Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta (peale vihmasadu)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta (peale vihmasadu)

Lugemata postitus Postitas -huviline- » 16 Aug 2010, 18:48

Nii, eile oli siis suurem vihmasadu, millega kaasnes suur niiskus ( sellist kastet pole autol esinenud juba ammusest ajast)
ja hommikul oli vaja varakult sõitma minna, mille käigus auto jukerdama kippus, õrnalt gaasi andes suri maru vägivaldselt kätte ära ( suure jõnksuga tõmbas hinge kinni) ja kui kähku sidurit vahele ei saanud, siis võtmest käivitamiseks pidi starterit ikka juppaega andma. Lasin tal käia tükkaega ja proovisin pärast ning probleem oli kadunud. Golfidel pidi jagaja maru niiskusekartlik olema? Vahest seal viga? Igastahes on seda l ka varem esinenud peale pikemat seismist/ suuremat sadu.
1.6 51kw Pierburg.
Kas kinnitate minu teooriat. või lükkate ümber ? ( Sellisel juhul võiks siis õigema diagnoosi ka panna):)
Tänan juba ette!
Viimati muutis -huviline-, 05 Okt 2010, 13:34, muudetud 3 korda kokku.
G2 1.6

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5359
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta peale vihmasadu

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Aug 2010, 18:58

Tõmba käival autol pimedas kapott lahti ja pritsi vett süüte süsteemile peale, seal kus värvimuusika hakkab, seal on vigane koht.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta peale vihmasadu

Lugemata postitus Postitas spool » 16 Aug 2010, 19:09

Omal on sõidu ajal tunda andnud, vihma saju ajal pritsib ju tahes tahtmata põhja alt mootoriruumi niiskus, osaliselt küll aurustub kuid osaliselt ladestub. Pärast selgus et esimese silindri küünlapiibu juurest lõi sädet mööda niiskuse tõttu.

kiki
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
Asukoht: tartu/ülenurme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta peale vihmasadu

Lugemata postitus Postitas kiki » 16 Aug 2010, 19:11

endal hetkel sama jama (sciroccol) et hakkab paukuma ja välja surema.
laupäevane kogemus selle paukumisega oli see kui lombist läbisõites hakkas välja surema sai käik alla löödud ja nii kui siduri lahti lasin käis päris korralik pauk ning reso lendas põhjaall pooleks :roll:


naised saunas rääkisid et osadel vanematel volkaritel pidi olema originaalis mingi kummist katte mis jagaja kaane peale käis et tembutama ei hakkaks? äkki keegi oskab täpsemalt seda kommenteerida

ei ole eriti huvitatud sellest et peale igat vihmast ilma pean summutit parandama hakkama. :roll:
Viimati muutis kiki, 16 Aug 2010, 19:13, muudetud 2 korda kokku.

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta peale vihmasadu

Lugemata postitus Postitas -huviline- » 16 Aug 2010, 19:15

Mul on see kaitse iseenesest olemas küll, teisel mootoril, mis on ka 1.6 51kw nii et uuri nende mootorite jagajaid, vahest sealt leiad.
Viimati muutis -huviline-, 16 Aug 2010, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
G2 1.6

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta peale vihmasadu

Lugemata postitus Postitas -huviline- » 05 Okt 2010, 13:34

Vahepeal kadus se jama, peale seda kui sai asjad motipi niiskusepeletajaga üle käidud, aga nüüd uus, sarnane jama.
Nimelt auto plötutab tühikäigul ja sellega seoses maru suur vibra ka. Pöörded tühikäigul ilusti 900. Samuti kiirendades jõnksutab. 2X on nüüd ka nii olnud nagu oleks aku tühi, starter veab VÄGA V vaevaliselt, samas käima tõmbab kohe kähku.
Kust ma nüüd viga peaksin otsima?
Ahjaa, polnud nagu sellist probleemi enne roolivõimu pumba vahetust ja kompressioonimõõtmist pühapäeval.
Viimati muutis -huviline-, 05 Okt 2010, 13:41, muudetud 1 kord kokku.
G2 1.6

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta (peale vihmasad

Lugemata postitus Postitas ounou » 05 Okt 2010, 14:10

kompressioonimõõtmine - said ehk küünlajuhtmed jälle veidi kahjustada

mul on olnud sarnane probleem, vahetasin süütejuhtmed, jagaja kaane ja rootori ning probleem kadus (süütejuhtmed ja kaas peksid üle). ma saan aru, et eelmine kord kadus viga ja sa ei vahetanud juhtmeid

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Igaksjuhuks küsin G2 "lollitamise" kohta (peale vihmasad

Lugemata postitus Postitas -huviline- » 05 Okt 2010, 15:15

ounou kirjutas:kompressioonimõõtmine - said ehk küünlajuhtmed jälle veidi kahjustada

mul on olnud sarnane probleem, vahetasin süütejuhtmed, jagaja kaane ja rootori ning probleem kadus (süütejuhtmed ja kaas peksid üle). ma saan aru, et eelmine kord kadus viga ja sa ei vahetanud juhtmeid
Ma mõtlesin ka sellele ja algselt välistasin vea, aga noh....odavad juhtmed ei kõlba ikka kuhugi. :D
Viimati muutis -huviline-, 05 Okt 2010, 15:15, muudetud 1 kord kokku.
G2 1.6

Vasta

Mine “Mootor”