Skoda Scala G-Tec R3 66kw
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
- Telefon: 56939570
- Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
- Asukoht: VILJANDI
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Tere. Ise siin kahevahel antud mudeliga. Huvitab kuidas kesta võiks see 1.0 r3 mootor. Eriti veel kuidas gaas võiks mootorile mõjuda. Ise otsingi antud hinnaklassis linna liikurit kuid vahel ka võiks vedada mind see auto Leetu. Mis foorumlased arvavad? Kas see on vanakooli mõtlejate probleem r3 kohta, et 100 000 ja koos või ongi peale garantiid kööga? Tasub, ei tasu?
Jäädes ootuses vastuseid ootama oma hirmudele .
Jäädes ootuses vastuseid ootama oma hirmudele .
Tvalli
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
- Telefon: 56939570
- Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
- Asukoht: VILJANDI
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5479
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 536 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Ükski Scala pole veel arvatavasti 100 000 km-ni jõudnud, veel vähem garantii lõppu, seega sellist infot ei ole võimalik kellelgi veel välja käia.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
- Telefon: 56939570
- Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
- Asukoht: VILJANDI
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Võibolla mu postitus on kehvasti üles ehitatud kuid mõtlen üleüldse neid 1.0 r3 mootoreid. Ilmselgelt on neid erinevaid jne. 100 000 on gtec scalalt muidugi hetkel võimatu oodata.
Tvalli
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5479
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 536 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Ja arvad, et siin 1.0 gaasikaid jalaga segada, pole nagu kuulda olnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Kas siin on küsimus
1) Kasutamismugavuses
2) Töökindluses
Kasutamise koha pealt jääb see 66kw ilmselgelt linnaautoks. Maanteele jääb 40kw puudu. Kindlasti on kasutusmugavuselt parem Audi a4/a5 G-tron gaasikas, kuid mis on hinnalt uuena 45k+ ja kasutatuna Saksas 30k+
Töökindluse üle ilmselt muretsema ei pea, kuna Skodal ju pikk garantii. Juhul kui garantii läbi, siis nagu Jussike ütles ei tea ette
Meie turul on veel sama mootoriga Seat Arona gaasikas, võid otsida kas sellele on tehtud mõne autoajakirja poolt pika vahemaa test.
Kokkuvõttes mina võtaksin Octavia. Saab parema mootori ning DSG kasti. Nendel mootoritel on ca 150k peal hüdrotõukurid vms vaja vahetada, peale seda kestab nagu siidi edasi. Kohe on uus mudel kohal ja mootor peaks jääma samaks s.t. ei topita sinna R3-e.
1) Kasutamismugavuses
2) Töökindluses
Kasutamise koha pealt jääb see 66kw ilmselgelt linnaautoks. Maanteele jääb 40kw puudu. Kindlasti on kasutusmugavuselt parem Audi a4/a5 G-tron gaasikas, kuid mis on hinnalt uuena 45k+ ja kasutatuna Saksas 30k+
Töökindluse üle ilmselt muretsema ei pea, kuna Skodal ju pikk garantii. Juhul kui garantii läbi, siis nagu Jussike ütles ei tea ette
Meie turul on veel sama mootoriga Seat Arona gaasikas, võid otsida kas sellele on tehtud mõne autoajakirja poolt pika vahemaa test.
Kokkuvõttes mina võtaksin Octavia. Saab parema mootori ning DSG kasti. Nendel mootoritel on ca 150k peal hüdrotõukurid vms vaja vahetada, peale seda kestab nagu siidi edasi. Kohe on uus mudel kohal ja mootor peaks jääma samaks s.t. ei topita sinna R3-e.
-
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 37 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Vanasti sõideti ka 40kw masinatega, saab hakkama küll. Isiklikult ütleks, et turvalisem on, sest võimsa masina roolis olles mõtled: "kui sellel eessõitjal kiirus nüüd 95pealt 94 peale kukub, raiun tervest kolonnist 200ga mööda, tahan üksi sõita.
40kw mees mõtleb:" ah, lasen veits gaasi tagasi ja vahe suuremaks, sõidame siis kasvõi alla 90.
Miks sellel Scalal üldse CNG-d vaadata ja sellega ebamugavust tõsta, muretsed et R3 1.0 võtab liiga palju kütust?
40kw mees mõtleb:" ah, lasen veits gaasi tagasi ja vahe suuremaks, sõidame siis kasvõi alla 90.
Miks sellel Scalal üldse CNG-d vaadata ja sellega ebamugavust tõsta, muretsed et R3 1.0 võtab liiga palju kütust?
Viimati muutis Vvariant, 02 Veebr 2020, 10:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Et kui juba vaadata neid väikseid mootoreid siis võib samahästi ka gaasiga olla!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
3 pütased Golfid on küll janused- gaas muidugi kompenseeriks kulu.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 808
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Mu Polo kuulub sinna võimsate masinate kategooriasse oma 47kw'ga, kuna mulle isiklikult ei meeldi kellegi pendeldaja taga sõita, see on kaunis tüütu ja kui ma juba nii kui nii järgi jõudsin, siis järelikult ma olen kiirem ka. Ja selle 47kw'ga annab väga eduliselt möödasõite teha. Suure võimsuse vajadus möödasõitmiseks näitab kehva sõiduoskust.Vvariant kirjutas: ↑02 Veebr 2020, 10:28 Vanasti sõideti ka 40kw masinatega, saab hakkama küll. Isiklikult ütleks, et turvalisem on, sest võimsa masina roolis olles mõtled: "kui sellel eessõitjal kiirus nüüd 95pealt 94 peale kukub, raiun tervest kolonnist 200ga mööda, tahan üksi sõita.
40kw mees mõtleb:" ah, lasen veits gaasi tagasi ja vahe suuremaks, sõidame siis kasvõi alla 90.
Miks sellel Scalal üldse CNG-d vaadata ja sellega ebamugavust tõsta, muretsed et R3 1.0 võtab liiga palju kütust?
Ma neid TSI R3'si ei tea, aga Polo 1.2 R3'l on 7l/100km täiesti normaalne keskminekulu.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Ma ütleks et enam-vähem sama on keskmine, kindlasti saab ka vähemaga hakkama aga kui normaalselt sõita siis ikka tarbib.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 30 Juul 2009, 14:57
- Telefon: 56939570
- Auto: Vw Passat 1.9tdi 66kw
- Asukoht: VILJANDI
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Ühesõnaga pole see 1.0 r3 väga mõistlik valik. Pigem uurida seat leon või skoda octavia maailma 1.5 mootorite maailmast. Octavial ei meeldinud see et tagant on rehvimüra palju ja pole manuaal käigukasti valikus g-tec mudelile. Scalal seda muret polnud. Seat veel proovimata. Eks jõuab. Tänud vastajatele.
Viimati muutis -tentspoiss-, 03 Veebr 2020, 01:43, muudetud 1 kord kokku.
Tvalli
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 06 Juul 2021, 12:23
- Asukoht: Tartu
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Ma vaataks ka pigem 1.5 bensuka poole. See 1.0 mootor iseenesest on ergas kui turbo ärkab. Tõusude peal jne pead minema väikse käiguga, lihtsalt pole jõudu. Selles osas 1.4 Kia Ceed ja 1.4 Opel Astra olid palju sujuvamad ja erksamad.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Skoda Scala G-Tec R3 66kw
Sellest 1.0 hoidke kaarega eemale, autopargis 8tk neid. Kõigil puterdab gaasi pealt korralikult, alla 100k sõitnud, enamus seal 15-25k ringis. Pooltel ei lähe 5 ega 1 käik sisse ilusti. Osadel viskab maanteel ühtlaselt sõites bensiini peale ja esindus ei oska midagi teha. Video isegi sellest olemas, kuidas püsikaga 90ga sõites klõpsutab bensiini ja gaasi peale.