K: Mis on diiselmootoriga auto hammasrihma vahetuse v?lp ?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Lugemata postitus Postitas niinekas »

Algselt postitas: iff11
mis aja tagant rihma peab vahetama diislil?

100 - 120 tuhande km j?rel
Aga nagu ?eldakse k?hutunne peaks seda ?tlema.
Vaielge n??d edasi.
Tuleb Juhan v?i Jaan kes sulle ?tleb midagi muud ja veel keegi ?tleb kolmanda numbri.
Siis v?tad keskmise ja vahetad ?ra? :D:D

/niinekas/

[Muudetud: 5-9-2007 niinekas]
minu aeg on siin ümber saanud

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Algselt postitas: iff11mis aja tagant rihma peab vahetama diislil?
ASZ mootoril (1.9 TDI 96kW) on 90000km. Vahetatakse rihm, rullikud ja soovitavalt ka veepump.

Link
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 18 Juun 2007, 18:53
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Link »

Seda viimast ehk 90000 km v?ideti mulle ka esindusest. 1.9 TDI 96 kW kohta.

renee26
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 10 Nov 2003, 16:36
Auto: VW Jetta VI 1.2 TSI 2012
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas renee26 »

90000km on ka 1.9SDI mootoriga

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

On siis t?esti j?rjekordselt nii h?bi oma auto andmeid avalda v?i?
?kki su autol polegi rihma, vaid hoopis kett v?i koguni hammasratas ?lekanne?

Mnjah. Raske on hambaid ravida, kui ei ?tle milline sul valutab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

hmmm huvitav minu masinal on ajaloo j?rgi hammasrihm vahetatud 119000 pealt ja t?? on tehtud vw esinduses saksamaal motoks siis samuti 1,9 tdi 96 kw

rahvaauto
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Lugemata postitus Postitas rahvaauto »

Algselt postitas: 007
Algselt postitas: Vader
hmmm huvitav minu masinal on ajaloo j?rgi hammasrihm vahetatud 119000 pealt ja t?? on tehtud vw esinduses saksamaal motoks siis samuti 1,9 tdi 96 kw
Mujal Euroopas oligi ASZ mootoril alates mudeliaastast 2004 vahetusv?lp 120.000 km.
P?hjamaad ja Baltikum on mingil p?hjusel eristaatuses (endiselt 90.000 km).
No rihma v?id alati varem vahetada. Ei pea ju alati neid kilomeetreid t?is s?itma. Aga mida meil on nii viltu et rihma peab nii varakult vahetama?? P?hjamaadele tarnitud rihma kvaliteet??????? V?i mis?? No mida need eskimod ikka sellest v?rgist teavad??:P

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: rahvaauto
Aga mida meil on nii viltu et rihma peab nii varakult vahetama?? P?hjamaadele tarnitud rihma kvaliteet??????? V?i mis?? No mida need eskimod ikka sellest v?rgist teavad??:P
Seda kutsutakse raskendatud ekspluatatsioonitingimused ja tegu pole mitte ainult VWA probleemiga. M?nda automudelit ei tarnitagi Ida-Euroopasse kuna puuduvad normaalsed tingimused (n?it. k?tus diiselmootorite puhul).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Urmet »

rihma vahetuse m??rab ka see mis firma rihma sa kastutad ja selle annab juba tootjafirma ju nii ?helselt ei saa ?elda palju kestab

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: Urmet
rihma vahetuse m??rab ka see mis firma rihma sa kastutad ja selle annab juba tootjafirma ju nii ?helselt ei saa ?elda palju kestab
Rihmavahetusv?lp m??ratakse ikka autotootja poolt ja kui m?ni j?relturu tootja tahab vastavale mudelile rihma toota siis ta teeb lihtsalt sellise rihma mis kestab tehase etteantud vahetusv?lba v?i konkurendid sunnivad ta turult lahkuma kui ta seda ei suuda. ?heski j?relturu kataloogis pole kirjas palju on mingi mootorit??bi rihma vahetusv?lp - ainuke mis leiad on lause et juhindu autotootja n?uetest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kalarott
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Mär 2007, 20:42
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas kalarott »

Algselt postitas: iff11
mis aja tagant rihma peab vahetama diislil?

[Edited on 5-9-2007 by setka]
2004.a. 1,9TDI 96kw tehase manuaali j?rgi rihmade vahetus 120000 km

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Algselt postitas: kalarott 2004.a. 1,9TDI 96kw tehase manuaali j?rgi rihmade vahetus 120000 km
Jah-jah. Manuaalis on mul ka kirjas 120000km. Aga lisades ehk "update" lehed seal manuaali vahel on m?rkus - 90000km. Ja esimeses korralises hoolduses pandi kapoti alla kleeps "Mootoririhm - 90000km". Ja see on mul juba tehtud ka (spidon?it oli siis 89tuh).

kalarott
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Mär 2007, 20:42
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas kalarott »

Hooldusraamatus kirjas,et vahetatud rihm ja rullikud koguni 128000 km peal,ma ei usu k?ll,et see m?ni tuhat siia sinna midagi loeb.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

p?hjamaades ongi soovitatav vahetada hammasrihm varem kuna temperatuurid madalamad ning m?elge ise kui -20 v?i -30 kraadi juures hakkatakse kohe rihma v?ntsutama.see k?ik v?hendab eluiga.olen isegi kuulnud et plokisoojenduse ja keroga autodel on veel rohkem soovitatud varem rihm vahetada kuna plokk ja salong v?ivad juba +15 olla aga rihm ikka sama tempi juures mis v?ljas ning autot l?ivitades k?ivitub see momentaalselt ning rihm saab rohkem valu kui plokisoojenduseta v?i kerota kui autot k?ivitades venitatakse mootorit paar sekundit starteriga ringi ning rihm ei saa ka korraga seda valu k?tte.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

mis v?ljas ning autot l?ivitades k?ivitub see momentaalselt ning rihm saab rohkem valu kui plokisoojenduseta v?i kerota


see pole v?ga loogiline normaalne auto k?ivitubki laksust on ta siis soe v?i k?lm. see et mingid diislid 2 minutise k?iamise j?rel esimese pl?tsu teevad ck?lmaga ei saa lugeda normaalseks.

Aga ilmselt omanik astub soojale autole kohe r??msamallt peale seega ilmselt siiski on ?igus et natuke v?ib rihma enam koormata samas on ju loogiline et kui kogu mootor soe siis on ka rihma ja rullikud soojenenud ega nad mootorist isoleeritud ei ole. soe liigub ikka m??da detaile. Ka eelsoojendusega.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

no eks pane autole plokisoojendus j?rgi, oota tunnike ja mine katsu kui soe sul see rihm v?ljas -20 kraadi juures on.

Vasta

Mine “Diislid”