K: hooratta kergendamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
K: hooratta kergendamine
Tere, mul selline k?simus, et kas keegi on hooratta sunddieedile saatnud?
?kki keegi teab palju v?ib golf 2 Gti 1.8 8v mootoril hooratta saledamaks teha, et asi t?hik?igul normaalselt t??taks. Palju see treimine ja balanseerimine maksab ning kus teha saab?
?kki keegi teab palju v?ib golf 2 Gti 1.8 8v mootoril hooratta saledamaks teha, et asi t?hik?igul normaalselt t??taks. Palju see treimine ja balanseerimine maksab ning kus teha saab?
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Mida sa esiteks selle kergendamisega saavutada taha?
Ratas k?ib all liiga v?he ringi?
Ratas k?ib all liiga v?he ringi?
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hooratta kergendamine teeb t?hik?igu eba?htlasemaks. Kui tahad t?hik?iku normaalseks, siis tee hooratas raskemaks. V?i m?tlesid "hooratas kergemaks aga nii, et asi VEEL kuidagimoodi t?hik?igul normaalselt t??taks"? Mina kergendamist t?navakasutuses ?ldse ei poolda, just kasutusmugavuse p?rast (eba?htlane t?hik?ik, mootori v?ljasuretamine paigalt v?tmisel jne.)Algselt postitas: M
?kki keegi teab palju v?ib golf 2 Gti 1.8 8v mootoril hooratta saledamaks teha, et asi t?hik?igul normaalselt t??taks.
[Muudetud: 23-5-2006 Garfield]
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
3 kg??? Kui raske siis alguses oli 10kg?Algselt postitas: miku33
toon n?iteks ?he oma kunagise audi mis oli 1,8 mootoriga ja tollel sai hooratas 3kg kergemaks freesitud ja treitud aga t?hik?igu anomaaliaid ma k?ll ei t?heldanud aga erksamaks l?ks k?ll
Kui sa seda Tartus tegid siis kuskohas ja kas ikka tasakaalustasid ?ra ka?
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
Nagu n?ha, siis on VAG grupi autot??sturid ikka parajad soss-sepad olnud. Ei oska nad midagi t?pselt arvestada, et autoga t?naval normaalselt liigelda kannataks. Seda nii mootori kui v?limuse kohapealt. si** lugu ?hes?naga... tehasest tuleb n? toorik ja ise peab ikka kogu aeg teist t?iustama. Siit siis ?leskutse k?igile klubilistele, katsetame siis j?rgi, ?kki annab veel midagi ?ra teha, maha l?igata, et auto kergemaks ja paremaks saaks. Annaks m?ne vihje ka, kus suunas tasuks eksperimenteerida. Kummi laius v?hemalt 235+ up, igast tiibu ja gondleid spoilereid jne v?imalikult palju, p?hjavalgustus ( v?hendab ?hutakistust ju), summutaja toru l?bim??t peaks ka rehvim??dule vastav olema ja summutajast s?elad kohe kindlasti v?lja...kaaluv?it ju... oskab keegi miskit lisada..
[Muudetud: 26-5-2006 diabolos]
[Muudetud: 26-5-2006 diabolos]
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Kui ei meeldi ?ra oma autole tee;) eks iga?ks ikka ise teab, mis ta oma autoga teeb. Kui ma tahan oma hooratta kergemaks teha, siis ma ka teen ja mind ei huvita mida teised sellest arvavad. Kasulikud n?uanded on sellegi poolest alati teretulnud ja kui ma sinu arvates v?i ?ksk?ik kelle arvates kavatsen lauslollust korda saatma hakata, siis nii ?tlegi ja p?hjenda ?ra ka, miks sa nii arvad. ja ma ei saa aru mis need summutajad ja rehvilaius ja "igast tiivad" siia teemasse ronisid. Ma omateada k?sisin hooratta kohta. peaceAlgselt postitas: diabolos
Nagu n?ha, siis on VAG grupi autot??sturid ikka parajad soss-sepad olnud. Ei oska nad midagi t?pselt arvestada, et autoga t?naval normaalselt liigelda kannataks. Seda nii mootori kui v?limuse kohapealt. si** lugu ?hes?naga... tehasest tuleb n? toorik ja ise peab ikka kogu aeg teist t?iustama. Siit siis ?leskutse k?igile klubilistele, katsetame siis j?rgi, ?kki annab veel midagi ?ra teha, maha l?igata, et auto kergemaks ja paremaks saaks. Annaks m?ne vihje ka, kus suunas tasuks eksperimenteerida. Kummi laius v?hemalt 235+ up, igast tiibu ja gondleid spoilereid jne v?imalikult palju, p?hjavalgustus ( v?hendab ?hutakistust ju), summutaja toru l?bim??t peaks ka rehvim??dule vastav olema ja summutajast s?elad kohe kindlasti v?lja...kaaluv?it ju... oskab keegi miskit lisada..
[Muudetud: 26-5-2006 diabolos]

You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
Ei v?ida, et lauslollusega tegu. Aga kui ma just v?ga ei eksi, siis on tehases kasv?i seesama hooratta kaal p?ris t?pselt v?lja arvutatud. Seda just t?navas?idu seadeid silmas pidades, et v?imalikult mugav kulgeda oleks. Kui hobiautost jutt ja ringrada silmapiiril, siis iseasi. T?navas?iduki mootori tuunimine tundub suht m?ttetu. Parem ehita veermik tugevamaks, et meie auklikel teedel paremini vastu peaks.
see hooratta kergendamine v?ib jah rohkem rattaid kerida et ?ldse enam kohalt ?ra ei saaks oma esikveolisega. ja kui huvi siis mul antud hooratas ka pakkuda (mugavam see valmis lasta teha, samas saad enda autoga liigelda samal ajal kui hoorattaga ringi jooksed 

Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300
Tel:58258300
vanaemade kohta ei oska kommenteerida
Kuna j??b selgusetuks, mis otstarbel mootori kallale minnakse, siis j??bki mulje et k?va tahtmine on t?naval paugutada. Kui v?istlusautot ehitada, siis ainult hooratta kergemaks tegemisest kohe kindlasti ei piisa. Miks sa tuumik v?idad, et ainilt vaba k?iguga paremini p??rdesse jookseb. P?him?tteliselt peaks mootor erksamaks muutuma k?ll. Kel kogemusi, v?iks siis kommenteerida, kuidas see hooratta kergendamine n?iteks sidurile ja k?igukastile m?junud on..

- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
sul siis originaal hooratas pakkuda?Algselt postitas: domain
see hooratta kergendamine v?ib jah rohkem rattaid kerida et ?ldse enam kohalt ?ra ei saaks oma esikveolisega. ja kui huvi siis mul antud hooratas ka pakkuda (mugavam see valmis lasta teha, samas saad enda autoga liigelda samal ajal kui hoorattaga ringi jooksed![]()
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
TT? Mehaanikalabor tegi kunagi - mehe nime ei m?leta. Teadmiseks teistele - olemas on staatiline balanseerimine ja d?naamiline. ?ige oleks (ringrajamootorites tehakse) kogu komplekti (v?ntv?ll+hooratas+sidurikorv) d?naamiline balanseerimine, siis m?rgid peale, et alati samamoodi kokkku paned. Staatiliselt v?ib ainult hooratast balanseerida kuid mina kruviks sidurikorvi ka k?lge.Algselt postitas: daqqer
nii, aga k?siks siis ikkagi uuesti, et kus seda teha saaks kuskil tallinnas v?i l?histel ? (kergendamine + balanseerimine)
Mis tuuningkorve (kergemaid?) puudutab, siis minul on Sachsi performance korv ja see k?ll kergem ei olnud. V?idus?idukorvid on k?ll kerged, kuid need tavalise kettaga ei taha t??data ja v?idus?idukettaga on sul sidur on/off t??pi. Sujuv kohaltv?tt on raske - kuid harjutamisega saab hakkama.