VW golf 2; 1.3 40kw (korras)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
- Auto: VW Golf III 1.9 TD
- Asukoht: Võrumaa
ei oska enam midagi teha. s??te pooli t??le ei saanud, ega oska kah enam ise midagi seal nuputada. kas keegi oskab aidata, (Golf 2-e s?brad), et mitu juhet teil s??telukust v?ljub. eelmine autoomanik on seal midagi leiutanud, ning ei saa aru kuhu need juhtmed on sealt veetud. kui keegi leiab ?les s??telukust punane-pruuni juhtme siis v?ib seletada kuhu see s??telukust l?heb. olen t?nulik igasuguse edasise abi eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
- Auto: VW Golf III 1.9 TD
- Asukoht: Võrumaa
skeemist ei olnud kasu, sest seal oli peal t?iesti teistsugused joonised, kui autol endal.
Kutsun k?iki golf II omanikke vaatama enda s??telukude juhtmeid, et siis ?elda mulle kuhu kohta l?heb s??telukust pruun-punane juhe. Mul endal sai m?istus otsa ega oska midagi teha. inus niidiots on see imelik juhe mis tuleb s??telukust. Abistajatele olen t?nulik.


Sulle pakuvad huvi klemmid 15 (must)ja X (must/kollasega suht j?me) - need peavad olema voolu all, kui s??de sees, samuti peab s??tepoolile klemmile number 1 vool p?he antud olema, sealt saab ka kommutaator oma toite. Punane j?me on klemm nr. 30 ja see toob toite s??telukule. 50 annab starteri t?mbereleele n?taka, kui k?ivitad.
?hes?naga - ?ra vaeva oma pead k?rvaliste asjadega. Kui see karp k?ima ei l?he, siis kontrolllamp pihku ja kontrollima, kas s??tepooli klemmil nr. 1 on vool peas. Kui ei ole, siis anna, et saaks v?hemalt s?deme k?tte. S??telukul peavad olema sissekeeratud s??te korral k?ik klemmid voolu all v?lja arvatud klemm number 50 - see on j?rgi ainult starteri ahelas. Mis seal s?nnitada on? Info on tasuta ja kontrolllamp maksab 0-30 krooni.
Nu, kui s??tepoolil on sool peal, siis tuleb uurida, miks sealt s?de siis v?lja ei tule. Nagu skeemilt n?ha oli, peaks kommutaator saama toite sealtsamalt otsalt. Vaata, kas kommutaatori pistikusse otste 2 ja 4 - vastavalt siis pruun ja must juhe vahel on 12V toidet. ( vabandan, et valetasin ennist- klemm nr.15 s??tepoolil on s??de. Aga vahet ei ole, kui m??dad seisva mootoriga, siis j?uab vool l?bi primaarm?hise ikkagi m??teriistani. Klemm nr. 1 on siis kommutaatorist tulev ots kuhu lastakse vastavalt vajadusele massi, et s?de tekkiks. Paralleel ?hendus l?heb tahhomeetrile) .Kui on, siis ?henda kontrolllamp s??tepooliga paralleelselt ja keeruta mootorit, kas lamp vilgub? Kui ei, siis proovi halli anduri k?ljest pistik ?ra v?tta ja selle rohelise/valgega juhtmele ettevaatlikult korraks massi anda. Kas siis tekkib s??tepoolist tuleva k?rgepingejuhtme ja massi vahele s?de. Vahet ?ra ?leliia suurt hoia. kui tekkib, kahtlustaks Halli andurit jagajas. Kui ei tekki, siis s??tepool v?i kommutaator - eeldusel, et juhtmed korras on. Huupi pole m?tet t?kke vahetada, kui just rahakoti peale tige pole.
enne, kui sa andurit/jagajat vahetama hakkad, vaata, et anduri toide ikka olemas oleks - punase/musta ja pruuni valge vahel peaks miski pinge olema, aga peast ei oska hetkel pakkuda. Seal ei tarvitse 12V olla, aga midagi madalamat on kah v?imalik - kontrolli voltmeetriga, sest kontrolllamp v?ib h?tta j?tta, kuna tarbib ise liiga palju voolu.