ploki soendus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Mis puhur see selline on?Algselt postitas: onusnookertead nende puhuritega tuleb ettevaatlik olla, v?ib p?lema minna. Eriti kui on veel mingi tundmatu firma toodang !Algselt postitas: erky
mina ostsin enda diislile v?ikese puhuri kapotialla ja k?ima l?ks -32 kraadijuures nagu suvel poolest p??rdest ..... ja maksis ainult 250 eeku![]()
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Nov 2005, 10:07
- Telefon: 5151237
- Auto: Golf 3 1993: 1,6 55kW
- Asukoht: Järvamaa, Paide
Hm. http://www.soeauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; andis mulle p?ris hea otsa k?tte.
Hakkasin t?siselt m?tlema eelsoojendi peale.
http://www.eberspaecher.com/en/heiz/tec" onclick="window.open(this.href);return false; ... /funkt.htm
Plussid on silmaga n?htavad:
- K?lmad v?i koleniisked ajad kestavad meil ju v?hemalt 2/3 aastast
- Soe mootor k?ivitusest peale on pika elu pant
- R??kimata liiklusohutusest elik puhastest akendest
- Loodushoid. Soe mootor on alati palju rohelisem kui k?lm.
S?itsin 1991-1998 ringi sapakaga ja hoolimata kurjast kuulsusest teenis selle bensiinil t??tav soojendusseade mind h?sti. Niipea kui edukalt s?ttis, nii ka sooja andma hakkas. Tjah, jantimist oli temaga palju - igas?gisene puhastamine-timmine-vendimootori laagrite ?litus, pealegi ei olnud tast mootori enese k?ivitamisel-soojendamisel ?ldse mingit tolku. Naerunumber oli muidugi ka sooja ?hu jaotamine autos ja temperatuuri reguleerimine - neid polnud ?ldse olemas.
[Muudetud: 23-1-2006 Luuraja]
Hakkasin t?siselt m?tlema eelsoojendi peale.
http://www.eberspaecher.com/en/heiz/tec" onclick="window.open(this.href);return false; ... /funkt.htm
Plussid on silmaga n?htavad:
- K?lmad v?i koleniisked ajad kestavad meil ju v?hemalt 2/3 aastast
- Soe mootor k?ivitusest peale on pika elu pant
- R??kimata liiklusohutusest elik puhastest akendest
- Loodushoid. Soe mootor on alati palju rohelisem kui k?lm.
S?itsin 1991-1998 ringi sapakaga ja hoolimata kurjast kuulsusest teenis selle bensiinil t??tav soojendusseade mind h?sti. Niipea kui edukalt s?ttis, nii ka sooja andma hakkas. Tjah, jantimist oli temaga palju - igas?gisene puhastamine-timmine-vendimootori laagrite ?litus, pealegi ei olnud tast mootori enese k?ivitamisel-soojendamisel ?ldse mingit tolku. Naerunumber oli muidugi ka sooja ?hu jaotamine autos ja temperatuuri reguleerimine - neid polnud ?ldse olemas.
[Muudetud: 23-1-2006 Luuraja]
Elektriakende vihkaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Mis puutub sapparisse siis ei saagi ju olla tolku mootori soojendamisest sellel ju mootor taga ... (ei pane tarka) !Algselt postitas: Luuraja
Hm. http://www.soeauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; andis mulle p?ris hea otsa k?tte.
Hakkasin t?siselt m?tlema eelsoojendi peale.
http://www.eberspaecher.com/en/heiz/tec" onclick="window.open(this.href);return false; ... /funkt.htm
Plussid on silmaga n?htavad:
- K?lmad v?i koleniisked ajad kestavad meil ju v?hemalt 2/3 aastast
- Soe mootor k?ivitusest peale on pika elu pant
- R??kimata liiklusohutusest elik puhastest akendest
- Loodushoid. Soe mootor on alati palju rohelisem kui k?lm.
S?itsin 1991-1998 ringi sapakaga ja hoolimata kurjast kuulsusest teenis selle bensiinil t??tav soojendusseade mind h?sti. Niipea kui edukalt s?ttis, nii ka sooja andma hakkas. Tjah, jantimist oli temaga palju - igas?gisene puhastamine-timmine-vendimootori laagrite ?litus, pealegi ei olnud tast mootori enese k?ivitamisel-soojendamisel ?ldse mingit tolku. Naerunumber oli muidugi ka sooja ?hu jaotamine autos ja temperatuuri reguleerimine - neid polnud ?ldse olemas.
[Muudetud: 23-1-2006 Luuraja]
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Nov 2005, 10:07
- Telefon: 5151237
- Auto: Golf 3 1993: 1,6 55kW
- Asukoht: Järvamaa, Paide
Esimesel sapparil, mudelil 965, legendaarsel Maanteemuhul oligi soojendus muuseas taga, mootori juures. Konstruktorid muuseas algselt m?tlesidki nii, et ?lik?lma ilma puhul aitab soojendus ka mootori ?les k?tta. Paraku ei suutnud sehandne riistpuu kuidagi vastu puhuda inertsile, ehk siis salongi esimesse otsa puhus soojendus s?idu ajal ikka ultrahalvasti.
Mis puutub sapparisse siis ei saagi ju olla tolku mootori soojendamisest sellel ju mootor taga ... (ei pane tarka)
T?si k?ll, ei oska konkreetselt miskit t?psemalt ?elda, sest minu sappar oli 968M, mille soojendus asus t?esti ees.
Elektriakende vihkaja.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: ploki soendus
Oskab keegi viidata, kus kohast näeks diisel eelsoojendi ühedusskeemi. Tahan nimelt Transit 2.5d -le peale kombineerida valemiga, et salongis on veel lisaradikas+puhur, mida saab eraldi sisse lülitada.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
Re: ploki soendus
Äkki saan kah oma murele siin teemas lahenduse, kas siit keegi ostab soovitada, kust saaks oma autole norm hinnaga el soojenduse? Kellegi erinevate ettevõtetega kogemusi? Või kellegi kasutatud seade müüa? Autoks siis 2000a 1.9TDI 85kw Passat
Re: ploki soendus
Kõige norm hinnaga saad, kui ise installid. Kuigi pean hoiatama, et minuteada tuleb sellel Passatil starter eest ära võtta ( minu AHU'l tuli, 16mm leht sinna)Holari kirjutas:Äkki saan kah oma murele siin teemas lahenduse, kas siit keegi ostab soovitada, kust saaks oma autole norm hinnaga el soojenduse? Kellegi erinevate ettevõtetega kogemusi? Või kellegi kasutatud seade müüa? Autoks siis 2000a 1.9TDI 85kw Passat
Tellisin carshopist calixi soojenduskolvi+ juhtmekomplekti sinnajuurde (kuskil 1500.-) , juhtme salongi tuunisin ise (muidu miski + 700 .-)
ja ostsin ka 1400w salongipuhuri (eriti kirves, kui võrrelda tuppa käivatega. kuid ei pane masinat põlema ^^ )
Paigaldada tuleb tõstukil/kanalil. Eriti hullu ei ole.
Muidugi... valge mees läheb teenindusse ja laseb seal panna. Ju ma vist määratlesin ennast kenasti praegu

Oma kogemuse põhjal võin soovitada kangemat salongipuhurit kui 1400w. Teeb see kah oma tööd, kuid -15 on tolle jaoks suhteliselt piir.
Pärast seda ei ole klaasid enam nii puhtad jne. ...muidugi, eks oleneb kas on sedaan või universaal

Re: ploki soendus
Ok, kuna ma ei ole sellega väga kursis, aga minu autole pidi see paigaldus olema väga kerge, aga selle salongi ventika kohapealt, kas see käib kuhugi spets kohta? Siiani, ma loll, arvasin, et on lihtsalt salongis kuskil ja kole ja mõtetu?.......just see tõstuki jutt pani seda mõtlema
Muidu on Universaal kerega.
Muidu on Universaal kerega.
Re: ploki soendus
Täiesti õigusSiiani, ma loll, arvasin, et on lihtsalt salongis kuskil ja kole ja mõtetu?.

Soovituslik asetus on kesk-konsooli küljes , kõrvalistuja jalgade juures, suunaga esiklaasi poole . Kui viitsid Calix.ab (või ka defa) lehel tuhnida, leiad manuali.
Minul on see puhur nö. liikuv. õhtul paigaldan ja hommikul viskan tagaistmele. Sellel on 4mm metall_paigaldus_raam kaasas - selle abil käib ta mul armatuuri vahele
suunaga esiklaasile .
Loomulikult on ka lihtsalt soojenduskolvist kasu kuipalju. mootor soe pmt ja vent hakkab kergelt leiget puhuma ( seda siis 1.5 tunnise kütmisega ca. -5 juures)
Tõstukit/kanalit on tarvis kolvi paigalduseks ( minul oli, võib-olla 85kw käib see mujale.. saad mootori plokile ülevaltpoolt ligi? sry, ei tea)
Salongipuhur on 4x20x20 cm umbes, see käib salongi.
Ja kui hakkad kolbi paigaldama, ära unusta jahutusvedelikku. Mul kulus ca 4l norm taseme saamiseks + pärast tibake peale valada, kui õhk välajs (66kw mootor)
Ennem ei maksa kolbi plokis testida, kui oled kindel, et said õhu süsteemist välja. Kui kolb jääb kuivale = kolvi läbikärssamine.
Re: ploki soendus
Ok, aitähh põhjaliku vastuse eest, hakkan siis asjaga tegelema, selle va puhuri jätan vahele, ma ei taha seda jama sinna autosse....