?hulugeja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ise vahetasin umbes kuu tagasi ?hulugeja v?lja.
Enne seda autol ei olnud j?udu. 5. k?ik pedaal p?hjas ning ?le 120 km/h kiirust ei olnud v?imalik saavutada. Mingit tossamist k?ll polnud. V?imsuse puudumine oli t?en?oliselt tingitud sellest, et turbo r?hk ei l?inud ?les.
Katsetasin kohapeal 3500 p/m l?dvik pehme. Samas kohapealt kiirendades 1. ja 2. k?ik turbo j?rgitulek selgelt tunda, kuid seda kuni p??reteni 2800
T?mbasin pistiku lugejat maha, minek tagumiku j?rgi tunnetades 2 korda parem, samas ?le 3500 p??rde lastes, oli tunda, et hakkab pooma. Suitsemist ei t?heldanud
Lasin arvuti j?rgi panna, et siis kontrollida ?hulugejat. VAG-COM andis ?hulugeja poolt v?ljaantava signaali piirv??rtused (olid vist 1800-2200). Mul n?itas t?hik?igul 900, suurematel p??retel maks. 1030. J?reldus: ?hulugeja pea-aegu surnud.
Uus ?hulugeja peale ning minek muutus ka k?rgematel p??retel kui 3500 p/min, erksamks.
?hulugejate puhul pidigi normaalne olema, et nad vananevad ning nende poolt v?ljaantav signaal muutub kasutusaja jooksul. ?hukoguse m??tmine toimub kuuma traadiga v?i kilega, mida l?bivoolav ?hk jahutab. Vastavalt jahutamise intensiivsusele, arvestades ka v?ils?hutemperatuuri, tuletatakse mootorisse voolava ?hu kogus. Kuna aga ?hupuhasti ei suuda 100% k?ikke sodi kinni pidada, siis ?ht-teist p?leb kinni ka ?hulugeja m??teelemendile, see aga segab oluliselt juba m??tmistulemusi.
Ise puhstamisega m?ssama hakkata ei julgenud, kuna Saksa-Auto pakkus v?imalust vahetada vana uue originaali vastu makstes mingi 1500.- kr lisaks. Leti hind oli originaalil 4.5 kilo
Enne seda autol ei olnud j?udu. 5. k?ik pedaal p?hjas ning ?le 120 km/h kiirust ei olnud v?imalik saavutada. Mingit tossamist k?ll polnud. V?imsuse puudumine oli t?en?oliselt tingitud sellest, et turbo r?hk ei l?inud ?les.
Katsetasin kohapeal 3500 p/m l?dvik pehme. Samas kohapealt kiirendades 1. ja 2. k?ik turbo j?rgitulek selgelt tunda, kuid seda kuni p??reteni 2800
T?mbasin pistiku lugejat maha, minek tagumiku j?rgi tunnetades 2 korda parem, samas ?le 3500 p??rde lastes, oli tunda, et hakkab pooma. Suitsemist ei t?heldanud
Lasin arvuti j?rgi panna, et siis kontrollida ?hulugejat. VAG-COM andis ?hulugeja poolt v?ljaantava signaali piirv??rtused (olid vist 1800-2200). Mul n?itas t?hik?igul 900, suurematel p??retel maks. 1030. J?reldus: ?hulugeja pea-aegu surnud.
Uus ?hulugeja peale ning minek muutus ka k?rgematel p??retel kui 3500 p/min, erksamks.
?hulugejate puhul pidigi normaalne olema, et nad vananevad ning nende poolt v?ljaantav signaal muutub kasutusaja jooksul. ?hukoguse m??tmine toimub kuuma traadiga v?i kilega, mida l?bivoolav ?hk jahutab. Vastavalt jahutamise intensiivsusele, arvestades ka v?ils?hutemperatuuri, tuletatakse mootorisse voolava ?hu kogus. Kuna aga ?hupuhasti ei suuda 100% k?ikke sodi kinni pidada, siis ?ht-teist p?leb kinni ka ?hulugeja m??teelemendile, see aga segab oluliselt juba m??tmistulemusi.
Ise puhstamisega m?ssama hakkata ei julgenud, kuna Saksa-Auto pakkus v?imalust vahetada vana uue originaali vastu makstes mingi 1500.- kr lisaks. Leti hind oli originaalil 4.5 kilo
to Nilbert.
V?ga ?ige jutt
Aja jooksul ?hulugeja sureb ja annab keskmise v??rtuse sellest ka see n?htsu et kui t?mbad pistiku lahti siis mitte midagi ei muutu.
Mis puudutab VAG-Com proged , selleks et seda kasutada peab sul olema Elsa, ainult seal saad vaadata v??rtusi.
Korralikku diagnostika saamiseks soovitaks ikka p??rduda Saksa Autosse, sest originaal VAS'i ga saad k?ige rohkem teada. Sest VAG n?itab ainult selle v??rtuse mis sul tegelikult on aga VAS' naitab selle mis on ja selle mis peab olema.Ja nii on k?ikide n?itude kohta, tunduvalt lihtsam leida viga. Samas diagnostika eest k?sitav raha nii esinduses kui teistes firmades on peaegu yks ja sama.
V?ga ?ige jutt

Aja jooksul ?hulugeja sureb ja annab keskmise v??rtuse sellest ka see n?htsu et kui t?mbad pistiku lahti siis mitte midagi ei muutu.
Mis puudutab VAG-Com proged , selleks et seda kasutada peab sul olema Elsa, ainult seal saad vaadata v??rtusi.
Korralikku diagnostika saamiseks soovitaks ikka p??rduda Saksa Autosse, sest originaal VAS'i ga saad k?ige rohkem teada. Sest VAG n?itab ainult selle v??rtuse mis sul tegelikult on aga VAS' naitab selle mis on ja selle mis peab olema.Ja nii on k?ikide n?itude kohta, tunduvalt lihtsam leida viga. Samas diagnostika eest k?sitav raha nii esinduses kui teistes firmades on peaegu yks ja sama.

-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 17 Jaan 2008, 17:55
- Telefon: 53951562
- Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4motion
- Asukoht: Tartumaa
Ter..
mul j?llegi juhtus selline asi, et mingil hetkel kiirendamise ajal no nii 3000 p??rde juures j?rgu kadus turbo tagant ?ra....j?in sis teepervele seisma v?cin ?hulugeja pistiku tagant..ja roovisin siis..seis sama turbot netu...ja kui pistiku uuesti j?rgi panin ja siis kohapealt l?xin oli turbo j?lle tagasi...
ja j?rgmine p?v oli sama nali..ainult et siis ei aidanud see pistiku ?rav?tmine ja tagasipanek kah midagi...vaid hoopis syyte v?ljakeeramine...
ja nyyd ongi nii, et kui mingi hetk tyrbo ?ra kaob sis j??n teepervele seisma..syyde v?lja ..auto k?ima ja edasi...hakkab sis ?hulgeja surema, et sellist nalja teeb??!
Kui arvutitaga k?isin siis see pakkus v?lja, et ma kontrolliksin ?hulugeja pistikut v?i sisselaske voolikut..v?i vahetaksin yldse hulugeja v?lja..
mul j?llegi juhtus selline asi, et mingil hetkel kiirendamise ajal no nii 3000 p??rde juures j?rgu kadus turbo tagant ?ra....j?in sis teepervele seisma v?cin ?hulugeja pistiku tagant..ja roovisin siis..seis sama turbot netu...ja kui pistiku uuesti j?rgi panin ja siis kohapealt l?xin oli turbo j?lle tagasi...
ja j?rgmine p?v oli sama nali..ainult et siis ei aidanud see pistiku ?rav?tmine ja tagasipanek kah midagi...vaid hoopis syyte v?ljakeeramine...
ja nyyd ongi nii, et kui mingi hetk tyrbo ?ra kaob sis j??n teepervele seisma..syyde v?lja ..auto k?ima ja edasi...hakkab sis ?hulgeja surema, et sellist nalja teeb??!
Kui arvutitaga k?isin siis see pakkus v?lja, et ma kontrolliksin ?hulugeja pistikut v?i sisselaske voolikut..v?i vahetaksin yldse hulugeja v?lja..
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
L?hnab naq turbo ?ler?hust p?hjustatud avariireziimi j?rgi?Algselt postitas: Olksumees
Ter..
mul j?llegi juhtus selline asi, et mingil hetkel kiirendamise ajal no nii 3000 p??rde juures j?rgu kadus turbo tagant ?ra....j?in sis teepervele seisma v?cin ?hulugeja pistiku tagant..ja roovisin siis..seis sama turbot netu...ja kui pistiku uuesti j?rgi panin ja siis kohapealt l?xin oli turbo j?lle tagasi...
ja j?rgmine p?v oli sama nali..ainult et siis ei aidanud see pistiku ?rav?tmine ja tagasipanek kah midagi...vaid hoopis syyte v?ljakeeramine...
ja nyyd ongi nii, et kui mingi hetk tyrbo ?ra kaob sis j??n teepervele seisma..syyde v?lja ..auto k?ima ja edasi...hakkab sis ?hulgeja surema, et sellist nalja teeb??!
Kui arvutitaga k?isin siis see pakkus v?lja, et ma kontrolliksin ?hulugeja pistikut v?i sisselaske voolikut..v?i vahetaksin yldse hulugeja v?lja..