pange ühikud taha numbritele, siis pole segadust.
Teine variant on ajalised korrektsioonid millisekundites, mida tavaliselt 3.0TDI puhul vaadatakse, neil näiteks on suurim lubatud väärtus tühikäigul 45. Pange ühikud taha numbritele, siis pole segadust.
Viimati muutis teet82, 26 Juul 2023, 07:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Juul 2023, 20:47
- Telefon: 5155813
- Auto: 1,6 tdi cxxb
- Asukoht: Pärnumaa
[Škoda] 1,6 tdi 2015 cxxb pihustite probleem.
Mul arvutis fuel injction time deviation cilinder 4 19 mikro sekundit