Mure kliimaseadmega

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
uhti
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Veebr 2006, 22:34
Asukoht: Tartu

Mure kliimaseadmega

Lugemata postitus Postitas uhti »

Auto aastast 95 ja mootor 1,9TDI 1Z
Nimelt teeb kliima sellist nalja,et l?litab pumba maanteel tagant ?ra ja sisse l?litab alles siis kui uuesti k?ivitan.Linnas v?in s?ita kasv?i p?ev otsa ja t??tab ilusti.Kui maanteel s?idan kuni 90 km/h siis t??tab ka maanteel.V?tsin prooviks kliimaseadme tagant pistikust auto kiiruseanduri juhtme ?ra aga miskit ei muutund.S?steemis ?ige kogus ainet sees ja r?hud on ka ok.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f

uhti
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Veebr 2006, 22:34
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas uhti »

Tundub,et ainult mul selline jama:(
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f

ymerameez
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ymerameez »

Algselt postitas: uhti
Tundub,et ainult mul selline jama:(
Kui Sind huvitab kas kellelgi veel on nii olnud,
siis jah, mul oli Volvo 850-nel sama jama.
Ainsate erinevustega, et v?lja l?kkas ennast niiskete ilmadega.
Ja mitte ainult kondi vaid kogu ventilatsiooni.
Ja aitas s??te v?lja/sisse kruttimine. Lahe:)

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Kas tuksis kliimakondensaator ?kki ei v?i sellist asja p?hjustada? M?ni kliimasid t?itev/remontiv asjamees pole osanud sulle midagi asjalikku vastata?

uhti
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Veebr 2006, 22:34
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas uhti »

Ma tegelen ise ka t?? juures kliimaseadmete t?itmisega ja lekete otsimisega aga viga pole arvatavasti mehaanikas:P
Kui auto ostsin siis oli pump kokku jooksnud ja sain selle uue.T?itsin s?steemi ?ra aga k?lma ei teinud ikka.K?lmaks l?ks hoopis k?rgsurve toru.Siis vahetasin kuivati(filtri,kondensaatori)v?i kuidas keegi seda kutsuda tahab.Seda vahetades l?ks ?ks toru katki,ostsin uue.T?itsin uuesti s?steemi ja siis hakkas l?puks k?lma tulema aga maanteel l?litas pumba tagant.Paari p?eva p?rast avastasin,et esimene radikas lekib-ostsin uue:P
Siis ostsin veel uue r?huanduri aga ka sellest polnud kasu:(
L?pux v?tsin selle auto kiirusanduri juhtme kliimaplokilt tagant ?ra aga ka sellest polnud kasu.
Kliimaseadmete remont ruulib:)
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f

neemos
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Juun 2006, 17:09
Auto: VW UP!
Asukoht: Pärmu

Lugemata postitus Postitas neemos »

mul tekis selline k?simus (kuna sa sellega tegeled) et palju l?heks maksma kliima kontroll ja t?itmine? passat 90A

[Muudetud: 17-6-2007 neemos]
car.php?9560

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Siin ilmselt k?ige lihtsam panna arvuti k?lge ja vaadata miks ta seda pumpa v?lja l?litab. Sinna kliima juhtplokki tuleb ju veel palju igasuguseid signaale peale kiiruse signaali. Ma seda juhtimisloogikat muidugi ei tea aga k?ik andmed mis kliimasse tulevad on s?steemi juhtimiseks vajalikud. Ka kliima juhtplokilt saab vaadata mis ?he v?i teise anduri hetke v??rtus on. V?ib olla on viga hoopis jahutusvedeliku temperatuuris (m?lupesa nr.49) v?i miks ka mitte v?listemperatuuri andur (pesa 46) vms. Jutt k?ib ikka Climatronic s?steemist eks?
Selleks et n?ha andmeid m?lupesadest pead vajutama korraga kolme nuppu - econ,vent kiirus aeglasemak ja kylmemaks panemise nuppu (sinine).

Ehk on sellest lehek?ljest pisut kasu:
http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8
edu vea tuvastamisel!

[Muudetud: 17-6-2007 ivar80]

uhti
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Veebr 2006, 22:34
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas uhti »

Algselt postitas: neemos
mul tekis selline k?simus (kuna sa sellega tegeled) et palju l?heks maksma kliima kontroll ja t?itmine? passat 90A

[Muudetud: 17-6-2007 neemos]
Ma arvan ,et sul on vana ainega s?steem ja seda ma t?ita ei saa.
Muidu on meil letihind 1 eek -1 g,?li koos v?rviga l?heb u 100 eek-i auto ja t?? on 425eeki/h.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f

uhti
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Veebr 2006, 22:34
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas uhti »

Algselt postitas: ivar80
Siin ilmselt k?ige lihtsam panna arvuti k?lge ja vaadata miks ta seda pumpa v?lja l?litab. Sinna kliima juhtplokki tuleb ju veel palju igasuguseid signaale peale kiiruse signaali. Ma seda juhtimisloogikat muidugi ei tea aga k?ik andmed mis kliimasse tulevad on s?steemi juhtimiseks vajalikud. Ka kliima juhtplokilt saab vaadata mis ?he v?i teise anduri hetke v??rtus on. V?ib olla on viga hoopis jahutusvedeliku temperatuuris (m?lupesa nr.49) v?i miks ka mitte v?listemperatuuri andur (pesa 46) vms. Jutt k?ib ikka Climatronic s?steemist eks?
Selleks et n?ha andmeid m?lupesadest pead vajutama korraga kolme nuppu - econ,vent kiirus aeglasemak ja kylmemaks panemise nuppu (sinine).

Ehk on sellest lehek?ljest pisut kasu:
http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8
edu vea tuvastamisel!

[Muudetud: 17-6-2007 ivar80]
Arvuti n?itab ainult ?hte viga

Dynamic presure servomotor faulty

Aga see pole nagu otseselt pumba t??ga seotud.Tegu vanema climatronicuga millel pole econ nuppu:(
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f

niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Lugemata postitus Postitas niinekas »

K?simus: Ei tea kas annab kuivatusfilter nii ?ra vahetada et hiljem t?itma ei peaks?
Kuna just kuu - poolteist sai t?idetud, nutune on 800.- niisama ?hku lasta.

Asjandustest ka nats juttu!http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... &pid=32876

/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud

uhti
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Veebr 2006, 22:34
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas uhti »

No kui s?steem peab siis saab ju vana aine v?lja t?mmata ja p?rast tagasi sisse lasta aga ilma t?hjaks laskmise ja t?itmiseta kindlasti ei saa
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f

Vasta

Mine “Elektroonika”