Norm ja max nupud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
Norm ja max nupud
Siit siis ka k?simus: Mis kasu nendest on? Konditsioneeri autos pole...
Tervitades,
TM
Tervitades,
TM
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Sul n?htavasti thermotronik peal, mida v?iks nimetada vaesemehe kliimaks. ?ritab hoida mingit temperatuuri salongis, kuigi suvel ta seda teha ei saa, et siis talvel peaks nagu t??tama, st hoiab sul siis s?ltumatult v?lis tempist toas konstantse tempi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Algselt postitas: Strand
Et ?hes?naga kui max peal, siis ?ritab hoida kui norm siis puhub n?nda kuidas tahab kui nii ?elda.
[Muudetud: 15-5-2006 Strand]
Kui max, siis puhub t?iega kuuma, kuni rohkem ei tule (lagi 92C). Norm ?ritab ikke toa temperatuuri saavutada ja seda hoida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Nu, aga kui konti pole. 92C muidugist k?tte ei saa, kuid vee temp ju selliseks t?useb.Algselt postitas: dunloper
Mida inglit te siin ajate, mul ka sellised nupud ja mingit 92 C ei tule mul k?ll sealt, need ikka kondi nupud et kas kasutab keskmiselt v?i siis maksimaalset et toota k?lma ?hku.
Minu v?ide t??tab juhul, kui inimesel on peal thermotronic, kui on tal midagi seal susserdatud siis ei kommentaari:D
[Muudetud: 16-5-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
Tegemist siis t?esti konditsioneeri nuppudega. Sai siis k?rval olevad katted maha v?etud ja piilutud kas l?heb juhtmeid taha aga kahjuks oli see arusaamatu kas on v?i pole.
Sai t?lgitud natuke saksa keelt siis:
Drucktasten D Klimaanlage
Die Anlage kann durch Dr?cken der Taste 'norm' (Frischluftbetrieb) oder 'max' ( Umluftbetrieb) eingeschaltet werden. In der jeweils gedr?ckten Taste leuchtet dann eine Kontrolleuchte.
Ausschalten l?sst sich die Anlage durch nochmaliges Antippen der jeweils gedr?ckten Taste. Die Kontrolleuchte erlischt dann.
Push buttons D air-conditioning
The arrangement can be switched on by pressure of the key 'norm' (fresh air company) or 'max.' (air circulation company). Then in the key low-spirited in each case shines a pilot light.
The arrangement can be switched off by repeated tapping of the key low-spirited in each case. Then the pilot light goes out.
Kuna ma tulesid nendel nuppudel p?lema ei saa, j?reldan et pole ?hendatud. Aga miks on nad ?ldse seal siis?
Sai t?lgitud natuke saksa keelt siis:
Drucktasten D Klimaanlage
Die Anlage kann durch Dr?cken der Taste 'norm' (Frischluftbetrieb) oder 'max' ( Umluftbetrieb) eingeschaltet werden. In der jeweils gedr?ckten Taste leuchtet dann eine Kontrolleuchte.
Ausschalten l?sst sich die Anlage durch nochmaliges Antippen der jeweils gedr?ckten Taste. Die Kontrolleuchte erlischt dann.
Push buttons D air-conditioning
The arrangement can be switched on by pressure of the key 'norm' (fresh air company) or 'max.' (air circulation company). Then in the key low-spirited in each case shines a pilot light.
The arrangement can be switched off by repeated tapping of the key low-spirited in each case. Then the pilot light goes out.
Kuna ma tulesid nendel nuppudel p?lema ei saa, j?reldan et pole ?hendatud. Aga miks on nad ?ldse seal siis?
samamoodi tekkis k?simus et mida need kraadid seal thermo tronicu nupu juure t?hendavad. et kas siis t?esti suvel keerates 18C peale, jahutab see salongi temperatuuri 18 kraadi peale. sellest 28C saan veel aru, kuna mootorist saab seda kuuma ?hku k?llaga ja 28 kraadi salongi sisse ajada pole probleem kui mootor soe, aga kui suvel on 30 kraadi sooja, kas siis ta hoiab salongis temperatuuri 18 kraadi ???