TD ja tavadiisli mootori erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
TD ja tavadiisli mootori erinevus
V?tame siis auoks G2 td ja d. Mis erinevused mootorites on? V?ljalaskekollektor n?htavasti erinev, aga mis veel? Eeldatavasti peaks mootor ka veidi tugevam olema, et suuremat koormust taluks. Kas tavadiisli plokikaas td mootori peale sobib? M?te siis selles, et kuna enda masinal annab turbo kohje kohe otsad ?ra ja remontida keegi eriti seda turbot ei taha, siis m?tlesin et viskaks selle vile sealt vahelt ?ldse minema. Mida muutma vahetama peaks, et seda teostada?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 03:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sellep?rast, et silindrisse ei "puhuta" enam niipalju ?hku ja k?ttesegu on kas v?he v?i on ?hu-k?tuse suhe paigast ?ra. Pealegi on turbodiislitel surveaste veidi v?iksem, kui ilma turbota diislitel.Algselt postitas: diabolos
millega see see viimane kogemus seletatav on? Pumba seaded teised?
Kas sa m?tlesid t?esti, et v?tad turbo vahelt v?lja ja j?ud (kiirendus) j??b endiseks? Milleks seda turbot siis ?ldse vaja on? N?iteks Golf IV TDI kiirendab 9,3 sek sajani, Golf V SDI (ilma turbota) 16,7 sek.
Huvitas just TG v?ide, et peale turbo eemaldamist j??b auto d?naamiliste omaduste poolest ka tavadiislile alla. Samas tean mitut diisel g2-te, millel n?it td-l tavadiisli pump peal ja vastupidi. Millest see vahe siis ikkagi tuleneb. Kui g2 td-l ja D-l plokikaaned p?him?tteliselt samad, siis mille t?ttu surveaste erinev? Kolvid k?rgemad?