mootori temperatuur?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

v?tsin siis maha termostaadi ja tule v?lja et ikkagi t??tab, lihtsalt ennem ei m?rganud et avanes, panis siis ajutiselt ilma termostaadita kokku ja proovisin, enam ei kuumene ?le, aint et salongi puhub v?hem sooja ?hku. milles siis "pull" v?ib olla???

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa

Lugemata postitus Postitas tnusepp »

selle p?rast puhubki k?lma ?hku kuna vesi n??d ainult suurel ringil ja s?idad suht k?lma mootoriga kogu aeg ja kui tulevad k?lmad ilmad siis s?ida 100km maha enne kui auto leigeks l?heb sul oli ?hk see pane termostaat tagasi ja aja ?hk v?lja on minu soovitus

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

kui soe peab mootor olema et ?hutada ja kuidas ma aru saan et k?ik ?hk on v?ljas?

raizxc
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
Telefon: 53739748
Auto: Audi
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas raizxc »

Mul suht sama probleem. Mootor l?heb kuumaks. Ajab paisupaagist tosooli v?lja, jahutusvedelik vahutab. Temperatuurin?idik aga n?itab kogu aeg alla 70ne. ?hku tuleb ka salongi normaalselt. Homme v?tan ette termostaadi vahetuse. Arvatavasti ei ava termostaat suurt ringi ja nii ta ketrabki seda kuuma tosooli mootori ?mber.
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

Algselt postitas: raizxc
Mul suht sama probleem. Mootor l?heb kuumaks. Ajab paisupaagist tosooli v?lja, jahutusvedelik vahutab. Temperatuurin?idik aga n?itab kogu aeg alla 70ne. ?hku tuleb ka salongi normaalselt. Homme v?tan ette termostaadi vahetuse. Arvatavasti ei ava termostaat suurt ringi ja nii ta ketrabki seda kuuma tosooli mootori ?mber.
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S
Asi l?hnab nagu plokikaane-tihendi vahetuse j?rele. See kui sul jahutusvedelik vahutab pole k?ll normaalne.
Kas vahutab v?i ajab mulle paisupaaki? Kas paisupaagi korgil on tihend korras?

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] k?ll panin terve termostaadi peale ja omaarust sain ?hutatud ka aga ikka l?heb moto liiga kuumaks, millal peab hakkama jahutusvent t??le kas siis kui n?idik on keskel?

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

Algselt postitas: AutomatiC
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] k?ll panin terve termostaadi peale ja omaarust sain ?hutatud ka aga ikka l?heb moto liiga kuumaks, millal peab hakkama jahutusvent t??le kas siis kui n?idik on keskel?
Suhteline, sest oleneb andurist radiaatori k?ljes. Aga n?idik peaks olema ?ks paari kraadi v?rra paremale keskmisest asendist. ?li temperatuur on kusagil 97-100 C juures.

Ega sa pole kasutanud m?nda lekkepeatajat? See v?ib tekitada uskumatutes kohtades ummistusi ja ei lase korralikult jahutusvedelikul ringleda.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

ei lekkepeatajaid pole kasutand, aga kui see tuluke vilkuma hakkab palju siis temperatuur on?

raizxc
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
Telefon: 53739748
Auto: Audi
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas raizxc »

Algselt postitas: han_wiz
Algselt postitas: raizxc
Mul suht sama probleem. Mootor l?heb kuumaks. Ajab paisupaagist tosooli v?lja, jahutusvedelik vahutab. Temperatuurin?idik aga n?itab kogu aeg alla 70ne. ?hku tuleb ka salongi normaalselt. Homme v?tan ette termostaadi vahetuse. Arvatavasti ei ava termostaat suurt ringi ja nii ta ketrabki seda kuuma tosooli mootori ?mber.
Eks n?eb mis auto peale termostaadi vahetust teeb:S
Asi l?hnab nagu plokikaane-tihendi vahetuse j?rele. See kui sul jahutusvedelik vahutab pole k?ll normaalne.
Kas vahutab v?i ajab mulle paisupaaki? Kas paisupaagi korgil on tihend korras?
?

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab:S Vahutab ikka p?ris hullult. Ja tihend on minu teada korras k?ll ?livarrast v?lja v?ttes oli seal k?ljes ka vahutavat ollust.
Igatahes plokikaanetihend l?ks ka vahetusse! Eks n?eb mis auto teeb, kui ma ta k?tte saan.

[Muudetud: 22-12-2006 raizxc]

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

n??d siis nii palju, et mootori temperatuur t?useb natuke ?le kolmveerandi n?idikul ja sealt enam k?rgemale pole t?usnud, aga vent ei ole ikka t??le hakkama, et millal see vent siis t??le peaks hakkama kas n?idikul viimase kriipsu juures?

[Muudetud: 24-12-2006 AutomatiC]

darkraver
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juul 2005, 18:22
Asukoht: Tartu ja Haapsalu

Lugemata postitus Postitas darkraver »

Soovitan temperatuuri andurit ka kontrollida. Endal oli kah siuke jama, et n?itas et temp k?rge. Jahutusvendi kohapealt seda, et mul peaks suht sama mootor olema ja praeguste jahedate ilmadega ei hakka see isegi kohapeal seistes t??le.
hardstyler

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Andurite probleem on jah k?igelevinum neil teine probleem jahutus systeemis on paisupaagi kork. Nii kork kui andurid soovitan osta a varuosa ja esindusest. B osa kork kestis n?dala auto hakaks j?lle yle kuumenema kuna korgis on mingi ?ler?hu klapp mis kipub vananedes kinni j??ma. Inimene lasi kaks korda mootori kokku seet?ttu et see kork jamas. Enamasti siiski vananenud andurid n?itavad tegelikkusest v?hem temperatuuri. Seega ei osata ka ?lekuumenemist kahtlustada.

Ise olen 1.8l mootoritel 4 korda vahetanud erinevatel autodel jahutus vedelikku pole kordagi ?hku sisse j??nud. Auto tungimine on m?tetu lihtsam on 2 jahutuspaagi mutikat lahti keerata ja paak ?les t?sta.

Kui radika alumine toru on k?lm ei sagi sul vent t??le hakata andur ju all nurgas.

Kui vastus k?es siis teavita ka teisi huvitav oleks teada mis v?rk oli.

[Edited on 5-1-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

vastus ei ole veel k?es, olen vahetanud igasuguseid andureid aga kasu pole olnud. ise kahtlustan ka korki kuna enda arvates tekib liiga suur r?hk s?steemi, eks ?ritan kuskilt uue korgi sebida ja proovin siis.

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa

Lugemata postitus Postitas tnusepp »

minul corradoga n??d mure jahutus vedelik l?heb ilusti suurele ringile keema ei l?he temperatuur 90 vent hakkab ilusti t??le k?ik nagu korras aga nagu temperatuur j?uab 70 ja avaneb termostaat siis hakkab punane tuluke vilkuma aru ei saa milles probleem. jahutus vedeliku v?he ei ole termostaat avaneb keema ei l?he need asjad on v?listatud.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

sain siis reedel uue korgi ostetud, ikka sama jama, s?itsin mootori soojaks ja m?rkasin et mul on liiga palju jahutusvedelikku s?steemis lasin siis natuke v?lja. s?ita saab keema ei l?he aga arvatavasti natuke kuumemaks kui peaks olema. Ise arvan et viga on elektroonikas sest m?rkasin et t??sooja mootoriga signaali andes s?ttib see temperatuuri punane tuluke, signaali lahti lastes kustub.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

niih l?puks sain siis auto korda tuli v?lja et hoopis n?idik valetas ja mootor tegelikult ei kuumenenudki ?le. minu poolest v?ib teema lukku panna.

vebel
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 27 Mai 2003, 20:08
Auto: 1,2 TSI
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas vebel »

Endal sama mudel ehk 1,8 66kw 1991 aasta Passat ja mootori temperatuur stabiilselt 100 kraadi peal. Passati manuaal v?idab, et see ongi normaalne temperatuur. Talvel sai termostaat vahetatud ja pandud Wahleri (vist sai ?ieti) oma ja 87 kraadine. K?rgema temperatuuri oma pidi suvel natuke liiast olema. Samas ka suurte k?lmadega l?ks mootor normaalselt soojaks ja salong oli ka hubane :)

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Mahno »

Aga kui tehas ?tleb et 100 on norm, siis mida sul seal alla ajada on? See kui seier on 100-110 vahel, siis mina julgeks esimesena pakkuda k?ll pigem valetavat andurit v?i v?sinud n?idikut kui et mootorist mingit kotermanni otsida.

Kui su mootori temp nii k?rge p?riselt ka oleks, siis peaks ka ventikad pidevalt uhama.
Minu andmetel peaks olema l?litustemperatuurid sellised: 95-84/102-91 kui on kahe ventikaga mudel. Esimene on siis sisse ja teine v?lja l?litamise temp.

Vasta

Mine “Elektroonika”