Probleemid G2 salongi soojendusega?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleemid G2 salongi soojendusega?
G2 on auto ja ei taha h?sti sooja ?hku puhuda. puhur t??tab ja soojalt k?lmale ?mberl?litus ka. Praegu kannatab veel s?ita, aga kui ilmad k?lmemaks l?hevad, siis ega ikka klaasilt j??d ei sulataks k?ll. Kas need torud, mis salongi radikasse l?hevad peavad ikka korralikult vedelikku t?is olema, ma kontrollisin, tuli ainult mingi nire v?lja. Kas v?ib olla tegemist sellega et salongi radikas on ainult ?hku t?is ja sellest sihuke jama.Kui nii, siis kust selle ?hu sealt v?lja saaks? Kui pikemat maad s?ita, siis mida edasi, seda jahedamaks ?hk l?heb.
Viimati muutis argo, 12 Mär 2012, 23:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Torud mis salongi radikasse l?hevad peavad loomulikult korralikult jahutusvedelikku t?is olema ja samuti kuumad kui sa tuba ikka soojaks tahad saada. Korras autol peab ?hk iseenesest v?lja tulema, v?id ajada ka nina kuhugi ?lesm?ge ja keskmisi p??rdeid hoides auto soojaks ajada et veepump j?uaks ikka vedelikku lliigutada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tere taas. Seda ?lest?stmise juttu olen korra mossega proovinud, proovin n??d siis ka. Keerasin just selle toru t??tava mootoriga lahti, mis peaks seda kuuma vett redikast v?lja juhtima, mitte muffigi ei toimunud. Ei tulnud sealt ei vedelat, ega polnud mingitki r?hu tunnetust, et seda vedelat kunagigi v?iks tulema hakata. Kas tal v?ib olla enne radikasse tulemist mingi termostaadi moodi asjandus, mis takistab lihtsalt jahutusvedeliku juurdevoolu.seal on mingi p?kste moodi asjandus(tagasivooluklapp ?kki?)kui selline seal on siis v?ib olla ei p??se sealt l?bi. Torud mis sal. radikasse l?hevad on suht jahedad, aga kui veidi pumbata l?dvikut siis l?hevad soemaks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Oot, oot raudpats ?ra sa k?rgi ,et klappe pole, on ikka k?ll, hoopis kraani pole, mida kinni keerata. Kui auto on m?eldud kuskile soojale maale tarnimiseks on salongiradika ees mingid m?ttetud klapid, mis meie kliimas ennast ei ?igusta. Need tuleb lihtsalt na**i visata ja l?dvikud otse salongiradikasse ?hendada ja voila tuba nigu saun.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
?hildun Jussikese arvamusega.
Nimelt oli mu enda vanal golfil (G2 1.8l) sama probleem. Sain siis s?bra k?est n?u, et need jubinad, mis seal enne salongi radikat on ning on omavahel v?ikse voolikuga ?hendatud, tuleb lihtsalt vahelt ?ra v?tta ja otse ?hendada, st. et neeed salongiradika voolikud poleks omavahel ?hendatud.
Minul lahendas see probleemi edukalt ning ei pidanud autos enam k?lmetama.
Nimelt oli mu enda vanal golfil (G2 1.8l) sama probleem. Sain siis s?bra k?est n?u, et need jubinad, mis seal enne salongi radikat on ning on omavahel v?ikse voolikuga ?hendatud, tuleb lihtsalt vahelt ?ra v?tta ja otse ?hendada, st. et neeed salongiradika voolikud poleks omavahel ?hendatud.
Minul lahendas see probleemi edukalt ning ei pidanud autos enam k?lmetama.
psiiaaaooooo
nonii, kiskusin need p?ksid sealt l?dviku k?ljest lahti ja oligi seal mingi klapp, mille lihtsalt l?bi puurisin ja siis oli veel mingi pisike voolik, mis sisse- v?lja l?dvikute vahel on, mingit sodi t?iesti t?is. Peale uuesti kokkupanekut on asjal hoopis teine jume. N??d peab vist alati ?lle ligi v?rma, kui s?itma l?hen, kuidas sa ikka saunas ilma ?lleta oled:D
T?nud k?igile vastajatele!
T?nud k?igile vastajatele!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
See klapp seal on levinud varasematel G2-l mis takistab kuuma jahutusvedeliku salongip??su kui soojendusradikas hakkab lekkima, hiljem muudetud sal. radika konstruktsiooni korral klappi enam vaja polnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kuidas ta aru saab, et radikas lekib? Ja mis sulgeb klapi lekke puhul? Ma ise olen arvanud siiani, et see klapp on selle jaoks, kui tekib vees?rki surve ja et see surve toas radikat l?hki ei l??ks....Algselt postitas: GTI
See klapp seal on levinud varasematel G2-l mis takistab kuuma jahutusvedeliku salongip??su kui soojendusradikas hakkab lekkima, hiljem muudetud sal. radika konstruktsiooni korral klappi enam vaja polnud.
Jooksik...