S??de kadunud, pensupump ei t??ta VR6

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

S??de kadunud, pensupump ei t??ta VR6

Lugemata postitus Postitas janarot »

v?tsin pumba relee lahti ja sealt ?henduse andes pump t??tab, ka j?uab penz ilusti mootori juurde, hiljem avastasin ka et s??de on kadunud, kas viga v?ib olla s??telukus, kui auto j?i lihtsalt tee peale, jagajas (r??pk?liku kujuline mitte ?mar), v?i v?ib aju lambist otsad anda. Releed kaitsmeblokis peaksid k?ik korras olema

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Lugemata postitus Postitas tigedik »

?kki s??tepool?

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

diagnostika ongi arvatavasti see l?pplahendus (v?rus tegijaks keegi soga), kui saan proovin enne veel teist aju ja igaks juhuks teist s??telukku, kuigi v?tit keerates pl?ksub kaitsmeblokis relee ja mingi veel kapoti all (sisselaske juures), s??tepoolile tuleb vool peale (uus poes ca 6300.-) , kui s??det keerata ja v?ti ?ldse v?lja v?tta j??b mootori juures mingi jahutuss?steemiga ?hendatud pump sisse, omanud olen golf III ja sellel selline jubin puudus, ja need 10 km mis s?ita sain l?ks k?ll temp ilusti ?les aga salongi tuli jahe ?hk.
Olen m?elnud juba kaabli ostmise peale kuna ringkonnas esineb suht palju VW, kuid milline pakutavatest kaablitest annaks prob. ka ?ige veateate. Kas nende k?igiga saab ka p?rast vead eemaldada.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kaabel ja soft ?ldelektrit eriti ei diagnoosi, vaja head elektrikku - k?ll saad mootori andurid j?rgi kontrollida ja veakoodid v?lja lugeda. Uus s??tepool (coilpack) maksab ?nneks juba 3500 krooni. Pane otsingusse Vag-Com - saad kogu vajaliku info nii diagnostika kui kaablim??jate kohta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

omega mehed r??givad et V?ntv?lli anduri viga p?hjustab selliseid s?mptomeid,.
Viga v?ib peitudaga ka tehase poolt paigaldatud immosse, kas originaal immot annab ?ldse s?steemist v?lja j?tta (otse ?hendada). Kahjuks pole olemas ka teist v?tit, kas v?ib olla v?imalus et teise orig v?tmega v?ib immo, juhul kui see rikkis on, t??le hakata.

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

K?simus ikka pigem selline kas immo kivi mis v?tme sees v?ib l?bi minna, ons v?imalus et ?he v?tmega auto t??tab teisega mitte

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas spoon »

Mul on kaabel koos litsentsiga COM pordiga 2 tonniga ?ra m??a

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

olen eelk?ige huvitatud usb vag-com'ist ja olemas nr siit samast foorumist kes pakub k?ige uuema versiooni oma 1700. ga

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

autodata 2004 on paljuski abiks olnud, kogu sissepritse , s??de penzupumba t?? on seotud ajuga, sain ka autole l?puks teise v?tme tagand j?rele aga see j?uab tln st alles paari n?dala jooksul tuttava kaudu v?rru. Sain omanikult veel teada et ikkagi on sama aasta masinatel probl olnud s??tepooliga, mingi andur ?li filtri peal pidi jamama selliselt et lendab eest ja kogu s?steem jookseb ?list t?hjaks, ka mainiti kummalist lugu et kui autoga k?lmalt t?iega minema panna surigi ta neil varem v?lja. Originaal k??nlad pidid maksma 200.- t?kk aga pidid sobima ka vanema vento omad mille t?kihind 100 ringist aga ei pidavat niikaua kestma.

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

Auto sai siis n??d l?puks t??le, polnud viga ei s??tepoolis, ajus immos jne, kirjeldasin olukorda (samuti nagu teemat alustades) ?hele tegelasele v?rus nagu seda on keegi SOGA ja otseses m?ttes peksis ta mind uut halli andurit ostma. Polnudki rohkemat midagi kui lammarisse sealt vajalik osa mis k?ll oli veidi teise t?histusega kui 97 a vento AAA mootori omal aga sobivuse kohta sai infot V?rus uuest autokauplusest Vilja t?navas. Asjalik pood ja muidugi t?nud SOGAle.

janarot
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Veebr 2007, 18:57
Auto: Bora Golf Passat
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas janarot »

Eelmine kasutaja seletas et auto oli k?lmalt kiirendades v?lja surenud ja minu kiirendamine v?iski olla anduri viimane t??p?ev.
Ennem kui oletusi hakata tegema, oleks soovitav v?tta kasutatud osa lammarist koos tagastamise ?igusega, kui t??tab on ok kui ei siis saab tagasi viia v?i ikkagi halli andurid ?le kontrollima , aju pistik otsast ja led testriga kontrollida - andmed Autodatast. Minu vr 6-l on nii v?ntv?lli andur- (vahetatud osa) kui ka nukkv?lli oma, milliseid s?mptomeid viimane p?hjustab ei tea ?elda. lammarist sain v?ntv?lli anduri mootorilt millel nukkv?lli andur puudus, mootor mille jagajaga ?lekanne otse nukkv?llilt.

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

Eesti keel!!


"S??de kadunud, bensiinipump ei t??ta VR6"

Ait?h.

Vasta

Mine “Elektroonika”