abi tavaliste tulede puhul...(korras)teema kinni
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 02 Mär 2006, 11:31
- Telefon: 5353309
- Auto: g3 gti
- Asukoht: lasnacity
abi tavaliste tulede puhul...(korras)teema kinni
asi siis selline ,et tavalised tuled ei t??ta aga pargid p?levad...sai ostetud uus tulede l?liti,kuna arvasin,et selles v?ib asi olla...Vahetasin pistikus ?ra paar klemmi mis tundusid olevat kahtlased aga v?ta n?pust ikka ei t??ta....K?IK PAKKUMISED OODATUD ,ET MILLES V?IB SIIS IKKAGI ASI OLLA......
[Muudetud: 23-7-2007 AnAkAs]
[Muudetud: 23-7-2007 AnAkAs]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Algselt postitas: EliteSoldier
Golf 3-l on kaitsmeplokk, salongis vasakul pool rooli paneeli all ja kaane peal on k?ik nummerdatult kirjas samamoodi on nummerdatud kaitsmed, otsid ?ige v?lja ja siis kontrollid visuaalselt ?le...teiste golfi v?i vw markide kohta ei oska ma r??kida, t?in n?ite enda auto puhul
golf 2 on ka ees rooli all kaitsmed mul endal on diisel 1.6 ja suurem osa on sealt t?iesti t?hi ma ei tea kas eelmine omanik on seal midagi m?sserdand v?i peabgi olema kui m?ni g2 disla omanikul peaks olema aega ja viitsimist v?iks teha pildi ja mulle ps saata sellest kaitsmete plokkist et vaadata kas mul on mingi muu s?steem sisse h?kkitud v?i mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
hmm - ise tahad abi saada aga kui midagi pakutakse kukud ilkuma kohe asja yle et kui t?en?oline see on...Algselt postitas: AnAkAs
ei taha mingit netii illi kuulata,kui aus olla.....aint m?istliku pakkumisi,milles v?ib probleem olla....G2 ELEKTRO MEHED TULD....AIDAKE ...L?BI N?RIDA JAMA.......![]()
isiklikult on n?inud kyll ja veel tegelasi kjellel on probleeme just tuledega ja panevad k?e sydamele ja jala ema hauale et pirnid on korras - ja siis sa otsid ja otsid ja otsid kuni avastad ikka et n?iliselt on pirni niidistik korras aga tegelt omavahel koos ja ei toimeta...
seega - on ka t?en?oline et m?ni noor koolitamata rott v?i muu n?riline on sinu kalli suksu juhtmete kallal maiustanud ja seega v?idki sa siin oodata endale parimat probleemi mis su autol viga v?ib olla - ilma n?gemata ei tohiks sa yhestki pakutavast variandist loobuda.
Minu kunagisel golf 2 oli sama jama ja asi lahenes p?rast tulede hoova(see kupatus kust vahetad pool- ja t?istulesid ja l?litad suundasid)vahetust, see oli seest sulanud. rohkem ei oska aidata.Algselt postitas: AnAkAs
asi siis selline ,et tavalised tuled ei t??ta aga pargid p?levad...sai ostetud uus tulede l?liti,kuna arvasin,et selles v?ib asi olla...Vahetasin pistikus ?ra paar klemmi mis tundusid olevat kahtlased aga v?ta n?pust ikka ei t??ta....K?IK PAKKUMISED OODATUD ,ET MILLES V?IB SIIS IKKAGI ASI OLLA......

Kisub ehk sinna suunda jah, nagu eelmine siin mainis. Aruta rooli ?mbert katted maha. Otsi ?les pistik hoova juures, kus klemmide t?hiseks 56 (tuled), 56a(kaugtuled) ja 56b(l?hituled). Investeeri 15 eeku kontrolllampi ennem. Ja vaata, kas vool 56 peale tuleb ja 56a v?i 56b pealt edasi l?heb. ?mberl?limisel peab v?ljund muutuma.
Et lolli t??d v?ltida, t?mbaks ma sinu asemel veel korra tuledel?liti ripakile ja vaataks, kas sissel?litatud s??te ja tulede korral tuledel?litist 56 v?lja tuleb. Kui ei tule, siis ilmselt tuledel?litile ei j?ua vool s??telukust peale - X oli vist see klemm, mille kaudu s?idutulede toide tuledel?litisse j?udis. Kui see tumm, siis ei toimeta ka soojenduse ventilaator+ m?ned muud vidinad, mis seda kaudu toite saavad.
?hegi relee peale pole golfi tulede puhul raha raatsitud raisata ja tuledel on kummagi poole jaoks eraldi kaitsmed - seega on need suhtkoht v?listatud. T?itetulede vilgutamine saab roolisambal oleval l?litil toite teisest ahelast lisaklemmi kaudu( pidev pluss) - seega pole m?tet sellele, et vilgub erilist t?helepanu p??rata.
Panin faili kaasa skeem k?ll G3 aga 95% peaks klappima ( kaitsmeplokkis ilmselt erinevus, aga v?rvid, t?histus ja p?him?te ?ks)
[Muudetud: 20-7-2007 uduuurija]
Et lolli t??d v?ltida, t?mbaks ma sinu asemel veel korra tuledel?liti ripakile ja vaataks, kas sissel?litatud s??te ja tulede korral tuledel?litist 56 v?lja tuleb. Kui ei tule, siis ilmselt tuledel?litile ei j?ua vool s??telukust peale - X oli vist see klemm, mille kaudu s?idutulede toide tuledel?litisse j?udis. Kui see tumm, siis ei toimeta ka soojenduse ventilaator+ m?ned muud vidinad, mis seda kaudu toite saavad.
?hegi relee peale pole golfi tulede puhul raha raatsitud raisata ja tuledel on kummagi poole jaoks eraldi kaitsmed - seega on need suhtkoht v?listatud. T?itetulede vilgutamine saab roolisambal oleval l?litil toite teisest ahelast lisaklemmi kaudu( pidev pluss) - seega pole m?tet sellele, et vilgub erilist t?helepanu p??rata.
Panin faili kaasa skeem k?ll G3 aga 95% peaks klappima ( kaitsmeplokkis ilmselt erinevus, aga v?rvid, t?histus ja p?him?te ?ks)
[Muudetud: 20-7-2007 uduuurija]
Ei tasu v?listada ka seda, et ?htegi releed tuledel vahel pole. Enamik inimesi, kes G2 omanikud olnud, saavad varem v?i hiljem aru, et tulede l?liti ilma releeta kaua vastu ei pea. M?ni kiiresti, m?ni peale 3nda l?liti ostmist;)
Seega on v?imalik, et eelmise omaniku poolt on kuskile ikka relee pandud. Olenevalt relee paigaldajast ei pruugi asukoht alati k?ige loogilisem olla lihtsalt.
Lihtsalt pakkusin ka ?he variandi...
Seega on v?imalik, et eelmise omaniku poolt on kuskile ikka relee pandud. Olenevalt relee paigaldajast ei pruugi asukoht alati k?ige loogilisem olla lihtsalt.
Lihtsalt pakkusin ka ?he variandi...
Algselt postitas: uduuurija
Kisub ehk sinna suunda jah, nagu eelmine siin mainis. Aruta rooli ?mbert katted maha. Otsi ?les pistik hoova juures, kus klemmide t?hiseks 56 (tuled), 56a(kaugtuled) ja 56b(l?hituled). Investeeri 15 eeku kontrolllampi ennem. Ja vaata, kas vool 56 peale tuleb ja 56a v?i 56b pealt edasi l?heb. ?mberl?limisel peab v?ljund muutuma.
Et lolli t??d v?ltida, t?mbaks ma sinu asemel veel korra tuledel?liti ripakile ja vaataks, kas sissel?litatud s??te ja tulede korral tuledel?litist 56 v?lja tuleb. Kui ei tule, siis ilmselt tuledel?litile ei j?ua vool s??telukust peale - X oli vist see klemm, mille kaudu s?idutulede toide tuledel?litisse j?udis. Kui see tumm, siis ei toimeta ka soojenduse ventilaator+ m?ned muud vidinad, mis seda kaudu toite saavad.
?hegi relee peale pole golfi tulede puhul raha raatsitud raisata ja tuledel on kummagi poole jaoks eraldi kaitsmed - seega on need suhtkoht v?listatud. T?itetulede vilgutamine saab roolisambal oleval l?litil toite teisest ahelast lisaklemmi kaudu( pidev pluss) - seega pole m?tet sellele, et vilgub erilist t?helepanu p??rata.
Panin faili kaasa skeem k?ll G3 aga 95% peaks klappima ( kaitsmeplokkis ilmselt erinevus, aga v?rvid, t?histus ja p?him?te ?ks)
[Muudetud: 20-7-2007 uduuurija]
Tulin, nägin, sõitsin...
Nojah, ma ehitasin ?eraasule kah kohe tuledeautomaatika koos v?imendavate releedega vahele, aga paigutasin selle kapoti alla v?imalikult l?hemale tuledele, et pingelangu minimiseerida. Pealegi hoiab see ka s??teluku p?hja kokku - euroopas enamasti tollel ajal p?eval tulesi ei pruugitud ja seega ei olnud see asi ilmselt 24/7 tulede kasutamiseks rehkendatud.
Mis puutub aga veaotsingusse, siis releedega v?i ilma, on see koht, kus tuled veel ?hised roolisambal ( l?hi ja kaug). Seega, kui m?lemad kadunud on, siis viga kas seal v?i enne seda.
Aru ma ei m?ista, miks inimesed loobivad raha tuulde ja vahetavad detaile katse eksituse meetodil ( l?litid, s??tepoolid, t?iturmehanismid jne.) - internet on lisaks pornole ka servani kirjandust t?is ning kuni ?heksak?mnendate keskpaigani toodetud tehnika puhul on ka sellel, kes f??sika tunnis magas, v?imalik asi endale ot i do selgeks teha ( Volkari kohta on kohe k?ik olemas, eriti venekelsetel saitidel). Arvestades seda, et vajalikud M??teriistad saab t?nap?eval k?tte l?hes saja krooniga ( multimeeter, kontrolllamp ja areomeeter aku m??tmiseks + teine tosooli tarvis. kroonides siis mitte ?le 150-200 ?hiku), pole ju vaja oma rahakoti peale tige olla.
Sakslaste puhul aitab DIN 72552
http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_72552" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.isham-research.co.uk/quattro" onclick="window.open(this.href);return false; ... inals.html
[Muudetud: 22-7-2007 uduuurija]
Mis puutub aga veaotsingusse, siis releedega v?i ilma, on see koht, kus tuled veel ?hised roolisambal ( l?hi ja kaug). Seega, kui m?lemad kadunud on, siis viga kas seal v?i enne seda.
Aru ma ei m?ista, miks inimesed loobivad raha tuulde ja vahetavad detaile katse eksituse meetodil ( l?litid, s??tepoolid, t?iturmehanismid jne.) - internet on lisaks pornole ka servani kirjandust t?is ning kuni ?heksak?mnendate keskpaigani toodetud tehnika puhul on ka sellel, kes f??sika tunnis magas, v?imalik asi endale ot i do selgeks teha ( Volkari kohta on kohe k?ik olemas, eriti venekelsetel saitidel). Arvestades seda, et vajalikud M??teriistad saab t?nap?eval k?tte l?hes saja krooniga ( multimeeter, kontrolllamp ja areomeeter aku m??tmiseks + teine tosooli tarvis. kroonides siis mitte ?le 150-200 ?hiku), pole ju vaja oma rahakoti peale tige olla.
Sakslaste puhul aitab DIN 72552
http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_72552" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.isham-research.co.uk/quattro" onclick="window.open(this.href);return false; ... inals.html
[Muudetud: 22-7-2007 uduuurija]
Kui kaitse kuskilt puudu on, siis on keegi selle sealt v?lja sikutanud. ?ldiselt juhtub seda tavaliselt mitme isiku kasutuses olevate firmas?idukitega, et keegi pole midagi kuulnud, aga maletatud on sellegipolest. Igasugune diagnoos algab k?igepealt aususest:
1) Tunnista ausalt, millistel asjaoludel ja s?mptomitega viga tekkis.
2) Kui oled midagi n?ppinud, tunnista ka see ?les
3) Pane kirja k?ikv?imalikud veateated ja s?mptomid ning tingimused, millal need ilmnesid
Kui sa ei ole diagnostiku vastu aus, siis teeb see ainult sinu rahakotile haiget, mitte keelegi teise omale.
Pidage meeles, et tehniliselt korras masinal ei p?le ?kski kaitse maha - seda isegi 40 aasta jooksul mitte. Alati leidub sellele p?hjus, milleks on v?gvaldne surm.
1) Tunnista ausalt, millistel asjaoludel ja s?mptomitega viga tekkis.
2) Kui oled midagi n?ppinud, tunnista ka see ?les
3) Pane kirja k?ikv?imalikud veateated ja s?mptomid ning tingimused, millal need ilmnesid
Kui sa ei ole diagnostiku vastu aus, siis teeb see ainult sinu rahakotile haiget, mitte keelegi teise omale.
Pidage meeles, et tehniliselt korras masinal ei p?le ?kski kaitse maha - seda isegi 40 aasta jooksul mitte. Alati leidub sellele p?hjus, milleks on v?gvaldne surm.