1,9GTD k?rgsurvepump natuke paigast ?ra
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9GTD k?rgsurvepump natuke paigast ?ra
Nii vahetasin plokikaane tihendi ?ra,ajasin hooratta kriipsu koha peale nagu peab,nukkv?lli joon kaanega ?hte,pumpale sai mingi polt pandud aga see andis vist rihma pingutamisel kuhugi liikuma v?i enam ei saagi aru..pumpa rihmarattal on kriips aga millega see kokku peab minema??....auto t??tab ?htlaselt siis kui``tooreklapp`?on v?lja t?mmatud,l?kkad sisse siis hakkavad p??rded k?ikuma,tossu ajab ka.?hes?nada tooreklappi v?la t?mmates muutun s??de varasemaks.?.....j?relikult on hiline see moment...H?DA K?ES
[Muudetud: 27-10-2007 Solts]
[Muudetud: 27-10-2007 Solts]
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=10569
see k?ll 1.6 mootori kohta aga ?kki on 1.9 pump sarnane?
see k?ll 1.6 mootori kohta aga ?kki on 1.9 pump sarnane?
See kriips pumba rattal ei m?ngi rolli. Raamat ?tleb nii. Hooratta m?rk paika ja fikseerida, nukkv?ll paika ja fikseerida, pump paika ja t?pse poldiga, et ei loksuks fikseerida. Rihm peale ja pingitada. Siis fiksaatorid maha ja ajad paar tiiru mootorit k?sitsi ringi. Siis ajad uuesti m?rgid paika ja vaatad kas polt l?heb vabalt l?bi pumba augu oma pessa. T?en?oliselt ei fikseerinud sa hooratast korralikult ja sealt l?ks hamba v?rra valeks. Tegelt tuleks veel enne rihma peale panekut nukkv?lli hammakas lahti keerata siis rihm peale, pingutada ja hammakas kinni keerata. Aga seda viimast paljud ei tee. Samas sina vahetasid tihendit ja sellisel juhul tuleks seda teha. Ps nuka hammaka taga oleval plekil on sees v?ike auk l?bi mille saab torniga hammaka lahti koksida. Kui ma ei eksi siis tuli hammakas p?rast kinni keerata 45 nm -se j?uga.
Minu viga oli kindlasti see,et ei fikseerind t?pse poldiga pumpa ehk siis andis liikuma,nukarattas k?is maas.Homme siis uuesti korralikult hooratta m?rk kokku,nukk paika ja korralikult fikseerida ja peab mingi t?pse fiksaatori pumpal saama.Majanaaber ehk tuleb vaatab ka asja ?le,ta pidi lappand neid mootoreid.Algselt postitas: Rentu
See kriips pumba rattal ei m?ngi rolli. Raamat ?tleb nii. Hooratta m?rk paika ja fikseerida, nukkv?ll paika ja fikseerida, pump paika ja t?pse poldiga, et ei loksuks fikseerida. Rihm peale ja pingitada. Siis fiksaatorid maha ja ajad paar tiiru mootorit k?sitsi ringi. Siis ajad uuesti m?rgid paika ja vaatad kas polt l?heb vabalt l?bi pumba augu oma pessa. T?en?oliselt ei fikseerinud sa hooratast korralikult ja sealt l?ks hamba v?rra valeks. Tegelt tuleks veel enne rihma peale panekut nukkv?lli hammakas lahti keerata siis rihm peale, pingutada ja hammakas kinni keerata. Aga seda viimast paljud ei tee. Samas sina vahetasid tihendit ja sellisel juhul tuleks seda teha. Ps nuka hammaka taga oleval plekil on sees v?ike auk l?bi mille saab torniga hammaka lahti koksida. Kui ma ei eksi siis tuli hammakas p?rast kinni keerata 45 nm -se j?uga.
kuidas tuleks fikseerid?
Kui teed kahekesi siis ?ks hoiab v?tmega eest k?bi poldist kinni. Hea oleks kui teed k?bile ja mootorile vildikaga m?rgi siis teine oskab paigal hoida. Homme proovi algul m?rgid paika ajada ja n?ed kohe kas on paigast ?ra. Alles siis kuku lammutama. Olen kindel , et nukk ja pump on paigas aga v?nt on m??das.
Kui teed kahekesi siis ?ks hoiab v?tmega eest k?bi poldist kinni. Hea oleks kui teed k?bile ja mootorile vildikaga m?rgi siis teine oskab paigal hoida. Homme proovi algul m?rgid paika ajada ja n?ed kohe kas on paigast ?ra. Alles siis kuku lammutama. Olen kindel , et nukk ja pump on paigas aga v?nt on m??das.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 14 Okt 2007, 08:07
- Asukoht: Ida-Virumaa
K?ik on palju lihtsam, ei tea mille jaoks tervet karja vaja on, ma ntx olen terve elu ?ksi rihmavahetustega ja pumba keeramisega hakkama saanud. Alusta sellega et leia hooratta peal see kraps ?lesse ja tee see millegiga kokku, juhel kui seda on kehvasti n?ha. K?ige lihtsam v?imalus mootori keeramiseks on kas masinat l?kata k?ik sees v?i hooratast keerata n?ks haaval ntks kruvikeerajaga. Kui on hooratta m?rk leitud siis peab seda vastandiga kokku ajama keerates mootori ?igetpidi. Alguses kontrolli kas nukkv?lli m?rk on OK. kui jah, siis v?ib pumba paika panemaisega edasi minna. See kriips rihmaseibi peal peaks j??ma t?pselt ?lesse pumba keskele (pumba korpuse peal on vastand ka olemas) kuid selline lahendus ei ole eriti t?pne. Parim v?imalus on kellaga s??tenurka keerata. Ei tea kas sa oled kuulnud v?i tead midagi sellest. Pumba otsa l?heb ?ks m??dik mis m??dab plunzerit?usu ja selle j?rgi peabki s??det paika kerama. Autodatast saad vaadata kui suur sinu isengil peab see n?it olema. Kirjelduse j?rgi on sinu autol s??de liiga hiline ja tahab n?ksu varasemaks saada (varasemaks st. pump tahab saada keeramist mootori poole) Ma ei ole kindel et asi on terve hamba jagu puus nagu m?ni mees siin kirjutas.Algselt postitas: Rentu
kuidas tuleks fikseerid?
Kui teed kahekesi siis ?ks hoiab v?tmega eest k?bi poldist kinni. Hea oleks kui teed k?bile ja mootorile vildikaga m?rgi siis teine oskab paigal hoida. Homme proovi algul m?rgid paika ajada ja n?ed kohe kas on paigast ?ra. Alles siis kuku lammutama. Olen kindel , et nukk ja pump on paigas aga v?nt on m??das.

auto korras
oma loll viga,pump oligi paigast ?ra 1 hambaga vist igatahes -see on see suvalise asjaga fikseerimine,n??d sai t?pse pulga mis sinna k?is.Paar ringi k?sitisi ja uuesti vaatam kas m?rgid koos ja olidki koos..n??d k?ik nagu enne,kuigi kui valesti k?is auto vaiksemalt 
Suured t?nud k?igile
n??d ?lisi vahetama ja k??rima:)
[Muudetud: 28-10-2007 Solts]


Suured t?nud k?igile
n??d ?lisi vahetama ja k??rima:)
[Muudetud: 28-10-2007 Solts]
Kui julgust ja teadmisi on, siis v?id veel sammu edasi minna ja proovida pumba ja segud ideaalselt paika ajada, siin teemas sellest juttu. Siis peaks ka auto vaiksemaks j??ma ja saab ka ?konoomsust timmida:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=28053" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=28053" onclick="window.open(this.href);return false;
Ökoraider
Lisaks omalt poolt vanasse teemasse juurde, et kuigi hooratta ja nuka nullasendi leidmine on t?nu m?rkidele v?ga lihtne, teevad proffid alati hammasratastele valge markeriga m?rked peale, lihtsalt enesekontrolliks. T?htsust omab see just pumba puhul, mis on k?ige kergem ?ra nihkuma. Mul oli nimelt elu esimesel diislil rihmavahetusega t?pselt sama jama, ainult nihkes oli paari hamba v?rra s??de varasemaks 

pumba fikseerimisex on ?ks v?ga t?pne asi ja see on nr 11 padun (pikk) 
quote]Algselt postitas: Solts

quote]Algselt postitas: Solts
Minu viga oli kindlasti see,et ei fikseerind t?pse poldiga pumpa ehk siis andis liikuma,nukarattas k?is maas.Homme siis uuesti korralikult hooratta m?rk kokku,nukk paika ja korralikult fikseerida ja peab mingi t?pse fiksaatori pumpal saama.Majanaaber ehk tuleb vaatab ka asja ?le,ta pidi lappand neid mootoreid. [/quote]Algselt postitas: Rentu
See kriips pumba rattal ei m?ngi rolli. Raamat ?tleb nii. Hooratta m?rk paika ja fikseerida, nukkv?ll paika ja fikseerida, pump paika ja t?pse poldiga, et ei loksuks fikseerida. Rihm peale ja pingitada. Siis fiksaatorid maha ja ajad paar tiiru mootorit k?sitsi ringi. Siis ajad uuesti m?rgid paika ja vaatad kas polt l?heb vabalt l?bi pumba augu oma pessa. T?en?oliselt ei fikseerinud sa hooratast korralikult ja sealt l?ks hamba v?rra valeks. Tegelt tuleks veel enne rihma peale panekut nukkv?lli hammakas lahti keerata siis rihm peale, pingutada ja hammakas kinni keerata. Aga seda viimast paljud ei tee. Samas sina vahetasid tihendit ja sellisel juhul tuleks seda teha. Ps nuka hammaka taga oleval plekil on sees v?ike auk l?bi mille saab torniga hammaka lahti koksida. Kui ma ei eksi siis tuli hammakas p?rast kinni keerata 45 nm -se j?uga.