mootori temperatuur?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
- Telefon: 53739748
- Auto: Audi
- Asukoht: Eesti
Mul suht sama probleem. Mootor l?heb kuumaks. Ajab paisupaagist tosooli v?lja, jahutusvedelik vahutab. Temperatuurin?idik aga n?itab kogu aeg alla 70ne. ?hku tuleb ka salongi normaalselt. Homme v?tan ette termostaadi vahetuse. Arvatavasti ei ava termostaat suurt ringi ja nii ta ketrabki seda kuuma tosooli mootori ?mber.
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Asi l?hnab nagu plokikaane-tihendi vahetuse j?rele. See kui sul jahutusvedelik vahutab pole k?ll normaalne.Algselt postitas: raizxc
Mul suht sama probleem. Mootor l?heb kuumaks. Ajab paisupaagist tosooli v?lja, jahutusvedelik vahutab. Temperatuurin?idik aga n?itab kogu aeg alla 70ne. ?hku tuleb ka salongi normaalselt. Homme v?tan ette termostaadi vahetuse. Arvatavasti ei ava termostaat suurt ringi ja nii ta ketrabki seda kuuma tosooli mootori ?mber.
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S
Kas vahutab v?i ajab mulle paisupaaki? Kas paisupaagi korgil on tihend korras?
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Suhteline, sest oleneb andurist radiaatori k?ljes. Aga n?idik peaks olema ?ks paari kraadi v?rra paremale keskmisest asendist. ?li temperatuur on kusagil 97-100 C juures.Algselt postitas: AutomatiC
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] k?ll panin terve termostaadi peale ja omaarust sain ?hutatud ka aga ikka l?heb moto liiga kuumaks, millal peab hakkama jahutusvent t??le kas siis kui n?idik on keskel?
Ega sa pole kasutanud m?nda lekkepeatajat? See v?ib tekitada uskumatutes kohtades ummistusi ja ei lase korralikult jahutusvedelikul ringleda.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
- Telefon: 53739748
- Auto: Audi
- Asukoht: Eesti
?Algselt postitas: han_wizAsi l?hnab nagu plokikaane-tihendi vahetuse j?rele. See kui sul jahutusvedelik vahutab pole k?ll normaalne.Algselt postitas: raizxc
Mul suht sama probleem. Mootor l?heb kuumaks. Ajab paisupaagist tosooli v?lja, jahutusvedelik vahutab. Temperatuurin?idik aga n?itab kogu aeg alla 70ne. ?hku tuleb ka salongi normaalselt. Homme v?tan ette termostaadi vahetuse. Arvatavasti ei ava termostaat suurt ringi ja nii ta ketrabki seda kuuma tosooli mootori ?mber.
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S
Kas vahutab v?i ajab mulle paisupaaki? Kas paisupaagi korgil on tihend korras?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab:S Vahutab ikka p?ris hullult. Ja tihend on minu teada korras k?ll ?livarrast v?lja v?ttes oli seal k?ljes ka vahutavat ollust.
Igatahes plokikaanetihend l?ks ka vahetusse! Eks n?eb mis auto teeb, kui ma ta k?tte saan.
[Muudetud: 22-12-2006 raizxc]
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Andurite probleem on jah k?igelevinum neil teine probleem jahutus systeemis on paisupaagi kork. Nii kork kui andurid soovitan osta a varuosa ja esindusest. B osa kork kestis n?dala auto hakaks j?lle yle kuumenema kuna korgis on mingi ?ler?hu klapp mis kipub vananedes kinni j??ma. Inimene lasi kaks korda mootori kokku seet?ttu et see kork jamas. Enamasti siiski vananenud andurid n?itavad tegelikkusest v?hem temperatuuri. Seega ei osata ka ?lekuumenemist kahtlustada.
Ise olen 1.8l mootoritel 4 korda vahetanud erinevatel autodel jahutus vedelikku pole kordagi ?hku sisse j??nud. Auto tungimine on m?tetu lihtsam on 2 jahutuspaagi mutikat lahti keerata ja paak ?les t?sta.
Kui radika alumine toru on k?lm ei sagi sul vent t??le hakata andur ju all nurgas.
Kui vastus k?es siis teavita ka teisi huvitav oleks teada mis v?rk oli.
[Edited on 5-1-2007 by samzik]
Ise olen 1.8l mootoritel 4 korda vahetanud erinevatel autodel jahutus vedelikku pole kordagi ?hku sisse j??nud. Auto tungimine on m?tetu lihtsam on 2 jahutuspaagi mutikat lahti keerata ja paak ?les t?sta.
Kui radika alumine toru on k?lm ei sagi sul vent t??le hakata andur ju all nurgas.
Kui vastus k?es siis teavita ka teisi huvitav oleks teada mis v?rk oli.
[Edited on 5-1-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
minul corradoga n??d mure jahutus vedelik l?heb ilusti suurele ringile keema ei l?he temperatuur 90 vent hakkab ilusti t??le k?ik nagu korras aga nagu temperatuur j?uab 70 ja avaneb termostaat siis hakkab punane tuluke vilkuma aru ei saa milles probleem. jahutus vedeliku v?he ei ole termostaat avaneb keema ei l?he need asjad on v?listatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
sain siis reedel uue korgi ostetud, ikka sama jama, s?itsin mootori soojaks ja m?rkasin et mul on liiga palju jahutusvedelikku s?steemis lasin siis natuke v?lja. s?ita saab keema ei l?he aga arvatavasti natuke kuumemaks kui peaks olema. Ise arvan et viga on elektroonikas sest m?rkasin et t??sooja mootoriga signaali andes s?ttib see temperatuuri punane tuluke, signaali lahti lastes kustub.
Endal sama mudel ehk 1,8 66kw 1991 aasta Passat ja mootori temperatuur stabiilselt 100 kraadi peal. Passati manuaal v?idab, et see ongi normaalne temperatuur. Talvel sai termostaat vahetatud ja pandud Wahleri (vist sai ?ieti) oma ja 87 kraadine. K?rgema temperatuuri oma pidi suvel natuke liiast olema. Samas ka suurte k?lmadega l?ks mootor normaalselt soojaks ja salong oli ka hubane 

Aga kui tehas ?tleb et 100 on norm, siis mida sul seal alla ajada on? See kui seier on 100-110 vahel, siis mina julgeks esimesena pakkuda k?ll pigem valetavat andurit v?i v?sinud n?idikut kui et mootorist mingit kotermanni otsida.
Kui su mootori temp nii k?rge p?riselt ka oleks, siis peaks ka ventikad pidevalt uhama.
Minu andmetel peaks olema l?litustemperatuurid sellised: 95-84/102-91 kui on kahe ventikaga mudel. Esimene on siis sisse ja teine v?lja l?litamise temp.
Kui su mootori temp nii k?rge p?riselt ka oleks, siis peaks ka ventikad pidevalt uhama.
Minu andmetel peaks olema l?litustemperatuurid sellised: 95-84/102-91 kui on kahe ventikaga mudel. Esimene on siis sisse ja teine v?lja l?litamise temp.