k?tusekulu G3 1.6 74 kw t?ispritse
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
k?tusekulu G3 1.6 74 kw t?ispritse
mootoriks on 1.6 74 kw, pidavat sis olema vist G4 oma nagu ma aru sain!
probleem sis selline et k?tust v?tab 165 km 20 l!!!!!!
?levaatuselt l?ks l?bi nagu nalja ja co-d ja v?rgid k?ik OK!
on keegi kokku puutunud selliste mootoritega ja oskab ?kki soovitada! ise arvan et mingi andur n?d jebib n?kku, sest vahest paneb kohapeal t?hik?igul ka pange veits!
ette t?nades!
probleem sis selline et k?tust v?tab 165 km 20 l!!!!!!
?levaatuselt l?ks l?bi nagu nalja ja co-d ja v?rgid k?ik OK!
on keegi kokku puutunud selliste mootoritega ja oskab ?kki soovitada! ise arvan et mingi andur n?d jebib n?kku, sest vahest paneb kohapeal t?hik?igul ka pange veits!
ette t?nades!
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 18 Mär 2003, 10:54
- Telefon: 5277562
- Auto: Volvod, vilega ja ilma
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Minul on v?gagi sportlik s?idustiil aga selliseid numbreid k?ll sell(is)est autost k?tte ei saanud. ?le k?mne pole keskmine kulu kunagi l?inud.Originally posted by segusilm
mul kah sama mootoriga
maanteel j??b kuskil 7-7,2
aga linnas on suht m?ttetu m??ta ( 10 -13.5 ) sinna vahele
vaata et nagu V6 juba peaaegu ( kulu j?rgi)

noh see 10-13.5 on kompuutripealt, ega tegelikkuses on v?ga raske aru saada palju ta v?tab v?i ei. ?ldiselt eks see keskmine kuskile 7-8 kanti muidugi j??b.
mul on see viga et ei saa koguaeg linnas s?ita, maanteed on kah vahel niiet eriti midagi m??ta ei saa.
maantepeal saab muidugi 80'ga kuskil 5.9-6,2 kui ?htlaselt
90 ga 6,2-7,2
100-110 ( 6,9-7,5)
?le 120 ( ?le 8 midagi)
mul on see viga et ei saa koguaeg linnas s?ita, maanteed on kah vahel niiet eriti midagi m??ta ei saa.
maantepeal saab muidugi 80'ga kuskil 5.9-6,2 kui ?htlaselt
90 ga 6,2-7,2
100-110 ( 6,9-7,5)
?le 120 ( ?le 8 midagi)
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 18 Mär 2003, 10:54
- Telefon: 5277562
- Auto: Volvod, vilega ja ilma
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Minu kogemus pea nelja aasta jooksul n?itas, et kompuutri arvutatu alati ka reaalse kuluga kattus.
Vahe tuleb loomulikult sisse kompuutri esimese rezhiimi ja teise rezhiimi vahel, sest teine rezhiim nullib ennast siis kui loenduril ring t?is saab (nt 10000 km) aga esimene rezhiim nullib peale 2-e tunnist seisuaega. Ehk siis esimest rezhiimi n?itu v?ib nimetada ts?kliliseks ja teist rezhiimi totaalseks.
Ise nullisin teise rezhiimi alati peale tankimist ning igaks juhuks kontrollisin j?rgmisel tankimisel reaalse kilometraazhi ning tangitud k?tusekoguse suhet ning arvuti n?itu.
K?tusekulu alumiseks rekordiks sain kord Tallinnast l?bi Keila Rohuk?la sadamasse s?ites keskmiseks kuluks 5,0. Praamini oli ?ksjagu aega ja Keila-Haapsalu maantee on v?ga v?ikese liiklusega ning s?itsin terve tee ca 60 km/h (5. k?ik).
Linnas olen saanud v?himaks keskmiseks kuluks 5,2 seda s?ites Kadriorust Faehlmanni t?navalt Rohuneeme tippu ning j??des ka 2x foori taha.
M?lemad "rekordi?ritused" leidsid aset suvisel ajal ning s?itu sai alustatud k?lma mootoriga.
[Edited on 8-1-2006 by ddig]
Vahe tuleb loomulikult sisse kompuutri esimese rezhiimi ja teise rezhiimi vahel, sest teine rezhiim nullib ennast siis kui loenduril ring t?is saab (nt 10000 km) aga esimene rezhiim nullib peale 2-e tunnist seisuaega. Ehk siis esimest rezhiimi n?itu v?ib nimetada ts?kliliseks ja teist rezhiimi totaalseks.
Ise nullisin teise rezhiimi alati peale tankimist ning igaks juhuks kontrollisin j?rgmisel tankimisel reaalse kilometraazhi ning tangitud k?tusekoguse suhet ning arvuti n?itu.
K?tusekulu alumiseks rekordiks sain kord Tallinnast l?bi Keila Rohuk?la sadamasse s?ites keskmiseks kuluks 5,0. Praamini oli ?ksjagu aega ja Keila-Haapsalu maantee on v?ga v?ikese liiklusega ning s?itsin terve tee ca 60 km/h (5. k?ik).
Linnas olen saanud v?himaks keskmiseks kuluks 5,2 seda s?ites Kadriorust Faehlmanni t?navalt Rohuneeme tippu ning j??des ka 2x foori taha.
M?lemad "rekordi?ritused" leidsid aset suvisel ajal ning s?itu sai alustatud k?lma mootoriga.
[Edited on 8-1-2006 by ddig]
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 15 Dets 2004, 23:52
- Telefon: 5349281
- Asukoht: Rae küla Rae vald Harjumaa
- Kontakt:
Ma s?itsin Rootsis oma autoga siis sain keskmiseks kuluks 4,8.
Novembris sai k?idud -fD - ga Tartus, siis teel sinna tuli keskmiseks kuluks 5,3 ning s?itsin kogu aeg kusagil 90ga.
Linnas oleneb ka palju sellest millal sa s?idad. Kui s?idad tipptunnil siis viskab seismisega k?tusekulu suureks aga ?htul t?ristades on ka k?tusekulu v?ike.
Minu k?tuse kulu 8,0 on peamiselt ikka p?eval s?ites ja s?itu on alustatud k?lma mootoriga.
[Muudetud: 11/08/2005 kermps]
Novembris sai k?idud -fD - ga Tartus, siis teel sinna tuli keskmiseks kuluks 5,3 ning s?itsin kogu aeg kusagil 90ga.
Linnas oleneb ka palju sellest millal sa s?idad. Kui s?idad tipptunnil siis viskab seismisega k?tusekulu suureks aga ?htul t?ristades on ka k?tusekulu v?ike.
Minu k?tuse kulu 8,0 on peamiselt ikka p?eval s?ites ja s?itu on alustatud k?lma mootoriga.
[Muudetud: 11/08/2005 kermps]
www.rehvidpluss.com
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mul on praegu isegi mmaanteel 10?/100jm (vahet pole kus s?idan, sama kulu, jalg on kerge yldiselt). Vahetasin termostaadi(91kraadise vastu) ja k?ik rihmad, hetkel pole kulu muutunud. M??dan l?bi s?idetud km ja tangitud k?tuse j?rgi. Ilmselt kas mingi temperatuuri andur l?bi v?i lambta otsas. Pean veel stendi ronima.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord