Mure kliimaseadmega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure kliimaseadmega
Auto aastast 95 ja mootor 1,9TDI 1Z
Nimelt teeb kliima sellist nalja,et l?litab pumba maanteel tagant ?ra ja sisse l?litab alles siis kui uuesti k?ivitan.Linnas v?in s?ita kasv?i p?ev otsa ja t??tab ilusti.Kui maanteel s?idan kuni 90 km/h siis t??tab ka maanteel.V?tsin prooviks kliimaseadme tagant pistikust auto kiiruseanduri juhtme ?ra aga miskit ei muutund.S?steemis ?ige kogus ainet sees ja r?hud on ka ok.
Nimelt teeb kliima sellist nalja,et l?litab pumba maanteel tagant ?ra ja sisse l?litab alles siis kui uuesti k?ivitan.Linnas v?in s?ita kasv?i p?ev otsa ja t??tab ilusti.Kui maanteel s?idan kuni 90 km/h siis t??tab ka maanteel.V?tsin prooviks kliimaseadme tagant pistikust auto kiiruseanduri juhtme ?ra aga miskit ei muutund.S?steemis ?ige kogus ainet sees ja r?hud on ka ok.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Kui Sind huvitab kas kellelgi veel on nii olnud,Algselt postitas: uhti
Tundub,et ainult mul selline jama:(
siis jah, mul oli Volvo 850-nel sama jama.
Ainsate erinevustega, et v?lja l?kkas ennast niiskete ilmadega.
Ja mitte ainult kondi vaid kogu ventilatsiooni.
Ja aitas s??te v?lja/sisse kruttimine. Lahe:)
Ma tegelen ise ka t?? juures kliimaseadmete t?itmisega ja lekete otsimisega aga viga pole arvatavasti mehaanikas:P
Kui auto ostsin siis oli pump kokku jooksnud ja sain selle uue.T?itsin s?steemi ?ra aga k?lma ei teinud ikka.K?lmaks l?ks hoopis k?rgsurve toru.Siis vahetasin kuivati(filtri,kondensaatori)v?i kuidas keegi seda kutsuda tahab.Seda vahetades l?ks ?ks toru katki,ostsin uue.T?itsin uuesti s?steemi ja siis hakkas l?puks k?lma tulema aga maanteel l?litas pumba tagant.Paari p?eva p?rast avastasin,et esimene radikas lekib-ostsin uue:P
Siis ostsin veel uue r?huanduri aga ka sellest polnud kasu:(
L?pux v?tsin selle auto kiirusanduri juhtme kliimaplokilt tagant ?ra aga ka sellest polnud kasu.
Kliimaseadmete remont ruulib:)
Kui auto ostsin siis oli pump kokku jooksnud ja sain selle uue.T?itsin s?steemi ?ra aga k?lma ei teinud ikka.K?lmaks l?ks hoopis k?rgsurve toru.Siis vahetasin kuivati(filtri,kondensaatori)v?i kuidas keegi seda kutsuda tahab.Seda vahetades l?ks ?ks toru katki,ostsin uue.T?itsin uuesti s?steemi ja siis hakkas l?puks k?lma tulema aga maanteel l?litas pumba tagant.Paari p?eva p?rast avastasin,et esimene radikas lekib-ostsin uue:P
Siis ostsin veel uue r?huanduri aga ka sellest polnud kasu:(
L?pux v?tsin selle auto kiirusanduri juhtme kliimaplokilt tagant ?ra aga ka sellest polnud kasu.
Kliimaseadmete remont ruulib:)
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Siin ilmselt k?ige lihtsam panna arvuti k?lge ja vaadata miks ta seda pumpa v?lja l?litab. Sinna kliima juhtplokki tuleb ju veel palju igasuguseid signaale peale kiiruse signaali. Ma seda juhtimisloogikat muidugi ei tea aga k?ik andmed mis kliimasse tulevad on s?steemi juhtimiseks vajalikud. Ka kliima juhtplokilt saab vaadata mis ?he v?i teise anduri hetke v??rtus on. V?ib olla on viga hoopis jahutusvedeliku temperatuuris (m?lupesa nr.49) v?i miks ka mitte v?listemperatuuri andur (pesa 46) vms. Jutt k?ib ikka Climatronic s?steemist eks?
Selleks et n?ha andmeid m?lupesadest pead vajutama korraga kolme nuppu - econ,vent kiirus aeglasemak ja kylmemaks panemise nuppu (sinine).
Ehk on sellest lehek?ljest pisut kasu:
http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8
edu vea tuvastamisel!
[Muudetud: 17-6-2007 ivar80]
Selleks et n?ha andmeid m?lupesadest pead vajutama korraga kolme nuppu - econ,vent kiirus aeglasemak ja kylmemaks panemise nuppu (sinine).
Ehk on sellest lehek?ljest pisut kasu:
http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8
edu vea tuvastamisel!
[Muudetud: 17-6-2007 ivar80]
Ma arvan ,et sul on vana ainega s?steem ja seda ma t?ita ei saa.Algselt postitas: neemos
mul tekis selline k?simus (kuna sa sellega tegeled) et palju l?heks maksma kliima kontroll ja t?itmine? passat 90A
[Muudetud: 17-6-2007 neemos]
Muidu on meil letihind 1 eek -1 g,?li koos v?rviga l?heb u 100 eek-i auto ja t?? on 425eeki/h.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Arvuti n?itab ainult ?hte vigaAlgselt postitas: ivar80
Siin ilmselt k?ige lihtsam panna arvuti k?lge ja vaadata miks ta seda pumpa v?lja l?litab. Sinna kliima juhtplokki tuleb ju veel palju igasuguseid signaale peale kiiruse signaali. Ma seda juhtimisloogikat muidugi ei tea aga k?ik andmed mis kliimasse tulevad on s?steemi juhtimiseks vajalikud. Ka kliima juhtplokilt saab vaadata mis ?he v?i teise anduri hetke v??rtus on. V?ib olla on viga hoopis jahutusvedeliku temperatuuris (m?lupesa nr.49) v?i miks ka mitte v?listemperatuuri andur (pesa 46) vms. Jutt k?ib ikka Climatronic s?steemist eks?
Selleks et n?ha andmeid m?lupesadest pead vajutama korraga kolme nuppu - econ,vent kiirus aeglasemak ja kylmemaks panemise nuppu (sinine).
Ehk on sellest lehek?ljest pisut kasu:
http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8
edu vea tuvastamisel!
[Muudetud: 17-6-2007 ivar80]
Dynamic presure servomotor faulty
Aga see pole nagu otseselt pumba t??ga seotud.Tegu vanema climatronicuga millel pole econ nuppu:(
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
K?simus: Ei tea kas annab kuivatusfilter nii ?ra vahetada et hiljem t?itma ei peaks?
Kuna just kuu - poolteist sai t?idetud, nutune on 800.- niisama ?hku lasta.
Asjandustest ka nats juttu!http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... &pid=32876
/niinekas/
Kuna just kuu - poolteist sai t?idetud, nutune on 800.- niisama ?hku lasta.
Asjandustest ka nats juttu!http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... &pid=32876
/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud