Peamurdmist asjahuvilistele.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
koto

Peamurdmist asjahuvilistele.

Lugemata postitus Postitas koto »

Passat 1,6 1992 karburaator:
Genekas laeb teatud aja ja l?petab siis laadimise, millest rooli taga olles annab m?rku esipaneeli kaugtulede tulukese tuhmumine ja k?tusen?idu langus nulli.
T?stes korraks tugevamalt p??rdeid laadimine taastub. Kui j?tta selles seisus auto seisma saab ta p?rast uuesti k?ima, kui aga mootor seisata olukorras, kus nn."laadimist tule v?i testri j?rgi ei toimu" autot k?ima enam ei saa. L?kkamisel-t?mbamisel paugupill!
Sai pandud peale teine gene, ,kusjuures vahetatud ka nn. tablett: probleem ikka sama, juhtmed:aku-gene-starter, ka massijuhe kontrolltud.OK.
Gene dioodie takistus ?htpidi kuskil 130 oomi, teispid l?ppma-tu, "h?irekonde" tundub ka terve olema.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Aku ?

koto

Lugemata postitus Postitas koto »

Aku sai aasta tagasi siis, kui viga ilmnes uus ostetud. Eks ta selliste katkendlike laadimiste t?ttu kannatanud on, kuid arvan, et akus k?ll viga pole. Olen akut aegajalt niisama ka laadinud, et viga kompenseerida.

igor525
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 31 Okt 2005, 19:02
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas igor525 »

mul oli sama viga audi 100...

massi juhe oli madenud.

kontrolli KQIK massi juhtmed.... ja siis mine kusagile aku`t kontrollima, vqibolla genekas andis vale laadimise ennem ja aku antud hetkel juba surnud (vqi liiga vaikse mahuga)

igor525
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 31 Okt 2005, 19:02
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas igor525 »

p.s. geneka stendile tasuks ka anda... soojalt soovitan melasi auto...

koto

Lugemata postitus Postitas koto »

Olen vist lootusetu juhtum.

N??d siis tegin ise uue rikke autole: kontrollimaks kas genekas laeb t?stsin aku +juhtme t??taval masinal akult maha (mootor j?tkas t??tamist), kuid juhtme akule pealepanekul tekkis k?va s?de ja mootor seiskus...ega l?he enam k?ima. Juhul kui keeran v?tit s??telukus (esimeses astmes e. ei k?ivita) ja lasen bensupumbal ennast l?puni l??a, kuni ta seiskub siis kaitsmeplokist bensupumba kaitsme (18-s) v?ljav?tmise j?rgi saan mootori k?ima kuniks benssu karbussis on. Mootori t?? v?ga ebastabiilne. Valasin otse karbussi benssu ja kuniks teda nirises sain gaasiga m?ngides hoida mootori t??s m?nik?mmend sekundit. K?ivitamisel ilma k?rgepingeta bensupump t??tab, k??nlad puhastatud, protsessi l?puks on k??nlad (peale ?he miskip?rast) m?rjad, ?hufilter puhastatud, kaitsmed terved.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7941
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

?lalkirjeldatud tegevuse kergem tagaj?rg on gen. dioodibloki l?bip?lemine, raskem aga mootori juhtaju vm. elektroonika (kui on) rikkumine.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

smike
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 25 Aug 2006, 19:21
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas smike »

?ratan siin vana teema ?les, nimelt endal peale jagaja ja s??tepooli vahetust sama probleem ilmnenud. S?ites l??b vahel aku tule p?lema ja tuled hakkavad armatuuris tuhmuma. Andes p??rdeid, laadimine taastub. Kui masin v?lja suri siis kui laadimist ei toimunud, k?ima teda enam ei saanud. Veerand tundi ootamist ja sain siiski minema s?idetud.

Ise m?tlesin, et geneka harjased l?bi vms ja et oli lihtsalt aku t?hjaks t?mmanud, aga taastas ennast siis natuke selle 15 minutilise ootamisega. Samas kui mehel siin t?pselt sama probleem ja geneka vahetus ei aidanud, siis olen k?ll n?utu.
Masinaks '94 Golf III 1.8 mono

Vasta

Mine “Elektroonika”