M?ni mootoripadi ? Kui siduriga j?nksutad , kas siis on ka ?Originally posted by potentate
Kui t'ie gaasiga kumm ringi lasta ja teine k'ik sisse lyya, kaib selline pauk, v6i kolks, mitte metalli kolks, ma ei saa aru kas see on tingitud sellest, et ratas tahab ringi k'ima hakata kuid tekib pidamine v6i on mingi pooltelje liigend kulunud. On kellegil sarnane tunne... vaga segane jutt kuid akki saite aru mida m6tlen
Kiirendades, kolks 1 ja 2 kaiguvahetuse ajal.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 20 Okt 2004, 19:35
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 20 Okt 2004, 19:35
- Asukoht: Pärnu
Oli G2-el sama jama. L?bi oli k?igukasti pealne mootoripadi. Minuteada see suht levinud viga, vahetus kah suht jura ...Originally posted by potentate
kui siduriga sujuvalt j6nksutan, no umbes nii nagu korralik linnakodanik foori alt stardib, siis ei ole, kui aga j?rsult `libistan` jala sidurilt maha e. siis ei t6stagi jalga ara siis kyll.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Usun siiski patju rohkem kui v?lli laagri loksu.
Padjad mingid korralikud j?igad kui rulnok oled ja vaata, et sa oma suure kummi ringi laskmisega asfaldil difrit laiali ei lase. Vw insenerid oelvat sinna pannud suurep?rastd alu needid, mis m?nusasti murduvad ja kasti korpusesse mahlakad augud sisse kimavad kui kogu kupatus seal lendu paiskub. Naised saunas r??kisid. Olen n?inud mingi 2-3 laiali kasti ja foorumis 4-5 meenub.
Padjad mingid korralikud j?igad kui rulnok oled ja vaata, et sa oma suure kummi ringi laskmisega asfaldil difrit laiali ei lase. Vw insenerid oelvat sinna pannud suurep?rastd alu needid, mis m?nusasti murduvad ja kasti korpusesse mahlakad augud sisse kimavad kui kogu kupatus seal lendu paiskub. Naised saunas r??kisid. Olen n?inud mingi 2-3 laiali kasti ja foorumis 4-5 meenub.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Ei mingid aluneedid (?ra usu naiste juttu!), korralik teras tundub olevat-v?hemalt vanu andis ikka eemaldada. P?hiline h?da on difri satelliitide telg, mis pooleks l?heb aga see on teine teema.Algselt postitas: samzik
Vw insenerid oelvat sinna pannud suurep?rastd alu needid, mis m?nusasti murduvad ja kasti korpusesse mahlakad augud sisse kimavad kui kogu kupatus seal lendu paiskub. Naised saunas r??kisid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Kiirendades, kolks 1 ja 2 kaiguvahetuse ajal.
Kisun vana teema üles. Autoks Golf 2 1.3 40kw
Mure enam vähem sama, mis eelpool kirjeldatud. Autoga kohalt võttes käib kolks ja ka siis, kui sõidu ajal gaas lahti lasta või sidur ära lahutada.
Suure tõenäosusega on läbi siis käigukasti padi.
Kui palju üldse Golf 2-hel kokku neid patju seal mootori/käigukasti ümber on, 3? Üks mootori ees, üks taga ja üks käigukasti otsas?
Mure enam vähem sama, mis eelpool kirjeldatud. Autoga kohalt võttes käib kolks ja ka siis, kui sõidu ajal gaas lahti lasta või sidur ära lahutada.
Suure tõenäosusega on läbi siis käigukasti padi.
Kui palju üldse Golf 2-hel kokku neid patju seal mootori/käigukasti ümber on, 3? Üks mootori ees, üks taga ja üks käigukasti otsas?
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it
Re: Kiirendades, kolks 1 ja 2 kaiguvahetuse ajal.
Golf 4 sama jama .Kumb padi läbi on ,kui gaas lahti lasta sõiduaeg siis jõnks käib läbi .Kas siis käigukasti ülemine või alumine padi.