TDI-PD plokikaane tihend vahetatud, tossab kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"] endisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
TDI-PD plokikaane tihend vahetatud, tossab kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"] endisel
On keegi B5 passatil vahetanud sellist asja (pumppihustitega mootor) ja oskab h?id n?pun?iteid jagada. Kuna kaas tuleks peale maha v?tmist niikuinii kontrolli viia siis kas kollektorid on v?imalik k?ljest keerata siis kui kaas alles peal?
Samas kui siin on m?ni asjalik vend kellel oleks aega see t?? kohe ?ra teha m?istliku raha eest siis ei hakkaks ise ?ldse pusima...
Autodata n?itab kaane vahetuse ajakuluks alla 6 tunni, on see reaalne aeg v?i ulmekas?
[Muudetud: 14-8-2007 ivar80]
Samas kui siin on m?ni asjalik vend kellel oleks aega see t?? kohe ?ra teha m?istliku raha eest siis ei hakkaks ise ?ldse pusima...
Autodata n?itab kaane vahetuse ajakuluks alla 6 tunni, on see reaalne aeg v?i ulmekas?
[Muudetud: 14-8-2007 ivar80]
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 04:23, muudetud 1 kord kokku.
V?tsin eile ?htul kaane maha ja esmapilgul silindrid seestpoolt k?ik ?hte v?rvi (pole puhtaks pesnud). Kas antud mootori puhul on v?imalik, et jahutusvedelik satub sisselaskekollektorisse mingit teed pidi? Vaadates seda jahutusvedeliku toruder?gastikku mis seal oli on see teoreetiliselt ilmselt v?imalik.
Kuidas see 6 tundi saavutatakse? Pakun, et sel juhul ei v?eta nina teenindusre?iimi ja etteandepump k?ib kuidagi lihtsalt maha ilma et peaks sealt k?iki neid voolikuid ja juhtmeid lahti nokkima.
Kuidas see 6 tundi saavutatakse? Pakun, et sel juhul ei v?eta nina teenindusre?iimi ja etteandepump k?ib kuidagi lihtsalt maha ilma et peaks sealt k?iki neid voolikuid ja juhtmeid lahti nokkima.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 496
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
ei ole selle mahav?tmine mingi keerukas protsess, kaas v?etakse maha koos sisselaske ja v?ljalaske kollega, samuti tandempump j??b k?lge.
aga auto nina ikka lastakse teenindus reziimi- hammasrihma vaja ju ka maha- siin ei nipitata mingi traadiga seda kuhugi kinni-selleks abin?ud olemas
aga auto nina ikka lastakse teenindus reziimi- hammasrihma vaja ju ka maha- siin ei nipitata mingi traadiga seda kuhugi kinni-selleks abin?ud olemas
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
Kaane tihend vahetatud ja jahutusvedeliku tase p?sis stabiilsena esialgu. Suitses aga endiselt ja sedapuhku oli see ?li suits mille kat valgeks v?rvib. Kuidas aga ?li sinna saab j?i esialgu m?istatuseks kuna lekib seda kusagilt v?ga ohtralt - 10min t?hik?igul ja liiter l?inud. Sumbuti liitekohast hakkas ?li suisa tilkuma. Kahtlustaksin turbot kuna sellel oli l?tk sees m?lemat pidi ja ka labad on nii kuuma kui k?lma poole peal k?inud korpuses. Sisselaske kaudu ta seda kogust ?li sisse ei saa v?tta, kuna v?tsin turbo sissepuhuva l?dviku katsetusteks lahti ja probleem ei kadunud. Kas v?ib olla nii, et ?li lekib turbost otse kuumale poolele ja siis aurustub seal?
PS. P??rdeid andes suits praktiliselt kaob.
PS. P??rdeid andes suits praktiliselt kaob.