See, et sul seal kl?ps k?ib, ei n?ita veel midagi. Seda, et sul aku korras on sa kah ju ei tea. Kontrolli vahest j?rgmise loogika j?rgi:
1. Pane tuled p?lema (l?hi v?i kaug ) ja anna starterit - vaata kas veab tuhmiks. Kasulik oleks muidugi m?nda m??teriista omada. Kui tuhmiks ei vea, siis ilmselt ei tarvitata akust voolu, ehk starter ise j?rgi ei tule, aga pinge on olemas, et v?iks l?lituda. Pea meeles - alla kaheksa voldi ei l?litu enamus releesi.
2. Kui starteri juures k?ib kl?ps ja midagi ei juhtu, siis on enamasti kaks v?imalust:
a: Harjad kulunud ja t?mberelee t?mbem?his ei saa massi.
b: si** kontakt aku plussi ja starteri plussi vahel v?i massi puudus aku ja mootoriploki vahel.
3. Harvem v?ib olla oht, et starteri pendiksi hammasratas on hooratta hammaste peale jooksnud ja kinni kiilunud v?i on starteri puksid nii l?bi, et t?mbab rootori kinni. Sellisel juhul l?heva starteri andmisel ka tuled v?ga tuhmiks.
4. S??teluku v?imaluse saad elimineerida, kui ?hendad starterile tuleva Peenema juhtme ( kui on kaks, siis neist j?medama ) akult tuleva j?meda kaabliga, mis poldi all kinni t?mbereleel. K?IK V?LJA enne kui katsetama hakkad, muidu j??d auto alla. Sellisel juhul peab starer j?rgi tulema.
5. Kui juhtub, et harjad l?bi ( loe - ei ulata vastu), siis tasub proovida veidi kopsida vastu starterit - see v?ib loksutada harjad korraks veel vastu rootorit, nii et ?nnestub veel korra k?ivitada. ?htlasi ka tuvastad vea.
6. Kui sul ei vea, siis on miskit t?sisemat, mille puhul tuleb
teha investeering.
Paar linki kah:
http://www.saabcentral.com/techhelp/c90" onclick="window.open(this.href);return false; ... ostics.php
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2359900" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 7-11-2007 uduuurija]