Kas saab kontrollida s??tepooli

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Kas saab kontrollida s??tepooli

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Kas ma saan ise kontrollida s??tepooli korrasolekut...vist lugesin, siit kuskilt, et auto pimedas k?ima panna ja spray pudeliga pisut vett pooli peale pritsida...kui seal miskit s?delema hakkab siis on midagi viga...v?i mis... v?i ei tohi nii teha :)
sry, aga ei suutnud toda teemat enam ?les leida kuidagi, muidu poleks uuesti problat teinud sellest.

T?nud!

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Kui seal miskit s?deleb, siis on sul l?bi k?rgepinge juhtmed mitte s??tepool. S??tepoolil m??da ?ra primaarm?hise takistus (autodata n?itab sinu autole 93a 1.6 55kw et see peaks olema 0,5-0,7 oomi) Kui su s??tepooli takistus on ?le 0.7 oomi, siis oleks uut jah vaja. Primaarm?hist m??dad nii, et ?ks ots klemmile nr 15 ja teine klemmile nr1 (s??tepooli peal on need)


Miks arvad et sinu autol s??tepool jamab?

[Muudetud: 29-6-2007 Arts555]
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

See on ?ks v?imalustest, soojalt s?idu ajal l??b mootori nulli, nagu vool kaoks ?ra, tahhokas kukub ?ra ja mootor seisab, kui h?sti l?heb siis ainult t?mbleb korraks nulli ja siis uuesti ?les...vag-com test n?itas seisva mootoriga kui s??de sees oli, et hallianduril puudub signaal, aga seisva motoriga see vist peabki nii olema, anduri kohal ei k?i ju see jurakas ringi ning mingit tagasisidet ei teki...aga mida sa arvad, milles siis jama v?ib olla...arvata on et elektris?steemis, aga mis

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Mina vaataks ?le korralikult k?ik juhtmed ja pistikud, v?ibolla m?ned juhtmed ennast kuskile vastu ?ra h??runud ja n??d tekitavad vahepeal sulle l?hise (kunagi ?hel tuttaval kooles auto ?ra ja l?puks selgus, et juhtmekinp ripub v?ljalase kollektori peal:)) . Kuid m??da siis jah s??tepool ja k??nlajuhtmed ka ?le (kui k??nlajuhtmetel v?gasuured takistused Kilooomides, siis on nad juba vanad).
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Juhtmed on terved ja pistikud nagu uued, kontaktid korralikud ja l?igivad seest pole korrosiooni ega mustust...igatahes t?nud info eest...aga mis k??nlajuhtmete normaalne takistus on ning mis piirini nad veel k?lbulikud on?

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

Originally posted by Arts555
Mina vaataks ?le korralikult k?ik juhtmed ja pistikud, v?ibolla m?ned juhtmed ennast kuskile vastu ?ra h??runud ja n??d tekitavad vahepeal sulle l?hise (kunagi ?hel tuttaval kooles auto ?ra ja l?puks selgus, et juhtmekinp ripub v?ljalase kollektori peal:)) . Kuid m??da siis jah s??tepool ja k??nlajuhtmed ka ?le (kui k??nlajuhtmetel v?gasuured takistused Kilooomides, siis on nad juba vanad).
sry for ot
aga Arts, kes sul selline s?ber k?ll olla v?is?? :P
minu töö ongi teiste õpetamine

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Algselt postitas: dexter
Originally posted by Arts555
Mina vaataks ?le korralikult k?ik juhtmed ja pistikud, v?ibolla m?ned juhtmed ennast kuskile vastu ?ra h??runud ja n??d tekitavad vahepeal sulle l?hise (kunagi ?hel tuttaval kooles auto ?ra ja l?puks selgus, et juhtmekinp ripub v?ljalase kollektori peal:)) . Kuid m??da siis jah s??tepool ja k??nlajuhtmed ka ?le (kui k??nlajuhtmetel v?gasuured takistused Kilooomides, siis on nad juba vanad).
sry for ot
aga Arts, kes sul selline s?ber k?ll olla v?is?? :P
:D tundsid puudutatuna v?i?
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Kohe n?ha et vanad s?brad jah...?kki keegi teist siis annab vastuse mida nats ?lalpool viimati k?sisin :D

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Igatahes, ma m??tsin multimeetriga takistused ?ra, ja s??tepooli primaarm?hise takistus oli mul 0,9-1,1 k??nlajuhtmete omad olid 5 kOhm sees, aga igal ?hel erinev v??rtus, kas see peabki nii olema, igatahes netist sain teada, et normaalne k??nlajuhtmete takistus j??b vahemikku 4.6-7.4 kOhm, aga kas k?igil juhtmetel peaks see olema identne v??rtus v?i v?ivad olla ka erinevad, mul n?iteks ?ks juhe andis v??rtuseks 5.64 kOhm ja j?rgmine 5.76 kOhm....
ja mis siis s??tepooli kohta arvata, kas on mingi kala temas?

T?nan!

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Mahno »

Juhtmed ju erineva pikkusega ka, nii et v?ikesed erinevused on OK. Peaasi et pikkuse j?rjekorras takistus kasvab.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Algselt postitas: Mahno
Juhtmed ju erineva pikkusega ka, nii et v?ikesed erinevused on OK. Peaasi et pikkuse j?rjekorras takistus kasvab.
Seda arvasin minagi hiljem :D

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

S??tepooli takistus on liiga suur.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

tfu
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tfu »

arts palju minu autol peab see syytepooli takistus olema
94a 1.8 66kw vento

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Algselt postitas: tfu
arts palju minu autol peab see syytepooli takistus olema
94a 1.8 66kw vento
Minu Autodata n?itab, et see peaks olema 0,5-0,7 oomi
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

T?nud teile k?igile!
olge moodsad

tfu
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tfu »

Aga millist uut s??tepooli osta? Kasutaja Snakey446 kirjutas et forsist ostetud h?ko oma kestab vaid 3 kuud. Samas k6ik netivaruosa tellimis lehed pakuvad ka aint h?ko toodangut. ?kki siis kasutaja Snakey pool oli aint selline mis 3 kuud kestis.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Ma vaatan mida mu linna remondit??koda pakub...ega nende poolide kohalt vist ei tea jah ?telda, missugune kui kaua vastu peab

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Nii, k?isin t??kojas ?ra, kus minu mure peale juhataja ?tles, et ei kiirustaks pooli vahetusega vaid alustaks hoopis Hall'i anduri kontrollimisest, sest p??rete impulss tuleb sealt pealt ja see seletaks tahhomeetri t?mblemise ja mootori v?ljasuremist...

N??d sooviks teada, kas vag-com'ga saab autole s?idu ajal ka testi teha, sest loodan tabada momenti, kui auto jukerdama hakkab, et ehk siis viskab veateate ette ja n?itab ?ra kas halli andur t??tab v?i mitte...


T?nan!

vebel
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 27 Mai 2003, 20:08
Auto: 1,2 TSI
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas vebel »

Kuid juhtmete poole pealt pidi VW v?ga n?udlik olema. Enda masinale said soetatud Bremi juhtmed, kus jagaja-mootor juhtmed olid 2,5 kOhm ja jagaja-s??tepool vist 7,5 kOhm-i. Ennem olid peal Championi silikoonid ja nende takistus oli 5-12,5 kOhm-i. Nendega ei saanud isegi diagnostikat teha, seadmed n?itasid X tulemusi. Diagnostika sai Viljandis A.S?rg?e juures tehtud ja juhtmed tema soovitusel ostetud.

Vasta

Mine “Elektroonika”