B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
spacesnow
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 29 Jaan 2006, 15:48
Auto: VW Passat B7 2.0TDI 103kW DSG '2013
Asukoht: tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas spacesnow »

Tere,

Kas võib normaalseks pidada, et esiveolise universaali tagumised klotsid vajavad vahetamist u. 40 000 km intervalliga ja esimesed 70-80 000 vahega? Üldiselt kulusid eelmistel autodel esimesed klotsid kiiremini kui tagumised.

Rahapesukaru
Klubiline
Postitusi: 910
Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 43 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas Rahapesukaru »

spacesnow kirjutas: 24 Juun 2025, 21:46 Tere,

Kas võib normaalseks pidada, et esiveolise universaali tagumised klotsid vajavad vahetamist u. 40 000 km intervalliga ja esimesed 70-80 000 vahega? Üldiselt kulusid eelmistel autodel esimesed klotsid kiiremini kui tagumised.
Kui kasutad AUTO HOLD funktsiooni pidevalt siis nii juhtubki. Mul oli b7 sama anomaalia kuid kui funktsiooni pideva kasutuse lõpetasin kestsid klotsid ka kauem.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1772
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 341 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Rahapesukaru kirjutas: 24 Juun 2025, 23:31
spacesnow kirjutas: 24 Juun 2025, 21:46 Tere,

Kas võib normaalseks pidada, et esiveolise universaali tagumised klotsid vajavad vahetamist u. 40 000 km intervalliga ja esimesed 70-80 000 vahega? Üldiselt kulusid eelmistel autodel esimesed klotsid kiiremini kui tagumised.
Kui kasutad AUTO HOLD funktsiooni pidevalt siis nii juhtubki. Mul oli b7 sama anomaalia kuid kui funktsiooni pideva kasutuse lõpetasin kestsid klotsid ka kauem.
Ma ei nõustu. Üldse kohe mitte. Mida teeb Auto Hold? Hoiab sinu eest pidurit peal ja vabastab piduri kui stardid in general. Vahet pole kas on mägi või mitte. Kui avad ujse või eemaldad turvavöö, aktiveerib käsipiduri.

Ei ole päris nii, et keset sõitmist hõõrub klotse kokku. Pigem võib olla drying funktsioon kus märjaga hoitakse pidurit õrnalt ketta vastas, et kuivatada pidurit.

Pigem on siin sõiduharjumused. Pigem on "peale jäänud" pidur. Auto holdi ma ei usu. Aga karu räägi oma kogemusest auto holdiga ka. Miks sa arvad, et see kulutab just tagumist pidurit rohkem? Pigem ikka esimesed saavad rohkem vatti.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas jussike »

+1 Pole ka täheldanud, et autohold midagi kiiremini kuluma paneks. Pealegi hoiab auto hold läbi ESP kõiki nelja ratast kinni = piduri pedaali all hoidmisega. Kuda kohapeal seistes miskit kuluda saab?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1738
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 53 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Hei. Oli b7 sama asi. Lühikese sõiduga taga ratas läks soojaks ehk pidur oli peal. Sai ka remonditud mõlemad supportid taga. Ei muutunud midagi. Pikem sõit oli siis oli kõik titi miti. Ps remonditud. Tähendab siis seda et uued kettad, klotsid, liugurid, kolvid, tihendid ja ka adaptsioonid. Lisaks veel piduri süsteemi hooldus ehk piduri õli vahetus ja õhutamine. Ei viitsinud pead rohkem vaevata. Sõitsin ja vahetasin klotse/ kettaid vastavalt kulumisele.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 365
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i F31
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 59 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas martin333 »

murkamarko kirjutas: 25 Juun 2025, 14:16 Hei. Oli b7 sama asi. Lühikese sõiduga taga ratas läks soojaks ehk pidur oli peal. Sai ka remonditud mõlemad supportid taga. Ei muutunud midagi. Pikem sõit oli siis oli kõik titi miti. Ps remonditud. Tähendab siis seda et uued kettad, klotsid, liugurid, kolvid, tihendid ja ka adaptsioonid. Lisaks veel piduri süsteemi hooldus ehk piduri õli vahetus ja õhutamine. Ei viitsinud pead rohkem vaevata. Sõitsin ja vahetasin klotse/ kettaid vastavalt kulumisele.
Ma nüüd täpselt ei saanud aru, kas said murele lahenduse või mitte?
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas jussike »

pole autod, pole probleemi :)
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1772
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 341 korda

B7 tagumised piduriklotsid kuluvad 2x kiiremini

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

martin333 kirjutas: 25 Juun 2025, 14:41
murkamarko kirjutas: 25 Juun 2025, 14:16 Hei. Oli b7 sama asi. Lühikese sõiduga taga ratas läks soojaks ehk pidur oli peal. Sai ka remonditud mõlemad supportid taga. Ei muutunud midagi. Pikem sõit oli siis oli kõik titi miti. Ps remonditud. Tähendab siis seda et uued kettad, klotsid, liugurid, kolvid, tihendid ja ka adaptsioonid. Lisaks veel piduri süsteemi hooldus ehk piduri õli vahetus ja õhutamine. Ei viitsinud pead rohkem vaevata. Sõitsin ja vahetasin klotse/ kettaid vastavalt kulumisele.
Ma nüüd täpselt ei saanud aru, kas said murele lahenduse või mitte?
Väga selgelt härra ütles, et ei saanud. Vahetas klotse ja elas edasi kuni tagatuled paistsid:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Veermik”