Millised diislid Golfil ja Ventol olid?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Millised diislid Golfil ja Ventol olid?
Plaan on soetada millalgi uus masin (s?ltub kuidas vanast lahti saab). Huvitavad mind Golf 3/Vento. Niipalju kui t?hele olen pannud on p?hiliselt kolmes v?imsuses 1.9 diisel mootoreid:
* 47kw
* 55kw
* 66kw
Kuid olen m?rganud ka m?ningaid v?imsamaid:
* 71kw
*Sellel siin on isegi 81kw :O
Tekkiski huvi, et milline mootor neist see k?ige ?igem ost oleks ja mis nende p?hiline vahe on, millist ?ldse pole m?tet vaadata.
(Siiani olen nii aru saanud, et 47kw on ilma turbota)
[Muudetud: 15-4-2007 otipoiss]
[Muudetud: 15-4-2007 otipoiss]
* 47kw
* 55kw
* 66kw
Kuid olen m?rganud ka m?ningaid v?imsamaid:
* 71kw
*Sellel siin on isegi 81kw :O
Tekkiski huvi, et milline mootor neist see k?ige ?igem ost oleks ja mis nende p?hiline vahe on, millist ?ldse pole m?tet vaadata.
(Siiani olen nii aru saanud, et 47kw on ilma turbota)
[Muudetud: 15-4-2007 otipoiss]
[Muudetud: 15-4-2007 otipoiss]
Golf III-ele pandi 47, 55, 66 ja 81KW D, TD ja TDI mootoreid, 71KW ei ole olemas. Neist k?ige ?konoomsem on eeldatavasti 66KW mootor, millel juba elektrooniline mootorijuhtimine ja ?hu vahejahuti. 81 KW on juba muutuva geomeetriaga turboga (+ siis muidugi vahejahuti ja elektrooniline juhtimine, pritsung jne.), v??net ja j?udu k?vasti, kuid k?tusekulu ikka v?ike. 47 KW on t?esti ilma turbota, ei ole k?ll ise omanud kuid k?tusekulu on tal tiba v?iksem kui 55KW autol, kuid suurem kui 66KW mootoril. 55 KW mootor on ilma vahejahutita, puudub elektroonika ja aju, ?hes?naga lollikindel mootor nagu 47Kw-igi, kuid turboga.
K?tusekuludest annab aimu allolev tabel:
(esimesed 3 nr s?mboliseerivad kiirenduslike tulemusi, ?lej??nud k?tusekulu 90 km/h, 120km/h ja linnats?klis, need siis tehaseandmed..)
CL 1,9 / 64 PS / Diesel 5-Gang 156 11,2 17,6 4,3 6,1 6,5
CL 1,9 / 75 PS / Diesel 5-Gang 165 9,8 15,1 4,7 6,5 7,4
CL 1,9 / 90 PS / Diesel 5-Gang 178 8,5 12,8 3,8 5,4 5,6
Omades ise 55KW mootoriga Golfi v?in ?elda, et umbes nii need numbrid on ka, kuigi ise maanteel niimoodi ?kotada pole veel suutnud/viitsinud, et kulu 4, ... tuleks).
Ise soovitaks 66KW mootoriga isendit, mis on muidugi keerulisema ehitusega kui 55KW kuid ?konoomsem. 81KW liigub v?he ja on kallimad.
[Muudetud: 16-4-2007 madtongue]
K?tusekuludest annab aimu allolev tabel:
(esimesed 3 nr s?mboliseerivad kiirenduslike tulemusi, ?lej??nud k?tusekulu 90 km/h, 120km/h ja linnats?klis, need siis tehaseandmed..)
CL 1,9 / 64 PS / Diesel 5-Gang 156 11,2 17,6 4,3 6,1 6,5
CL 1,9 / 75 PS / Diesel 5-Gang 165 9,8 15,1 4,7 6,5 7,4
CL 1,9 / 90 PS / Diesel 5-Gang 178 8,5 12,8 3,8 5,4 5,6
Omades ise 55KW mootoriga Golfi v?in ?elda, et umbes nii need numbrid on ka, kuigi ise maanteel niimoodi ?kotada pole veel suutnud/viitsinud, et kulu 4, ... tuleks).
Ise soovitaks 66KW mootoriga isendit, mis on muidugi keerulisema ehitusega kui 55KW kuid ?konoomsem. 81KW liigub v?he ja on kallimad.
[Muudetud: 16-4-2007 madtongue]
Ökoraider
Uuriks veel mootorite kohta.Kui ?igesti olen aru saanud siis G3 diislid 1,9 mootoritega nii 47, 55 kui ka 66 on p?him?tteliselt k?ik ?ks mootor vaid vahe tuleb sisse turbos ja vahejahutis.seega 1991-1997 aasta moorotite osad kas on oma vahel kombineeritavad v?i mitte. nt kas 47 kw mootori ploki kaas toimib ka 55 kw mootoriga v?i mitte.teadjad on maininud et keeriskambrid pidid erinevad olema aga muidu peaksid sobivad olema. Kas on t?ene asi...