K?simus Vag-Com diagnosti kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
K?simus Vag-Com diagnosti kohta
S?ber vaatas mu autot pisut ja kui mootor t??tas siis veakoode ei olnud, ?tles, et pole koode...aga kui v?lja suretasin ja ainult s??te sisse keerasin siis tuli programmil ette veateate: et halli anduril pole signaali...minu k?simus, et miks ta veateadet ei n?ita siis kui mootor t??tas vaid ainult siis kui s??de sees oli...kas on asi selles, et mootori t??tamise ajal salvestab ta leidnud vea m?llu ja p?rast saab ainult lugeda kui mootor v?ljas on?
Veateade n?gi v?lja selline:
Control Module Part Number: 032 906 026 E
Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D31
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
T?nan!
[Muudetud: 25-6-2007 EliteSoldier]
Veateade n?gi v?lja selline:
Control Module Part Number: 032 906 026 E
Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D31
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
T?nan!
[Muudetud: 25-6-2007 EliteSoldier]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
See on ka teistel autodel nii (n?it. Opel) et seisva mootori korral kuvatakse impulssanduri/halli anduri signaali puudumine veateatena mis mootori k?ivitudes kohe ?ra kaob, tegu on normaalse n?htusega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
kas see siis t?hendab seda, et hallikas on terve v?i vajab ta mu t?helepanu...
Kui ma n??d natuke oma kalaajuga m?tlesin siis , halli anduri riket ju saabki ainult kontrollida sel ajal kui ta t??tab, seal ju magnet mis ta kohal ringi k?ib eks ja siis andur edastab signaali...kuna mootor seisab sisi tal vist pole midagi seal eriti leida... v?i pean ma ajuoperatsioonile minema
T?nan!
[Muudetud: 26-6-2007 EliteSoldier]
[Muudetud: 26-6-2007 EliteSoldier]
Kui ma n??d natuke oma kalaajuga m?tlesin siis , halli anduri riket ju saabki ainult kontrollida sel ajal kui ta t??tab, seal ju magnet mis ta kohal ringi k?ib eks ja siis andur edastab signaali...kuna mootor seisab sisi tal vist pole midagi seal eriti leida... v?i pean ma ajuoperatsioonile minema

T?nan!
[Muudetud: 26-6-2007 EliteSoldier]
[Muudetud: 26-6-2007 EliteSoldier]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila