K:VW Golf III VR6 128kw (1992a.) kap. remont(Lukku)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 26 Okt 2005, 18:33
- Telefon: 53837888
- Auto: VW Golf III VR6
- Asukoht: Haapsalu
K:VW Golf III VR6 128kw (1992a.) kap. remont(Lukku)
Plaan siis teha vr6 mootoril kap. remont.Kuna endal selle kohapealt praktiliselt teadmised puuduvad siis oleks m?ned k?simused asjatundjatele.
Ploki puurimine-kas on m?tet ja kui on siis kui suureks.Kui puurida plokk suuremaks siis millised mootoriosad tuleb v?lja vahetada(millised kolvid panna,kas on vaja teist aju jne).
?kki keegi teab kus tallinnas saaks lasta plokki puurida ja plokikaant lihvida.
K?ik info teretulnud:)
[Muudetud: 7-10-2007 BlueVR6]
Ploki puurimine-kas on m?tet ja kui on siis kui suureks.Kui puurida plokk suuremaks siis millised mootoriosad tuleb v?lja vahetada(millised kolvid panna,kas on vaja teist aju jne).
?kki keegi teab kus tallinnas saaks lasta plokki puurida ja plokikaant lihvida.
K?ik info teretulnud:)
[Muudetud: 7-10-2007 BlueVR6]
Aju on kõige seksikam kehaosa,sest seda kepitakse kõige rohkem
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 26 Okt 2005, 18:33
- Telefon: 53837888
- Auto: VW Golf III VR6
- Asukoht: Haapsalu
Talv tulekul ja plaanis kapoti alune ilusti korda teha(?ht teist vaja v?lja vahetada ja silmailu ka veidi juurde) ja kuna mootor ka t?itsa v?sind siis oleks nagu ?ks tegemine:)Algselt postitas: GTI
R??gi ?ldse mis mootoril viga on et plaanid kap. remonti?
Aju on kõige seksikam kehaosa,sest seda kepitakse kõige rohkem
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
- Telefon: 56950138
- Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
- Asukoht: Tartumaa
Igastahes sul plokipuurimise ja plokikaane lihvimisega asjad ei piirdu. Kui juba sellise t?? ettev?ted siis tuleks vahetada ka ketimehanism, m?lemad veepumbad, saaled, vajadusel h?drot?ukurid jne.
kolvidega pead vaatama kui kulunud on h?lsid sellej?rgi saad vaadata milline remondi number sisse mahub. V?id ka kohe 2,9 sisu kohe sisse puurida(?ks orig kolv maksab umbes 1800kr koos r?ngastega) Aju vahetada ei ole vaja.
Panen ka siia v?ikese hinna kirja.
kolvid koos r?ngastega ~1800kr/tk
raamsaaled~1000kr
kepsusaaled~1000kr
plokikaane tihend~700kr
h?droketipinguti~600kr
h?droketipinguti alumine~500kr
ketitallad 2tk ~300-400kr
uurisin ka kettide ja hammasrataste hinda mis vist k??ndisid sinna 2000kr ringi sellega v?in eksida
H?drot?ukurid~1200kr
veepump el. ~1700kr
veepump ~450kr
k?ikide tihendite komplekti hinda ei oska ?elda.
See kap.rem. l?heks sul umbes 20000 maksma aga kui ?ra teed siis sul autol nagu uus mootor kohe. Midagi vahetamata j?tta see v?ib kunagi valusasti k?ttemaksta olen seda omal nahal tunda saanud .
Kui saa ennem auto mootorile sellist remonti teinud ei ole siis ma ei soovita sul seda ise teha.
kolvidega pead vaatama kui kulunud on h?lsid sellej?rgi saad vaadata milline remondi number sisse mahub. V?id ka kohe 2,9 sisu kohe sisse puurida(?ks orig kolv maksab umbes 1800kr koos r?ngastega) Aju vahetada ei ole vaja.
Panen ka siia v?ikese hinna kirja.
kolvid koos r?ngastega ~1800kr/tk
raamsaaled~1000kr
kepsusaaled~1000kr
plokikaane tihend~700kr
h?droketipinguti~600kr
h?droketipinguti alumine~500kr
ketitallad 2tk ~300-400kr
uurisin ka kettide ja hammasrataste hinda mis vist k??ndisid sinna 2000kr ringi sellega v?in eksida
H?drot?ukurid~1200kr
veepump el. ~1700kr
veepump ~450kr
k?ikide tihendite komplekti hinda ei oska ?elda.
See kap.rem. l?heks sul umbes 20000 maksma aga kui ?ra teed siis sul autol nagu uus mootor kohe. Midagi vahetamata j?tta see v?ib kunagi valusasti k?ttemaksta olen seda omal nahal tunda saanud .
Kui saa ennem auto mootorile sellist remonti teinud ei ole siis ma ei soovita sul seda ise teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
- Telefon: 56950138
- Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
- Asukoht: Tartumaa
Kui saa ploki lihvimisse viid siis peaksid teada saama mitmendasse remonti vaja lihvida, muidu orig silindri l?bim??t peaks oleme 81mm ja kolvil 80,985mm. Kui silinder on v?ga kulunud siis pane v?imalikult suuremed kolvid sisse n?iteks orig 2,9 kolvid ja forsseeri ?ra saad natuke v?imsust juurde umbes140kw.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Metalli remondil (kolvigrupp, h?lsid) pole n??d k?ll vaja uut aju ja pihusteid - kust selline info p?rit? Kui sa rohkem ?hku ei plaani silindritesse ajama hakata v?i standardist suuremat v?imsust pole eelnimetatud asju vahetama vaja hakata.Algselt postitas: BlueVR6
Aga kas 83mm kolve on eestis??Ja nagu ma aru olen saanud siis oleks vaja ka uut aju ja pihusteid?
[Muudetud: 4-10-2007 BlueVR6]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 26 Okt 2005, 18:33
- Telefon: 53837888
- Auto: VW Golf III VR6
- Asukoht: Haapsalu
Metalli remondil (kolvigrupp, h?lsid) pole n??d k?ll vaja uut aju ja pihusteid - kust selline info p?rit? Kui sa rohkem ?hku ei plaani silindritesse ajama hakata v?i standardist suuremat v?imsust pole eelnimetatud asju vahetama vaja hakata. [/quote]
Minu viga,ma ei teadnud ennem et 83mm kolvid standardisse j??vad ja mis puutub ?hu lisamisse silindritesse siis ?kki kunagi hiljem:)
Aga sain n??d j?lle targemaks ja v?ib selle kap.remondi n??d korralikult ette v?tta.
Suured t?nud k?igile kes teemasse kirjutasid;)
Minu viga,ma ei teadnud ennem et 83mm kolvid standardisse j??vad ja mis puutub ?hu lisamisse silindritesse siis ?kki kunagi hiljem:)
Aga sain n??d j?lle targemaks ja v?ib selle kap.remondi n??d korralikult ette v?tta.
Suured t?nud k?igile kes teemasse kirjutasid;)
Aju on kõige seksikam kehaosa,sest seda kepitakse kõige rohkem