K: 4x100 --> 5x100 ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Tagumiste ratastega on lihtne.
Pead lihtsalt VR6-e ketta panema kui tahad 5x100 saada.
Laagrid on samad taga.
Ees peaks vahetama rummu, laager peaks j?lle sama olema.
Kettale v?id lihtsalt 5x100 augud lisaks puurida, ei juhtu selle kettaga midagi.
Proovitud j?rgi Brembo piduritega mis v?etud Focus RS-ilt ja installitud MK4 Escortile.
?ldiselt netis v?idetakse igal pool, et 4x100 to 5x100 on v?ga EASY!
Pead lihtsalt VR6-e ketta panema kui tahad 5x100 saada.
Laagrid on samad taga.
Ees peaks vahetama rummu, laager peaks j?lle sama olema.
Kettale v?id lihtsalt 5x100 augud lisaks puurida, ei juhtu selle kettaga midagi.
Proovitud j?rgi Brembo piduritega mis v?etud Focus RS-ilt ja installitud MK4 Escortile.
?ldiselt netis v?idetakse igal pool, et 4x100 to 5x100 on v?ga EASY!
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
Tagumistega j?udsin isegi sellele j?reldusele, et aind ketta vahetamise mure vist.
Esimestega puudubki kogemus, kas on laager sama, kas on rummul samad pooltelje nuudid jne
arx
Esimestega puudubki kogemus, kas on laager sama, kas on rummul samad pooltelje nuudid jne
arx
[url=http://t-lab.planet.ee]T-Lab.planet.ee[/url] / [url=http://www.t-lab.ee]T-Lab.ee[/url] / [url=http://www.veoautoring.ee]www.veoautoring.ee[/url] / [url=http://t-lab.planet.ee/toolsforrent]VW tööriistade laenutus[/url] / [url=http://t-lab.planet.ee/partsforsale]Müügis olev kola[/url]
[url=http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=4799#pid98547]Project G2[/url] & [url=http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=18468]Dailydriver G4 TDI (müüdud)[/url] [url=http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=45143]Dailydriver G2: Darth Vader[/url]
[url=http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=4799#pid98547]Project G2[/url] & [url=http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=18468]Dailydriver G4 TDI (müüdud)[/url] [url=http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=45143]Dailydriver G2: Darth Vader[/url]
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Taga on kah ikka uut rummu tarvis laager v?ib jah sama j??da. Nagu ytlesin 5x100 rummul on peenike nuut 4x100 on j?me nuut. Pooltelje otsas nii sisemine kui v?limine. Praegu vaatame, et mis need 4x108 endast kujutavad yhed leidsime aga neil laagri sisem??t 42mm pmst anna rummust 2mm maha treida v?i ?kki piisab teisest laagrist. Aga nuudi kohta veel paraku ei tea ja rummu enda geomeetriat kah ei tea peaks n?dala l?puks selguma 

Originally posted by arxman
Tagumistega j?udsin isegi sellele j?reldusele, et aind ketta vahetamise mure vist.
Esimestega puudubki kogemus, kas on laager sama, kas on rummul samad pooltelje nuudid jne
arx
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Kusjuures on v?imalik esimest rummu 5x100 panna ka 4x100 k??ndmikku sisse. Selleks tuleb ?ige m??duga laager sinna lihtsalt osta, millel ava suurem ja seda on ka tehtud. On t?iesti olemas selllist standard laagrit ja forsist kutt ostis minu m?lu j?rgi.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk6 R , Golf mk4 1.8T 4motion,Golf mk4 1.8 4Motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 70 korda
Nii tagumistega siis asi piirdus uute ketaste n?ol (ketas ja rumm siis ?ks tervik). Esimestel orig. G60 k??ndmikele ostsin uued laagrid ja 5x100 rummud. K?ik valmis pressitud ja garaa?is & enn?e probleem nimelt selles, et veov?llidega kokku ei klapigi kuna veov?llil on nuut pisem kui rummudel!??
P.S. Kui n??d sellele ka REAALSE vastuse saan,siis panen tervikliku Conversioni t?pse kirjelduse ?les,sest tegelikult on asi m?rksa keerukam,kui ?hestki postitusest lugeda saab & seda just ESIMESTEGA. Siiani on N.SSI olnud rohkem,kui seda arvasin olevat!
P.S. Kui n??d sellele ka REAALSE vastuse saan,siis panen tervikliku Conversioni t?pse kirjelduse ?les,sest tegelikult on asi m?rksa keerukam,kui ?hestki postitusest lugeda saab & seda just ESIMESTEGA. Siiani on N.SSI olnud rohkem,kui seda arvasin olevat!
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk6 R , Golf mk4 1.8T 4motion,Golf mk4 1.8 4Motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 70 korda
Kas on mingeid varuosade programme,kus kannataks ka v?rrelda detaile,sest m?istus otsas & abi ei paista kuskilt tulevat!?
V?ike n?ide Vortexist (t?esti ei tea kas olen mina loll?) :
These are the parts that you will need in order to complete the conversion to 5 lug:
Eurospec conversion hub (comes with new bearing!)
5 lug rear rotors (need new bearings and races)
a set of 5 lug lugnuts (larger than 4 lug lugnuts)
4 new holes in the rotor of your choice
set of 5x100 et35-42 wheels
happy swapping
V?ike n?ide Vortexist (t?esti ei tea kas olen mina loll?) :
These are the parts that you will need in order to complete the conversion to 5 lug:
Eurospec conversion hub (comes with new bearing!)
5 lug rear rotors (need new bearings and races)
a set of 5 lug lugnuts (larger than 4 lug lugnuts)
4 new holes in the rotor of your choice
set of 5x100 et35-42 wheels
happy swapping
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk6 R , Golf mk4 1.8T 4motion,Golf mk4 1.8 4Motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 70 korda
?tleme nii et kui mul on n??d tehtud kompott G60 k??ndmiku & GTi rummuga,siis pean vist kasutama ka GTi pooltelgi,kuid kas neil sisemised nuudid sobivad ?
Kopotist v?ike pilt:

Kopotist v?ike pilt:

Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
V?ta oma ?ks pooltelg maha, v?limine ots k?ljest ?ra ja jaluta Forssi ning k?si j?medama nuudiga poolteljeotsa proovida.
Siis vaatad, kas sobib sinu poolteljega kokku v?i mitte.
VW 4x100 to 5x100 conversion on LUMME KUSTA v?rreldes BMW 4x100 to 5x120 conversioniga.
Nii et Silver ?ra ole morn, antud juhul kukkusid t?kid p?him?tteliselt ise auto k?lge ilma vaeva n?gemata.
Miks peaks keegi endale laia esisilda tahtma kitsa asemele?
Et veljed veel rohkem koopasse k?iksid ja auto veel perverssem v?lja n?eks (ees on niigi laiem r??be)?
Oleks kere ka selle jaoks m?eldud oleks juba teine asi.
[Muudetud: 18-2-2009 M-Tech]
Siis vaatad, kas sobib sinu poolteljega kokku v?i mitte.
VW 4x100 to 5x100 conversion on LUMME KUSTA v?rreldes BMW 4x100 to 5x120 conversioniga.
Nii et Silver ?ra ole morn, antud juhul kukkusid t?kid p?him?tteliselt ise auto k?lge ilma vaeva n?gemata.
Miks peaks keegi endale laia esisilda tahtma kitsa asemele?
Et veljed veel rohkem koopasse k?iksid ja auto veel perverssem v?lja n?eks (ees on niigi laiem r??be)?
Oleks kere ka selle jaoks m?eldud oleks juba teine asi.
[Muudetud: 18-2-2009 M-Tech]
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
No Silveril on k?ik muu olemas peale uue veov?lli otsa.
Lihtsalt alati on kasulikum minna juppidega kohale ja 100% veenduda sobivuses, kui hakata pimesi t?kke ostma.
VW on ikkagi suures osas bolt-on auto.
BMW 5x120 conversionil on mul ees enamus juppe custom-ina treialil teha lastud.
Juba pidurikettad on 4-jast kohast ringi treitud/puuritud, r??kimata igasugu custom pidurisupporti flantsidest ja laagri h?lssidest.
Lihtsalt alati on kasulikum minna juppidega kohale ja 100% veenduda sobivuses, kui hakata pimesi t?kke ostma.
VW on ikkagi suures osas bolt-on auto.
BMW 5x120 conversionil on mul ees enamus juppe custom-ina treialil teha lastud.
Juba pidurikettad on 4-jast kohast ringi treitud/puuritud, r??kimata igasugu custom pidurisupporti flantsidest ja laagri h?lssidest.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Jooniseid v?rreldes peaks 1:1-ele istuma sinu pooltelje otsa ja lahendama sinu praeguse probleemi.
EDIT:
Lukusti asukohta peab ainult vaatama, milline all olev pooltelg reaalselt v?lja n?eb.
[Muudetud: 18-2-2009 M-Tech]
EDIT:
Lukusti asukohta peab ainult vaatama, milline all olev pooltelg reaalselt v?lja n?eb.
[Muudetud: 18-2-2009 M-Tech]
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk6 R , Golf mk4 1.8T 4motion,Golf mk4 1.8 4Motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 70 korda
Niisiis n??d v?in postitada kogu kupatuse ,mida t?pselt vaja l?heb sellise conversioni tegemiseks:
Tagumised kettad,laagritega (G3 GTi/VR6)
Esimesed v?limised poolteljeotsad (G3 GTi/VR6)
Rummud (G3 GTi/VR6)
4x100 ketastele puurida lisaks 4 poldiauku juurde (14,5mm augud)
P.S. Kuna mina kasutasin Zimmermanni kettaid,siis pidin ka ketast seest laskma freesida,kuna ei istunud t?pselt rummule ..kahuks ei oska ?elda,kuidas on originaal kettaga!!!
Tagumised kettad,laagritega (G3 GTi/VR6)
Esimesed v?limised poolteljeotsad (G3 GTi/VR6)
Rummud (G3 GTi/VR6)
4x100 ketastele puurida lisaks 4 poldiauku juurde (14,5mm augud)
P.S. Kuna mina kasutasin Zimmermanni kettaid,siis pidin ka ketast seest laskma freesida,kuna ei istunud t?pselt rummule ..kahuks ei oska ?elda,kuidas on originaal kettaga!!!
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: K: 4x100 --> 5x100 ?
Ketta puurimise asemele oleks võinud võtta ilmselt passati 91A vr6 esimese ketta, mis on sama ofsetiga mis 4x100 kettad enamuses ja ka corrado g60 (passat syncro g60) corrado kettaga sama 280mm 4x100 ketastega täpselt identsed va augud 4 vs 5!
5x 112 jaoks tuleb ilmselt pooltelje võllid keevitada ümber ja kettad peab kah vaatama kas mõni audi või vw tehase ketas sobib.
Laagritel on jah käändmikus täpselt sama välis mõõt kahjuks audil on välismõõt 75 ja sisemõõt 42 aga ma ei tea kas 5x112 rummu leidub väiksemat või leidub äkki sellist laagrit mille välismõõt on 72 (4x100 laagri mõõt) ja sisemõõt 42
RUVILLE 5723 ПОДШИПНИК 75 X 39 X 37мм VW;AUDI;SKODA A4;A6;B5;SUP B 4B0498625 varuosa koodi järgi vaadates ütleb üks netist leitud dokument et selle ratta laagri sisemõõt on 39mm seega peaks 4x 100 käändmiku sisse saama pressida 75mm välismõõduga 5x112 ratta rummu ja kasutada peaks saama passat syncro tagumist rattalaagrit äkki? Suudab keegi need andmed kontrollida
. Etkast ei ole aru saad mis rumm käib 82mm mõõdus laagri külge, mis käib 75mm laagri sisse.
Või siiski:
8D0407615E wheel hub 5/112 2 ALZ,ALT,AZM Ehk siis seda rummu oleks tarvis aga poolteljega tekib jama!
4B0498625 wheel bearing with mounting parts 75MM 2 ALZ,ALT,AZM
5x 112 jaoks tuleb ilmselt pooltelje võllid keevitada ümber ja kettad peab kah vaatama kas mõni audi või vw tehase ketas sobib.
Laagritel on jah käändmikus täpselt sama välis mõõt kahjuks audil on välismõõt 75 ja sisemõõt 42 aga ma ei tea kas 5x112 rummu leidub väiksemat või leidub äkki sellist laagrit mille välismõõt on 72 (4x100 laagri mõõt) ja sisemõõt 42
RUVILLE 5723 ПОДШИПНИК 75 X 39 X 37мм VW;AUDI;SKODA A4;A6;B5;SUP B 4B0498625 varuosa koodi järgi vaadates ütleb üks netist leitud dokument et selle ratta laagri sisemõõt on 39mm seega peaks 4x 100 käändmiku sisse saama pressida 75mm välismõõduga 5x112 ratta rummu ja kasutada peaks saama passat syncro tagumist rattalaagrit äkki? Suudab keegi need andmed kontrollida

Või siiski:
8D0407615E wheel hub 5/112 2 ALZ,ALT,AZM Ehk siis seda rummu oleks tarvis aga poolteljega tekib jama!
4B0498625 wheel bearing with mounting parts 75MM 2 ALZ,ALT,AZM
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: K: 4x100 --> 5x100 ?
4x100 ja "5x112 75mm" laagriga pooltelje otsal on täpselt sama nuut. Ehk väikse laagriga pooltelje otsa ja flantsi on vaja ümberehituseks. Laager võib olla 39mm sisemõõduga siis saab rummu laagrist õigele kaugusele treides.
Seega kes tahab 4x100 asemele ette 5x112 uus pooltelje ots väikse poldiga ja väiksele laagrile uus laager veidi treimist ilmselt ja flats aka rumm uus väikse laagri 5x112. Taga annab äkki ketas üle puurida ja keermestada. Syncrole sobivad ilsmelt taha samad jupid mis ette. Edu ketaste otsimisel
ette, neid ei oska öelda mis sobivad.
Seega kes tahab 4x100 asemele ette 5x112 uus pooltelje ots väikse poldiga ja väiksele laagrile uus laager veidi treimist ilmselt ja flats aka rumm uus väikse laagri 5x112. Taga annab äkki ketas üle puurida ja keermestada. Syncrole sobivad ilsmelt taha samad jupid mis ette. Edu ketaste otsimisel

Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.