Passat W8 4.0 mootori veateated
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat W8 4.0 mootori veateated
Tervist.
Puutusin kokku kummalise juhtumiga. Nimelt Passat W8 4.0 mootor, millele diagnoositi nukamuunduri rike (kas on v?imalik rike? v?i t?hendab et puruks?) ?hukulu lugeja tuksis (ka puruks?), ?lisurve on vale (mismoodi saaks korrigeerida) ja kui auto k?lmalt k?ivitamisel siis teeb diisli h??lt - ehk siis hakkab kuivalt k?ima - koliseb 1-2 sekundit, nagu ei oleks ?li, ehk siis j?llegi ?lisurve probleem. Kas keegi oskab kommenteerida neid vigu. Kas on kogemusi nende parandamisel ja kust peaks alustama et kogu kupatus korda saada.
Ning mis lisakulutusi toob kaasa nende osade parandamine?
Uus ?li kindlasti..ja veel..?
[Edited on 19/10/2006 by Jozz]
[Edited on 20/10/2006 by Jozz]
Puutusin kokku kummalise juhtumiga. Nimelt Passat W8 4.0 mootor, millele diagnoositi nukamuunduri rike (kas on v?imalik rike? v?i t?hendab et puruks?) ?hukulu lugeja tuksis (ka puruks?), ?lisurve on vale (mismoodi saaks korrigeerida) ja kui auto k?lmalt k?ivitamisel siis teeb diisli h??lt - ehk siis hakkab kuivalt k?ima - koliseb 1-2 sekundit, nagu ei oleks ?li, ehk siis j?llegi ?lisurve probleem. Kas keegi oskab kommenteerida neid vigu. Kas on kogemusi nende parandamisel ja kust peaks alustama et kogu kupatus korda saada.
Ning mis lisakulutusi toob kaasa nende osade parandamine?
Uus ?li kindlasti..ja veel..?
[Edited on 19/10/2006 by Jozz]
[Edited on 20/10/2006 by Jozz]
GolfAddicted
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Minul on kogemus, et kui ?li on vananemas siis kipuvad t?ukurid algul tiksuma. Mida mustemaks ?li seda pikemalt k?ima minnes tiksuvad. Mida odavam ja kehvema kvaliteediga ?li, seda v?iksema km peale ?livahetust saab s?itta. Muuda probleemidega pole kokku puutunud ja ei oska kommenteerida/aidata. Lasen targematel s?na v?tta 
Viga v?ib olla ka elektroonikas
st et antud juppid on terved, aga millegip?rast ei toimi aju ja jupi vahel suhtlemine ?ieti. Wild gues 
On ju k?l rabeletud igasuguste autodega erinevatel p?hjustel ja on ka olnud p?hjuseks aju k?lm jooted ja pihta saanud elektris?steem. M?ned autod on ka elustatud peale uppumist, kui see v?listatud siis tuleb otsast vahetama hakata.
Soovitus muidugi proovida m?nda teist t??tavat juppi, sest nagu ?tlesin kohati pole viga vea teatega juppis vaid mujal. ?hu lugeja hind j??b vist uuena 6k kanti seega tasub ....
Pealkiri v?iks olla veidi probleemi iseloomustav mitte nii ?ldine. N?iteks: Millest on p?hjustatud w8 mootori veateated. VMS.
Edu, Rain.
[Edited on 20-10-2006 by samzik]

Viga v?ib olla ka elektroonikas


On ju k?l rabeletud igasuguste autodega erinevatel p?hjustel ja on ka olnud p?hjuseks aju k?lm jooted ja pihta saanud elektris?steem. M?ned autod on ka elustatud peale uppumist, kui see v?listatud siis tuleb otsast vahetama hakata.
Soovitus muidugi proovida m?nda teist t??tavat juppi, sest nagu ?tlesin kohati pole viga vea teatega juppis vaid mujal. ?hu lugeja hind j??b vist uuena 6k kanti seega tasub ....
Pealkiri v?iks olla veidi probleemi iseloomustav mitte nii ?ldine. N?iteks: Millest on p?hjustatud w8 mootori veateated. VMS.
Edu, Rain.
[Edited on 20-10-2006 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Nii.?ks k?simus veel. Nimelt automaatkastiga Drive funktisoon valgusfoori taga pidurit all hoides auto kergelt v?biseb. Ja mitte stabiilselt vaid iga sekundi tagant nagu l??b tugevama vibra korraks kerest l?bi ja tundub et tagaosa just vibrab. P??rded k?iguvad 500-600 vahel. Kas keegi teab kommenteerida?
[Edited on 23/10/2006 by Jozz]
[Edited on 23/10/2006 by Jozz]
GolfAddicted
kindlasti oskad kommenteerida saalede probleemi t?psemalt. mis oleks vaja vahetada juhul kui ongi need. ausalt ?eldes ma mainin veelkord et ei jaga mootoritest suurt miskit. Mis peaks koos saaledega veel vahetama/?levaatama? Mida v?ib p?hjustada veel saalede rike?Originally posted by Mike
Kolin mootoris ja ?lisurve puudumine viitab v?imalikule saaleprobleemile...
GolfAddicted
Saaleprobleem t?hendab sisuliselt seda, et kas kepsu- v?i raamsaaled on otsas, mis t?hendab sisuliselt loksu v?nda ja kepsu v?i v?nda ja ploki vahel. Probleemi lahendamisel on p?him?tteliselt kolm erinevat v?imalikku raskusastet:Originally posted by Jozzkindlasti oskad kommenteerida saalede probleemi t?psemalt. mis oleks vaja vahetada juhul kui ongi need. ausalt ?eldes ma mainin veelkord et ei jaga mootoritest suurt miskit. Mis peaks koos saaledega veel vahetama/?levaatama? Mida v?ib p?hjustada veel saalede rike?Originally posted by Mike
Kolin mootoris ja ?lisurve puudumine viitab v?imalikule saaleprobleemile...
1) vahetad ainult saaled;
2) vahetad saaled ja lihvid v?nda;
3) vahetad saaled, v?nda ja kepsud.
Raskusaste s?ltub sellest kui suured on v?ntmehhanismi kahjustused.
Saale surma p?hjustab eelk?ige v?hene/halb ?litus, mis v?ib olla tingitud v?hesest v?i halvast ?list, ?lipumba rikkest jms.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee
www.audruring.ee
Tervist uuesti.
Tekkinud vahepeal veel k?simusi.
1. Kuidas m??ta manuaalselt ?lir?hku manomeetriga. Ses suhtes et juurdep??s on raskendatud kuna otsik asetseb mootori all osas ja kas keegi teostaks selle?
2. Auto l?heb k?ima umbes 3 sekundilise k?iamise peale. Mis selle p?hjustajad v?ivad olla?
Kas see k?ik v?ib olla seotud nukamuunduriga (anduriga)?
Tekkinud vahepeal veel k?simusi.
1. Kuidas m??ta manuaalselt ?lir?hku manomeetriga. Ses suhtes et juurdep??s on raskendatud kuna otsik asetseb mootori all osas ja kas keegi teostaks selle?
2. Auto l?heb k?ima umbes 3 sekundilise k?iamise peale. Mis selle p?hjustajad v?ivad olla?
Kas see k?ik v?ib olla seotud nukamuunduriga (anduriga)?
GolfAddicted