k:biodiisel ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
k:biodiisel ?
N??d olen n?inud favoras m??gil biodiiselt...vw otsingus selle kohast teemat ei leidnud nii ,et m?tlesin siis siin k?sida mis arvate ...
life's too short for a full time job..
ise valmistatud? r??kitakse ,et peab k?tusefiltri ?ra vahetama ja kautsukist peavad olema k?tusevoolikid? hangumine pidavat -20 cAlgselt postitas: diabolos
Isevalmistatut v?tab igatahes just v?hem. Uimasasuse kohapealt kaasa ei oska r??kida, k?ll muutub mootori k?ik aga pehmemaks. favorast pole tankinud, niiet selles osas ei midagi ?elda
[Muudetud: 13-8-2006 diabolos]
[Muudetud: 13-8-2006 wagner]
life's too short for a full time job..
K?tusefiltrit vahetad niikuinii 2 korda aastas. Kuna biodiisel on heade pesemisomadustega, siis suureneb t?en?osus, et peseb paagi puhtaks ja aastate jooksul kogunenud sodi ummistab filtri ?ra. Kautsukist..
Biodiisel m?jub naturaalsest kummist voolikutele ja tihenditele pikapeale h?vitavalt. Samas kummist olid need tihendid ikka p?ris vanadel autodel. Puhta biodiisliga s?ites oleks kasulik pritsehetk 2-3 kraadi varasemaks keerata. Ja -20C irw, p?ris jama ei tasu ka ikka ajada. Eesti kliimas biodiisel ikka peamiselt sooja ilmaga s?itmise l?bu. Kas selle tankla k?ttel mingi markeering ka silma on hakanud? ?ldiselt m??akse puhast biodiislit harva. Enamasti ikka tava ja biodiisli segu , sel juhul markeeringus ka niimoodi m?rgitud.

noh head jutu ajavad favora kodulehek?ljel v?id tsekataAlgselt postitas: diabolos
K?tusefiltrit vahetad niikuinii 2 korda aastas. Kuna biodiisel on heade pesemisomadustega, siis suureneb t?en?osus, et peseb paagi puhtaks ja aastate jooksul kogunenud sodi ummistab filtri ?ra. Kautsukist..Biodiisel m?jub naturaalsest kummist voolikutele ja tihenditele pikapeale h?vitavalt. Samas kummist olid need tihendid ikka p?ris vanadel autodel. Puhta biodiisliga s?ites oleks kasulik pritsehetk 2-3 kraadi varasemaks keerata. Ja -20C irw, p?ris jama ei tasu ka ikka ajada. Eesti kliimas biodiisel ikka peamiselt sooja ilmaga s?itmise l?bu. Kas selle tankla k?ttel mingi markeering ka silma on hakanud? ?ldiselt m??akse puhast biodiislit harva. Enamasti ikka tava ja biodiisli segu , sel juhul markeeringus ka niimoodi m?rgitud.

life's too short for a full time job..
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
Selles on neegripoisil ?igus, et kvaliteedivahe.. Ise te norisite
lugege siis.
http://journeytoforever.org/biodiesel_make.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes s??vida viitsib, m?rkab, et seal on mainitud ka t??stusliku biodiisli tootmise kohta, et kvaliteet k?ikuv ja alati mitte standarditele vastav. Isevalmistatu eelis on ju see, et kontrollid kvaliteeti ja solki oma auto paaki ju ei kalla. Tanklast ei tea kunagi mida saad.
Muide s?idetakse ka puhta taime?liga ja just vanemate diislitega. Sel juhul vaja k?tuse eelsoojendit paaki ju muid imevidinaid. Saksas n?iteks m?ned firmad tegelevadki sellega, et m??vad autode ?liga s?itmisele kohandamiseks seadmeid.
http://www.elsbett.com/gb/about-us/introduction.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise n?inud ?ht v?rdlemisi uut G klassi mersut, millel see 2-e paagi s?steem juba m?nda aega peal olnud. Samas kui vaadata seda sodi, mis taime?list diisli tegemisel k?rvasaadusena ?le j??b, ei tahaks ?li kohe kuidagi paaki valada.
[Muudetud: 15-8-2006 diabolos]

http://journeytoforever.org/biodiesel_make.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes s??vida viitsib, m?rkab, et seal on mainitud ka t??stusliku biodiisli tootmise kohta, et kvaliteet k?ikuv ja alati mitte standarditele vastav. Isevalmistatu eelis on ju see, et kontrollid kvaliteeti ja solki oma auto paaki ju ei kalla. Tanklast ei tea kunagi mida saad.
Muide s?idetakse ka puhta taime?liga ja just vanemate diislitega. Sel juhul vaja k?tuse eelsoojendit paaki ju muid imevidinaid. Saksas n?iteks m?ned firmad tegelevadki sellega, et m??vad autode ?liga s?itmisele kohandamiseks seadmeid.
http://www.elsbett.com/gb/about-us/introduction.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise n?inud ?ht v?rdlemisi uut G klassi mersut, millel see 2-e paagi s?steem juba m?nda aega peal olnud. Samas kui vaadata seda sodi, mis taime?list diisli tegemisel k?rvasaadusena ?le j??b, ei tahaks ?li kohe kuidagi paaki valada.
[Muudetud: 15-8-2006 diabolos]
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Lugege viimast Autobildi, seal tehti katse, et m??te ?mber l?kata. Volkar andis tutika Golf V-e , 2.0TDI, pandi sisse rapsidiislit minuteada, et n?idata rahvale mis keiss on siis. Seis oli siis selline, et auto sai suht v?he s?ita kui juba selle diisli sittade p?lemisomaduste ja n?gi ajamise t?ttu settis piisavalt palju seda m?da turbo tiiviku labade k?lge. Sellest tulenevalt kiilus esialgu kinni turbo muutuv geomeetria,mis t?hendas tuntavat d?naamika halvenemist. Seej?rel, kuna pahna oli turbo labade k?ljes juba nii m?nusalt, hakkas v?ll tasakaalust v?ljuma kuni...k?is ilge ragin. V?eti turbo lahti ja enn?e, turbo oli t?hi! V?lli ja tiiviku t?kid leiti katal?saatorist ?li seest hulpimast. Lisaks, kuna biodisla on nagu ma aru sain suht sittade m??rdeomadustega ja paratamatult satub seda k?lmk?ivitustega karterisse, nii et ?li kvaliteet muutus kiiresti ebarahuldavaks, kahtlustati ka juba v?nda ja saalekahjustusi ja k?ike muud mida si** ?liga s?itmine p?hjustab. Umbes nii see asi oli, lugege ise l?bi ja otsustage kas vastavaks k?tuseks mittekohandatud autosse on m?tet seda k?tet ikka panna. ?ra h?ppa vette tundmatus kohas..
NB: katseeksemplar sai selle rapsik?tusega s?ita alla 5000km!!!
NB: katseeksemplar sai selle rapsik?tusega s?ita alla 5000km!!!