Probleem: Passat 2004, 96kw - Ei vaheta ?igel ajal k?ike jne
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
Kas p??rded l?hevad selles j?uetus olekus piirajasse? Oleks arvanud, et ?le 3000 ei l?he ikkagi. See on remontre?iim, elektroonika piirab j?udu, et mootorile/k?igukastile mitte viga teha mingi olulise rikke t?ttu. Millal sul viimane kord see asi esines ja palju oli aega m??das kui Saksa autos diagnostis k?isid? Omast kogemusest tean, et need veakoodid kaovad sealt m?lust mingil ajahetkel ise, kui jupp aega pole seda viga enam esinenud.
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
moto ja k?igukast ei saa vahest aru kui kiiresti auto liigub.
k?igukast ei saa vahest aru moto p??retest
muidugi esineb sarnane viga ka siis kui motol lihtsalt j?udu ei ole siis umbes sama efekt kui m?est ?les s?ites, et hoiab k?iku maas, et j?udu oleks
nii, et ikkagi on see lugu mingis anduris mis vahest jurab
kui v?ga palju segast peksin siis pekske mind ka:P
[Muudetud: 11-10-2007 Vader]
k?igukast ei saa vahest aru moto p??retest
muidugi esineb sarnane viga ka siis kui motol lihtsalt j?udu ei ole siis umbes sama efekt kui m?est ?les s?ites, et hoiab k?iku maas, et j?udu oleks
nii, et ikkagi on see lugu mingis anduris mis vahest jurab
kui v?ga palju segast peksin siis pekske mind ka:P
[Muudetud: 11-10-2007 Vader]
kontrolli pihustid ?le . Mul ?hel tuttaval oli see k?iguvahetus jama pidevalt , arvas et kast hakkab peeti minema . Tegelt oli ?he pihusti viga . Mootor ei andnud t?is laksu v?lja ja elektroonika keeldus k?iku vahetamast . Peale pihusti vahetust ( vist maksis 5000 raha ) oli probleem j??davalt kadunud .
-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
- Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
- Asukoht: Tartu
Mina j?lle n?ustuks siin ka eel k?nelejaga.... ehk siis turbo paneb n?kku:mad: See eriti levinud just 96kw TDIdel (mitmel tutaval sama jama olnud ja siis on aidanud turbo maha v?tmine ja labade puhastamine ning sissekulunud soonte siledaks lihvimine (?ldiselt siis pea 50t km j?lle hooletu) Kuid on tulnud ette ka juhuseid et ainult turpsi puhastamine ei aita... Kat va sinder on sees, kohe peale turpsi, lahti ja vahel risti minnes ajab sama vea teate ning samad s?mtomid. Tuleb siis teine sealt eemaldada (sisu v?lja pekstes) kui raha vahetuseks kulutada ei soovi.
Ja n??d kui kogu see suur t?? ette v?tta siis soovitaks veel EGRi klapi ka tahmast ?ra puhastada ja ka torustiku ?le kontrollida... aitab oluliselt automaadi puhul kohalt ?ra saada;) Ning l?petuseks ka ?ra chipida... siis enam 2.0Tdi 103kw j?rgi ei j?ua:P
Ja n??d kui kogu see suur t?? ette v?tta siis soovitaks veel EGRi klapi ka tahmast ?ra puhastada ja ka torustiku ?le kontrollida... aitab oluliselt automaadi puhul kohalt ?ra saada;) Ning l?petuseks ka ?ra chipida... siis enam 2.0Tdi 103kw j?rgi ei j?ua:P
-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
- Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
- Asukoht: Tartu
jah ega vahet ei ole eriti mis tdi... kas 66 v?i 96 ikka l?heb avarii reziimi... kuid EGR v?lja l?litada... hmmm.... p?hjenda miks see vajalik on ja miks kasu sa sellega saad???? kogesin s?bra 66kw n?dalaalgul rekkast m??da s?idul seda avarii reziimi... (V?GA kole kogemus... teine rekka tuli vastu) soovitaks siiski turpsi korda teha kui mingit kella paigaldama hakata.
EGRist veel niipalju et s?ber ostis saksast tulnud A8 ja sellel oli EGR kinni pandud mehaaniliselt (torustikul plek vahel) ning k?ige naljakam oli see et ainult ?ks klapp (nimelt mootor V8 3,3TDI- kahe EGRiga) ja see tekitas masina t??s t?siseid t?rkeid... kakus jne.
EGRist veel niipalju et s?ber ostis saksast tulnud A8 ja sellel oli EGR kinni pandud mehaaniliselt (torustikul plek vahel) ning k?ige naljakam oli see et ainult ?ks klapp (nimelt mootor V8 3,3TDI- kahe EGRiga) ja see tekitas masina t??s t?siseid t?rkeid... kakus jne.

-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
- Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
- Asukoht: Tartu
Milleks r?hu kell... saab ju VAGiga ka r?hku vaadata
Sisselase ehk puhtam jah... ei vaidle vastu... kuid kas mitte turps ei l?he kiiremini ja kergemalt p??rde ning j?ud mitte madalamalt juba k?tte ei tule kui EGR t??tab... (v?i ma eksin) ja seega see 0,... hp lisa mitte m?tetuks ei muutu kui madalalt NM pole. Igal juhul ise pooldan korras EGRi s?steemi...
Veel ?ks n?ide... ?ks bmw 525tds oli ka madalalt uimane ja p?hjuseks oli just kinni j?enud EGR... sai ?ra puhastatud ning hoopis teine minek kohe:D
Veel ?ks n?ide... ?ks bmw 525tds oli ka madalalt uimane ja p?hjuseks oli just kinni j?enud EGR... sai ?ra puhastatud ning hoopis teine minek kohe:D