Kõik asjad on mõõdetud tavalise supleriga täpsusega 0.1 või natuke vähem info on üldse pildi saamiseks. Kui kellegil on tehase andmed asjade kohta on vahva kui minu andmeid parandatakse. Kõik mõõdud on mm. Küsimärgiga on mõõtmata ja kontrollimata suurused!
g60
Surveaste 8:1
Ploki kõrgus 220mm (kontrollitud ploki pealt!)
Vända tõus 86.4
Kepsu pikkus 136
Kolvi läbimõõt 80.985
Ploki silindriava läbimõõt 81.01 ? (ei tea täpselt kas g60-l on sama kui tava vabalthingaval)
Kolvi pea kõrgus sõrme tsentrist 28.5+11 (11 on pool sõrmest 22mm)
Põlemiskambri maht 30cc
Kolvi põlemiskamber 15cc
Ps kolb jääb ülemises seisus 1mm madalamale kui tava 1.8 8v puhul

2E (tallblock)
Ploki kõrgus 236mm (kontrollitud ploki pealt!)
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 159
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemis kamber 30cc ?
kolvil ilmselt 10cc?
9A
Ploki kõrgus 220mm (kontrollitud ploki pealt!)
Surveaste 10.8:1
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 144
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemiskambri maht 45cc
Kolvi põlemiskamber 1cc

ABF (tallblock)
Ploki kõrgus 236mm (kontrollitud ploki pealt! Snake poolt)
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 160mm (kontrollisime kepsu pealt aga mõõdulindiga :)ehk siis +-1mm )
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemiskambri maht 45cc
Kolvi põlemiskamber 1cc

1.9 tdi
Surveaste 19.5:1
Ploki kõrgus 236mm
Vända tõus 95.5
Kepsu pikkus 130
Kolvi läbimõõt 79.485
Ploki silindriava läbimõõt 79.51 ?
Kolvipea kõrgus sõrme tsentrist 33+13 (13 on pool s?rmest 26mm)
Kolvi põlemiskamber:
Pea ?
Audi kolvid 20v turbo (kõigil erinevatel tähistel pidid olema samad kolvid kepsud)
Kolvipea kõrgus sõrme tsentrist 23+10 (10 on pool sõrmest 20mm)
Kepsud 144mm
2E+1.9 tdi vänt ja 2E kolbidel võeti ka põlemiskambrid suuremaks. Aga ettevaatust, peaaegu kõigis 2e plokkides ei hakka disla väntvõll ringi käima normaalselt, uuemates on väntvõllile rohkem ruumi. 90 91 blokkidest on vähemalt 2st kohast vaja plokki järgi aidata. Mingi 95 aasta plokis käis juba ilma aitamata ringi

Pärsi huvitav oleks ka see uuem 2.0 20v 96kw plokk järgi aidata ja laadida.
2E ploki kaas ja g60 oma erinevad pihustite paigutamise poolest ja nede kollektorid on erinevad kaane poolt vaadatuna kuju poolest. Seega pole väga lihtne g60 kollektorit panna 2e kaane külge. Info tuli minule kasutajalt Golfimees, tänud. Lisa küsimused võite talle esitada, äkki saate vastused. Hea oleks kui saaks võrdlevaid pilte siia teemasse näiteks.
Ps 82.5mm 2l plokkide puurumisel on 83mm suhteliselt lagi, sest kolvi vaheseinad jäävad juba siis üsna väikesed.