Generaator laeb kuid laadimistuli p?leb
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Generaator laeb kuid laadimistuli p?leb
J?udu VW tegelased
Tegin mootorile v?ikese hoolduse ja v?tsin plokikaanelt k?ik juhtmed lahti (ega seal midagi erilist polnud kui termoandurid) ja panin uuesti kinni tagasi.
Peale seda paar kilomeetrit s?itu toimis ilusti kuid siis hakkas pidevalt laadimistuli p?lema. Kontrollimiseks v?tsin korra ergutusm?hise juhtme lahti (seisva mootoriga, s??de sees). Peale seda ei t??tanud laadimis kontrolltuli ?ldse, ei seisva mootoriga (s??de sees) kui ka t??tava mootoriga. Tuure andes hakkas j?lle p?lema ja p?les pidevalt ehk nii seisva mootoriga (s??de sees) kui t??tava mootoriga. Generaator t??tab, kontrollides ettevaatlikult t??tava mootoriga aku pluss jutme maha v?tmisega ja mootor t??tas sujuvalt edasi.
Ehk aitaksite mind p?hjusele ja eelk?ige probleemi lahenduseni j?uda. N?dala sees v?i l?pus rooman mingi aeg auto alla ja vaatan t?psemalt mis juhtmed seal on.
Ainus mida suutsin lahenduse abiks leida on vooluskeem, mis on ka poola keeles.
Autoks on VW POLO GK 1985
Tegin mootorile v?ikese hoolduse ja v?tsin plokikaanelt k?ik juhtmed lahti (ega seal midagi erilist polnud kui termoandurid) ja panin uuesti kinni tagasi.
Peale seda paar kilomeetrit s?itu toimis ilusti kuid siis hakkas pidevalt laadimistuli p?lema. Kontrollimiseks v?tsin korra ergutusm?hise juhtme lahti (seisva mootoriga, s??de sees). Peale seda ei t??tanud laadimis kontrolltuli ?ldse, ei seisva mootoriga (s??de sees) kui ka t??tava mootoriga. Tuure andes hakkas j?lle p?lema ja p?les pidevalt ehk nii seisva mootoriga (s??de sees) kui t??tava mootoriga. Generaator t??tab, kontrollides ettevaatlikult t??tava mootoriga aku pluss jutme maha v?tmisega ja mootor t??tas sujuvalt edasi.
Ehk aitaksite mind p?hjusele ja eelk?ige probleemi lahenduseni j?uda. N?dala sees v?i l?pus rooman mingi aeg auto alla ja vaatan t?psemalt mis juhtmed seal on.
Ainus mida suutsin lahenduse abiks leida on vooluskeem, mis on ka poola keeles.
Autoks on VW POLO GK 1985
1.V?ta kontrolllamp.
2.?henda sinine juhe lahti ( D+ ehk laadimise kontrolllambi ots armatuuris)
3. PAne oma kontrolllambi ?ks ots aku pluss klemmi peale ja teine gene k?lge sinise juhtme asemele.
4. Vaata kas lamp p?leb?
5. K?ivita ja vaata kas kustus? V?id korraks v?he p??rdeid t?sta.
Kui kustus, on sul midagi kaabeldusega gene ja armatuuri vahel.
Kui ei kustunud, siis On probleem gene sees.
Samuti v?id proovida, kas armatuuris p?leb, kui sinisele juhtmele massi annad ( s??de sees - kui muidu ei julge, anna l?bi mingi suurema pirni, siis ei l?hista kindlalt midagi ?ra) ja kas kustub, kui sinisele juhtmele plussi n?itad.
Kui lamp h??gub armatuuris, siis v?ib olla ka p?hjuseks suur pingelang s??teahelas ( pinge gene v?ljundis ja kelladeplokis lambi otsal erineb nii palju, et paneb lambi h??guma ).
K?ige l?puks m??da pinge t??tava mootori ja tuledega ?ra ja vaata kas see j??b vahemikku 13,5-14,5V - kergete tuuridega oleks ideaalne ca.14V
Kui sul on Bosch'i gene, siis keera korraks need kaks kruvi lahti, mis pingeregulaatorit ja harju kinni hoiavad. Kontrolli kas harjad ulatuvad hoidikust v?lja rohkem kui 5mm ( kui l?hemad vaheta )ja piilu, mis n?gu on kontaktr?ngad harjade all ( vahest kulub vask maha ja j??b ainult plastik kohati )
Seal augus, kus pingeregulaator istub, on ?ks klemm ( veidi vedrutav plekist ja lapik). Vaata kas ta saab ( saaks ) pingeregulaatori vastava kohaga h?sti kontakti ja vajadusel puhasta.
P?rast m??da k?ik uuesti ?le, et toimetaks ?ieti.
2.?henda sinine juhe lahti ( D+ ehk laadimise kontrolllambi ots armatuuris)
3. PAne oma kontrolllambi ?ks ots aku pluss klemmi peale ja teine gene k?lge sinise juhtme asemele.
4. Vaata kas lamp p?leb?
5. K?ivita ja vaata kas kustus? V?id korraks v?he p??rdeid t?sta.
Kui kustus, on sul midagi kaabeldusega gene ja armatuuri vahel.
Kui ei kustunud, siis On probleem gene sees.
Samuti v?id proovida, kas armatuuris p?leb, kui sinisele juhtmele massi annad ( s??de sees - kui muidu ei julge, anna l?bi mingi suurema pirni, siis ei l?hista kindlalt midagi ?ra) ja kas kustub, kui sinisele juhtmele plussi n?itad.
Kui lamp h??gub armatuuris, siis v?ib olla ka p?hjuseks suur pingelang s??teahelas ( pinge gene v?ljundis ja kelladeplokis lambi otsal erineb nii palju, et paneb lambi h??guma ).
K?ige l?puks m??da pinge t??tava mootori ja tuledega ?ra ja vaata kas see j??b vahemikku 13,5-14,5V - kergete tuuridega oleks ideaalne ca.14V
Kui sul on Bosch'i gene, siis keera korraks need kaks kruvi lahti, mis pingeregulaatorit ja harju kinni hoiavad. Kontrolli kas harjad ulatuvad hoidikust v?lja rohkem kui 5mm ( kui l?hemad vaheta )ja piilu, mis n?gu on kontaktr?ngad harjade all ( vahest kulub vask maha ja j??b ainult plastik kohati )
Seal augus, kus pingeregulaator istub, on ?ks klemm ( veidi vedrutav plekist ja lapik). Vaata kas ta saab ( saaks ) pingeregulaatori vastava kohaga h?sti kontakti ja vajadusel puhasta.
P?rast m??da k?ik uuesti ?le, et toimetaks ?ieti.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Ja teinekord ?ra v?ta t??tava mootoriga autol aku plussjuhet maha et kontrollida kas genekas laeb - see v?ib l?ppeda nii geneka remondi kui halvemal juhul m?ne muu elektroonika h?vimisega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kui juba s?viti minna, siis on genekas kaks dioodi plokki:
1. kuuest dioodist koosnev ( 3 plussi ja 3 miinuse tarvis ), mis annab sulle laadimisvoolu.
2. kolmest dioodist koosnev mis annab ergutusvoolu ja kustutab lambi armatuuris. See on selline pisike nagu ?mblik ja paralleelselt suure plokiga samade m?histe otste alla kinni kruvitud. Selle neljas ots l?heb harjadele ( pluss hari saab n?taka otse peale ja miinust t??rib pingeregulaator ) ning samaaegselt ka lambi pistikusse ( D+ ehk klemm nr. 61 )
Algergutus tuleb l?bi lambi ja hiljem ergutab gene end ise. Vanematel genedel on vahest v?he rohkem p??ret vaja, et laadima hakata.
Diislitel, muuseas, on veel ?ks lisa ots W, mis on etten?htud tahhomeetri tarvis ja on ?henduses m?histe keskpunktiga.
Ega sa oma sinist juhet eksikombel sinna ei torganud?
Lugemist:
http://www.pelicanparts.com/techarticle" onclick="window.open(this.href);return false; ... eshoot.htm
http://www.pelicanparts.com/914/parts/E" onclick="window.open(this.href);return false; ... ic_74E.jpg
http://www.buchanan1.net/charge.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1stconnect.com/anozira/SiteT" onclick="window.open(this.href);return false; ... rnator.htm
[Muudetud: 31-7-2007 uduuurija]
[Muudetud: 31-7-2007 uduuurija]
1. kuuest dioodist koosnev ( 3 plussi ja 3 miinuse tarvis ), mis annab sulle laadimisvoolu.
2. kolmest dioodist koosnev mis annab ergutusvoolu ja kustutab lambi armatuuris. See on selline pisike nagu ?mblik ja paralleelselt suure plokiga samade m?histe otste alla kinni kruvitud. Selle neljas ots l?heb harjadele ( pluss hari saab n?taka otse peale ja miinust t??rib pingeregulaator ) ning samaaegselt ka lambi pistikusse ( D+ ehk klemm nr. 61 )
Algergutus tuleb l?bi lambi ja hiljem ergutab gene end ise. Vanematel genedel on vahest v?he rohkem p??ret vaja, et laadima hakata.
Diislitel, muuseas, on veel ?ks lisa ots W, mis on etten?htud tahhomeetri tarvis ja on ?henduses m?histe keskpunktiga.
Ega sa oma sinist juhet eksikombel sinna ei torganud?
Lugemist:
http://www.pelicanparts.com/techarticle" onclick="window.open(this.href);return false; ... eshoot.htm
http://www.pelicanparts.com/914/parts/E" onclick="window.open(this.href);return false; ... ic_74E.jpg
http://www.buchanan1.net/charge.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1stconnect.com/anozira/SiteT" onclick="window.open(this.href);return false; ... rnator.htm
[Muudetud: 31-7-2007 uduuurija]
[Muudetud: 31-7-2007 uduuurija]
Neh. Valmis sai. Probleem oli siis selles, et suutsin kaks juhet sassi ajada ja valesti kokku panna. ?ks paar mis jooksis releelt armatuuri ja teine paar mis jooksis gereraatori D+ kontaktilt relee peale (need paarid siis suutsin sassi ajada).
Suured t?ndu profesionaalse abi eest
. ?nn et midagi l?bi ei p?letanud sellega, kuid t?nu sellele sain teada tundmatu relee vajaduse kaitseploki k?rval.
Suured t?ndu profesionaalse abi eest

-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 16 Apr 2006, 19:20
- Telefon: 123456
- Auto: vw golf II 1.6td 1984
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Kaevan üles väga vana teema. Probleem siis järgmine. Generaator käis hoolduses, vahetati harjad. Panin siis kodus geneka peale, laadis korralikult paar minutit. Mootori soojenedes aga laadimis pinge kadus ja laadimistuli hakkas põlema.
Mõõtsin testriga, et laadimis pinge on 4,7 volti. Milles võib olla probleem, mida peaksin veel vahetama ?
Mõõtsin testriga, et laadimis pinge on 4,7 volti. Milles võib olla probleem, mida peaksin veel vahetama ?