G3 õli kadus imeväel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G3 õli kadus imeväel
Autoks siis G3 1,9TD-92a, K?in kaugel t??l 250km ots, siis sellep?rast saigi endale diisel soetatud, kui olin l?binud selle vahemaa, oli nagu pool liitrit ?li s??nud,valasin siis ilusti normi j?lle, aga kui n?dal hiljem koju s?itsin, siis suutis nii kuivaks ennast s??a, et varras enam ei n?idanud, niisama kodukandis p?ristades erilist ?likulu polegi aga pikal otsal kaob mehiselt, samas kui auto k?ib on ka selline vastik k?rsakas ?leval koguaeg, samas eriliselt nagu sinist ei aja, peab vist mootori remondi peale hakkama m?tlema. ?lipoes juba teatakse mind ja k?sitakse naljatades, et palju seekord valan sulle:(
Lihtsalt tahtsin kellegile oma muret kurta- ?nnelik uue auto omanik siis...
Lihtsalt tahtsin kellegile oma muret kurta- ?nnelik uue auto omanik siis...
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 03:13, muudetud 1 kord kokku.
Endal pole samal mootoril esimese nelja tuhande kilomeetriga grammigi kadunud (pt?i,pt?i,pt?i..), nii et normaalne nii suur ?likulu kindlasti ei ole. Endal mul on k?ll turbo k?lm osa ?rnalt niiske, aga ei tee sellest probleemi kuna ?li ei kao ja k?ik toimib, vaata enda turbo esialgu visuaalselt ?le, kui ikka alt tilgub siis on jama majas. ?li satub turbosse ja turbost r?ndab see mootorisse. Siinkohal peaks asi suitsema muidugi.
Mootori tihendite vahelt vaevalt et nii palju ?li lahkub kui visuaalselt midagi ei ilmne.
Mootori tihendite vahelt vaevalt et nii palju ?li lahkub kui visuaalselt midagi ei ilmne.
Ökoraider
Vahetasin ?ra siis klapikambrikaane tihendi ja olen l?binud sellega mingi 300km ja pressib sealt klapikambrikaane vahelt ikka v?lja ja n??d isegi rohkem kui ennem, kui peale s?itu ?likork maha v?tta siis tuleb sealt seest ka suitsu v?lja:(- kas see on normaalne, ja kui k?ival mootoril ?likork maha v?tta siis puhub sealt ikka t?itsa k?vasti ?hku v?lja.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
M??da surveid kuivalt ja siis kalla veidi ?li silindritesse ning m??da uuesti - kui n?idud oluliselt ei paranenud pole r?ngaste kallale m?tet minna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
To:igor525, no t??tan Narvas ja elan J?geval, lihtsalt v?ikese ringiga k?in t??le, v?tan koleege peale, et natukenegi s??sta s?idu pealt;)
Aga seda ?li paneku juttu kuulen k?ll esimest korda, aga proovin siis selle ?ra, palju umbes seda ?li sinna peaks laskma ja mida ta selle ?liga ?ldse muudab?
[Muudetud: 08.10.2004 riuh]
Aga seda ?li paneku juttu kuulen k?ll esimest korda, aga proovin siis selle ?ra, palju umbes seda ?li sinna peaks laskma ja mida ta selle ?liga ?ldse muudab?
[Muudetud: 08.10.2004 riuh]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
?li tihendab kolvigruppi/r?ngaid ja peaks m??tmisel andma parema tulemuse kui r?ngad l?bi. Lased arvestuslikult nii palju et kolvi pind oleks kaetud (mingi paark?mmend grammi), rohkem pole m?tet.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..