[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootori, ülekande ja veermikuga.

Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858

Vasta
ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Lugemata postitus Postitas ounou »

Tere

Olen Audi A3 1,4 92kw 2014. a bensiin uus omanik ja pikka aega pole VAG autot omanud. Tänase ilmaga (-16 C) on sõites mootori temperatuur ilusti 90 kraadi, aga tühikäigul seistes mootori temperatuur langeb. Oleks see diiselmootor, siis ma loeks seda normaalseks, aga kas selle bensiinimootoriga on see ka nii?

Palun, et kirjutaks need kellel sama mootoriga auto kogemus olemas (olgu siis Audi või mõni muu). Erinevaid arvamusi stiilis, et termostaat ei tööta, on mul endalgi.

Tänan ette!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1667
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 325 korda

[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Tere, Head uut aastat

Termostaat ilmselt otsas. Nagu ikka. Suur ring. Jahtub maha...Aikurja näed ma olen kohe üks nendest kes seda termostaadi arvamust jagab. Õudne loom olen.:(
Viimati muutis SanderSPS, 02 Jaan 2024, 16:03, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

muidumees123
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänatud: 5 korda

[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Lugemata postitus Postitas muidumees123 »

Mul isegi 2,0 mootoriga suurema külmaga algselt langeb. Kui juba pikem sõit tehtud, siis ikka ei lange, salong juba soe ju.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7918
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 184 korda
Kontakt:

[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kuna 90C kellaplokis näitab VAG vanakurat juba umbes 75C juures siis selleks,et see vähem näitaks peab temp reaalsuses veel vähem olema.

Termostaadi kontrolliks sõidaks pigem trassi ja vaataks arvutiga, kas trassil hoiab päriselt etteantud termostaadi tempi(ilmselt 87C). Kui hoiab siis ilmselt on see mootor lihtsalt piisavalt ökonoomne.

Lükka siseringlus peale siis ei jahuta väljast sisenev -20c niipalju mootorit maha.
Viimati muutis R36, 02 Jaan 2024, 16:27, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2772
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

R36.,lihtsalt mootor on ökonoomne.Jah nii ta on. Jäta T D i. kohapeale tiksuma,ja juba näed temperatuuri langemist mootoris. Ei ole ainult bensukal see ,,mure,,.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1667
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 325 korda

[Audi] 1,4 92kw 2014.a mootori temperatuuri küsimus

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

No pigem on see diisli mure ja vähem bensu mure. Uuemad mahlapakid ja 3 silindriga õmblusmasinad jah ilmselt ei suudagi sooja sees hoida.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Mootor, ülekanne & veermik - VAG”