Passat 1.9 TDI 96Kw 03.a v?tab liiga palju k?tust?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Kas selline k?tusekulu on linna ja mnt s?iduga kokku?
Lase kellegil arvuti j?rgi panna autole, siis n?ed ?ra, kas v?tab rohkem v?i mitte.
Minu masinal linnas k?tuse kulu 6,7-7,3 l, oleneb, kuidas tallata.
Mnt peal saan hakkama 5,9l kui s?idan 110 v?i natuke ?le isegi.
Need on siis keskmised k?tusekulud.
Lase kellegil arvuti j?rgi panna autole, siis n?ed ?ra, kas v?tab rohkem v?i mitte.
Minu masinal linnas k?tuse kulu 6,7-7,3 l, oleneb, kuidas tallata.
Mnt peal saan hakkama 5,9l kui s?idan 110 v?i natuke ?le isegi.
Need on siis keskmised k?tusekulud.
Ka minul on keskmine k?tusekulu linnas 7 ja maanteel 5,7 (kui s?ita 100-ga). Proovitud sai nii, et Tartust Tallinna s?ites nullisin n?idu ?ra ja enne Tallinnasse j?udmist vaatasin keskmist n?itu. Kiirust ei ?letanud ja enamuse ajast oli piloot peal.
Niinekas ka siin h?iskas, et temal v?tab linnas 6,2 ja maanteel 5,2. Kui neid n?ite uskuda, siis v?rreldes m?mmikuga ka minu oma v?tab palju. V?ibolla ikka asi selles,et 66 kw on selline v?ga ?koloom - samu n?ite ei saa oodata 96 kw-st. Samas niinekal ka 96 kw - seega ei tea mina ka enam, mida asjast arvata
[Edited on 31-7-2007 by Ahwen]
Niinekas ka siin h?iskas, et temal v?tab linnas 6,2 ja maanteel 5,2. Kui neid n?ite uskuda, siis v?rreldes m?mmikuga ka minu oma v?tab palju. V?ibolla ikka asi selles,et 66 kw on selline v?ga ?koloom - samu n?ite ei saa oodata 96 kw-st. Samas niinekal ka 96 kw - seega ei tea mina ka enam, mida asjast arvata

[Edited on 31-7-2007 by Ahwen]
[url=http://t-lab.planet.ee]T-Lab[/url]
Ei tea 7 L/100 on ikka palju, samas mine sa tea. H??run ise linnas igap?ev, t?rts sinna, t?rts siia. Ja on madalam keskmine mis siin eelpool meestel.
Ahwen Laup. ?tlesin sulle palju mul oli mnt. p??l! Oleks v?ind tulla ise oma silmaga siis kaema!
:D
Tegelikult see 0,3 L vahe ei ole siin n?itaja!
/niinekas/
Ahwen Laup. ?tlesin sulle palju mul oli mnt. p??l! Oleks v?ind tulla ise oma silmaga siis kaema!

Tegelikult see 0,3 L vahe ei ole siin n?itaja!

/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
85kw bora tdi 4 motion chipiga linn 8.5 maantee alla 5.8 pole mina keskmist saanud olenemata kas cont sees v?i ei. Praegu viimase 2200 keskmist kus on ca 1300 maanteed keksmine 7l compu j?rgi Lase arvut j?rgi panna ja s??te nurk ?le kontrollida
garfieldi g4 v?tab ikka peris v?he. Noh linnas olen compul hetke kulu n?inud ka 48l/100le 2 k?iguga.
[Edited on 3-8-2007 by samzik]

[Edited on 3-8-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Mul ka 96kw maanteel 5,1,linnas 6,7,keskmine 5,6.Algselt postitas: Manjac
Lugesin siin foorumist et paljudel v?tab kusagil 5.5 L keskmiselt ja maanteel vbl isegi veel v?hem k?tust. Minul pidevalt v?tnud 90km/h s?ites kuskil 6.7 kompu j?rgi. tegin just paar p?eva tagasi hoolduse kus lasin vahetada k?ik rihmad, rullikud, k?ik filtrid ja ?lid. ja ikka v?tab maanteel 6.7 ja ?le.. rehvid on ka vw originaal valuvelg ja 16 tolli 195 lai, et ei tohiks olla laiad... milles v?iks olla viga? v?i on see ikka normaalne k?tusekulu?
H?rrased!
Esitaks suurele ringile k?simuse:
Mille j?rgi arvutab kompuuter teil kulu?
Kuidas saab servise arvutist t?psema n?idu kui pardakompuutrist?
Kui neile k?simustele vastust teate on m?tet hakata sahmima. Ma pakuks v?lja, et k?igepealt paak k?rini ja kilometrid fikseerida ning reservi piiril uuesti paaks silmini + pisike aritmeetika. See pardaelektroonika ei ole m??teriist vaid indikaator - +/- 20% on suht reaalne loksumine. On masinaid, kus selle n?itu annab tehase arvutiga korrigeerida - volkari kohta ei tea k?ll ?elda, aga k?ige aluseks on ikkagi miski t?psem m??tmine. Seda, et autol oleks k?ljes miski k?tusekulu m??tev andur, v?ite ainult unes n?ha. K?igil masinatel eranditult arvutatakse see kulu pihustite lahtioleku aja j?rgi, mis on kah arvutuslik suurus ( kui palju l?heb aega sellest hetkest kui voolu pihustile peale andsime, selle hetkeni millal pihusti reaalselt avanes? Kuidas see ?ra tuntakse? Millal pihusti reaalselt sulgus? Millisekundid k?ll, aga siiski... ). Ja reaalseid numbreid m?jutab p?ris mitu erinevat tegurit alates k?tuse r?hust ja viskoossusest l?petades kogu s?steemi ?ldise kulumisega.
Lisaks on igal m??teriistal viga - ka tankuril, spidomeetril ( mis m??tu sul rehvid all ja millised peavad olema? kust saab spidomeeter infot? kas korrektsioon on tehtud? Palju ta reaalselt valetab? K?tusekulu on ju liitrit sajale kilomeetrile. )
[Muudetud: 25-9-2007 uduuurija]
Esitaks suurele ringile k?simuse:
Mille j?rgi arvutab kompuuter teil kulu?
Kuidas saab servise arvutist t?psema n?idu kui pardakompuutrist?
Kui neile k?simustele vastust teate on m?tet hakata sahmima. Ma pakuks v?lja, et k?igepealt paak k?rini ja kilometrid fikseerida ning reservi piiril uuesti paaks silmini + pisike aritmeetika. See pardaelektroonika ei ole m??teriist vaid indikaator - +/- 20% on suht reaalne loksumine. On masinaid, kus selle n?itu annab tehase arvutiga korrigeerida - volkari kohta ei tea k?ll ?elda, aga k?ige aluseks on ikkagi miski t?psem m??tmine. Seda, et autol oleks k?ljes miski k?tusekulu m??tev andur, v?ite ainult unes n?ha. K?igil masinatel eranditult arvutatakse see kulu pihustite lahtioleku aja j?rgi, mis on kah arvutuslik suurus ( kui palju l?heb aega sellest hetkest kui voolu pihustile peale andsime, selle hetkeni millal pihusti reaalselt avanes? Kuidas see ?ra tuntakse? Millal pihusti reaalselt sulgus? Millisekundid k?ll, aga siiski... ). Ja reaalseid numbreid m?jutab p?ris mitu erinevat tegurit alates k?tuse r?hust ja viskoossusest l?petades kogu s?steemi ?ldise kulumisega.
Lisaks on igal m??teriistal viga - ka tankuril, spidomeetril ( mis m??tu sul rehvid all ja millised peavad olema? kust saab spidomeeter infot? kas korrektsioon on tehtud? Palju ta reaalselt valetab? K?tusekulu on ju liitrit sajale kilomeetrile. )
[Muudetud: 25-9-2007 uduuurija]
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sissepritsest l?bik?inud k?tuse ja l?bitud km j?rgiAlgselt postitas: uduuurija
Mille j?rgi arvutab kompuuter teil kulu?
Oled ise ?ige meetodi v?lja k?inud (paak t?is, trip m??tja nulli, j?rgmisel tankimisel paak t?is - saad liitrid ja tripmeetrist vahemaa -> veidi matemaatikat = tulemus).Kuidas saab servise arvutist t?psema n?idu kui pardakompuutrist?
Aga eriti vanemate autode puhul, kui palju teie trip v?i odomeeter (l?bis?it) valetab? Ja kui veel suurema/v?iksema m??duga rattad all on? Saad tulemuse, et k?ttekulu oli 6.2L/100 km kui tegelikult oli see hoopis 94 km kohta. Ise olen GPS-iga oma auto tripmeetrit kontrollinud - 100km kohta oli viga -400 meetrit. Suht hea tulemus, kasutan originaalm??dus rehve.
Ja mul on auto ostmisest peale selline tabel tehtud. 92730km peale on kulunud 5286 liitrit => keskmine siis 5,70042 L/100km kohta.
oman ka Passat variant 1.9 tdi 2004 aasta isendit . Viimase 5800km keskmine kompu j?rgi 6.8 kuid ostetud k?tte koguse j?rgi 5.93..... keskmine kulu . Enamus kulgemist Tartu linnas . Ainus pikem ots oli P?rnus k?ik . Siit j?reldus et see kompu n?it on lihtsalt tore number aga mitte m??teriist . ise arvan et kui keskmine kulu j??b 7 liitri piiresse on k?ik veel ok ja nurisemiseks p?hjust pole . Pihusti nurkade kohta niiplju , et 3 aastat tagasi t??tasin Tartus Aasta autos ja seal ei teadnud keegi midagi nendest nurkadest , ei kontrollitud ega regullitud .