Kas ma saan ise kontrollida s??tepooli korrasolekut...vist lugesin, siit kuskilt, et auto pimedas k?ima panna ja spray pudeliga pisut vett pooli peale pritsida...kui seal miskit s?delema hakkab siis on midagi viga...v?i mis... v?i ei tohi nii teha
sry, aga ei suutnud toda teemat enam ?les leida kuidagi, muidu poleks uuesti problat teinud sellest.
Kui seal miskit s?deleb, siis on sul l?bi k?rgepinge juhtmed mitte s??tepool. S??tepoolil m??da ?ra primaarm?hise takistus (autodata n?itab sinu autole 93a 1.6 55kw et see peaks olema 0,5-0,7 oomi) Kui su s??tepooli takistus on ?le 0.7 oomi, siis oleks uut jah vaja. Primaarm?hist m??dad nii, et ?ks ots klemmile nr 15 ja teine klemmile nr1 (s??tepooli peal on need)
See on ?ks v?imalustest, soojalt s?idu ajal l??b mootori nulli, nagu vool kaoks ?ra, tahhokas kukub ?ra ja mootor seisab, kui h?sti l?heb siis ainult t?mbleb korraks nulli ja siis uuesti ?les...vag-com test n?itas seisva mootoriga kui s??de sees oli, et hallianduril puudub signaal, aga seisva motoriga see vist peabki nii olema, anduri kohal ei k?i ju see jurakas ringi ning mingit tagasisidet ei teki...aga mida sa arvad, milles siis jama v?ib olla...arvata on et elektris?steemis, aga mis
Mina vaataks ?le korralikult k?ik juhtmed ja pistikud, v?ibolla m?ned juhtmed ennast kuskile vastu ?ra h??runud ja n??d tekitavad vahepeal sulle l?hise (kunagi ?hel tuttaval kooles auto ?ra ja l?puks selgus, et juhtmekinp ripub v?ljalase kollektori peal:)) . Kuid m??da siis jah s??tepool ja k??nlajuhtmed ka ?le (kui k??nlajuhtmetel v?gasuured takistused Kilooomides, siis on nad juba vanad).
Juhtmed on terved ja pistikud nagu uued, kontaktid korralikud ja l?igivad seest pole korrosiooni ega mustust...igatahes t?nud info eest...aga mis k??nlajuhtmete normaalne takistus on ning mis piirini nad veel k?lbulikud on?
Originally posted by Arts555
Mina vaataks ?le korralikult k?ik juhtmed ja pistikud, v?ibolla m?ned juhtmed ennast kuskile vastu ?ra h??runud ja n??d tekitavad vahepeal sulle l?hise (kunagi ?hel tuttaval kooles auto ?ra ja l?puks selgus, et juhtmekinp ripub v?ljalase kollektori peal:)) . Kuid m??da siis jah s??tepool ja k??nlajuhtmed ka ?le (kui k??nlajuhtmetel v?gasuured takistused Kilooomides, siis on nad juba vanad).
sry for ot
aga Arts, kes sul selline s?ber k?ll olla v?is??
Originally posted by Arts555
Mina vaataks ?le korralikult k?ik juhtmed ja pistikud, v?ibolla m?ned juhtmed ennast kuskile vastu ?ra h??runud ja n??d tekitavad vahepeal sulle l?hise (kunagi ?hel tuttaval kooles auto ?ra ja l?puks selgus, et juhtmekinp ripub v?ljalase kollektori peal:)) . Kuid m??da siis jah s??tepool ja k??nlajuhtmed ka ?le (kui k??nlajuhtmetel v?gasuured takistused Kilooomides, siis on nad juba vanad).
sry for ot
aga Arts, kes sul selline s?ber k?ll olla v?is??
Igatahes, ma m??tsin multimeetriga takistused ?ra, ja s??tepooli primaarm?hise takistus oli mul 0,9-1,1 k??nlajuhtmete omad olid 5 kOhm sees, aga igal ?hel erinev v??rtus, kas see peabki nii olema, igatahes netist sain teada, et normaalne k??nlajuhtmete takistus j??b vahemikku 4.6-7.4 kOhm, aga kas k?igil juhtmetel peaks see olema identne v??rtus v?i v?ivad olla ka erinevad, mul n?iteks ?ks juhe andis v??rtuseks 5.64 kOhm ja j?rgmine 5.76 kOhm....
ja mis siis s??tepooli kohta arvata, kas on mingi kala temas?
Aga millist uut s??tepooli osta? Kasutaja Snakey446 kirjutas et forsist ostetud h?ko oma kestab vaid 3 kuud. Samas k6ik netivaruosa tellimis lehed pakuvad ka aint h?ko toodangut. ?kki siis kasutaja Snakey pool oli aint selline mis 3 kuud kestis.
Nii, k?isin t??kojas ?ra, kus minu mure peale juhataja ?tles, et ei kiirustaks pooli vahetusega vaid alustaks hoopis Hall'i anduri kontrollimisest, sest p??rete impulss tuleb sealt pealt ja see seletaks tahhomeetri t?mblemise ja mootori v?ljasuremist...
N??d sooviks teada, kas vag-com'ga saab autole s?idu ajal ka testi teha, sest loodan tabada momenti, kui auto jukerdama hakkab, et ehk siis viskab veateate ette ja n?itab ?ra kas halli andur t??tab v?i mitte...
Kuid juhtmete poole pealt pidi VW v?ga n?udlik olema. Enda masinale said soetatud Bremi juhtmed, kus jagaja-mootor juhtmed olid 2,5 kOhm ja jagaja-s??tepool vist 7,5 kOhm-i. Ennem olid peal Championi silikoonid ja nende takistus oli 5-12,5 kOhm-i. Nendega ei saanud isegi diagnostikat teha, seadmed n?itasid X tulemusi. Diagnostika sai Viljandis A.S?rg?e juures tehtud ja juhtmed tema soovitusel ostetud.