plokikaane sobivus?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

mootori t?hed on millised?

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas wapsik »

Laiendaks teemat. Kas AAZ seeria motorite nt. 46kw, 55 kw ja 66 KW mootorite ploki kaaned sobivad teineteisele.

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Algselt postitas: kasa
K?simus targematele,et ei tea kas 1,6 diisli kaas sobib 1,6 turbodiislile.T?nud.
Jah, sobib. See on turboka jaoks nn tuuningkaas (diisli tuunijate seas ?sna levinud tegevus), kuna puuduvad lohud kaanes klappide juures ja selle arvelt on saavutatud v?iksem p?lemiskambri maht turbota mootoril. See kehtib ainult juhul, kui m?lemad on kas mehhaaniliste v?i h?drauliliste klapit?ukuritega mootorid. St meh. t?ukuritega mootorile ei saa panna h?drauliliste t?ukuritega mootori kaant ja vastupidi. Wapsiku k?simusele ei oska vastata, ?nneks ei olnud sellel 66kw volksul kordagi vajadust mootorit lahti kiskuda:)

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Lisan igaks juhuks juurde, et see on vaid mu oma kogemus. Kaasi on tegelikult erinevaid, nt s?jav?e mootoritel olid kaanest mingid eraldi j?uv?tuv?ljundid, erinevad nukad jne, mis v?ib teha asja veidi keerulisemaks. Muidu sama jutt kehtib ka 5 ja 6 silindriliste VAGi diislite kohta. Sellise tuunimismeetodi vastupidavuse kohta samuti ei oska midagi ?elda, ka seda mitte, kas oleks kasulikum ?kki vahetada siis ka mootorisse teised kolvid (turbokal ja vabalthingaval erinevad kolvid). R??gi p?rast teistele kah oma "loomkatsetest", saame ka meie targemaks!

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

Kui valesti keerata ,siis l?heb see kaas pihust juurest ikka v?ga kergesti katki ja oluline ka see et keerad 70 Nm ,mitte toore j?uga ,ja uued seibid ka, et pihustid 70 Nm -ga pidama j??ksid .

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

upitan seda teemat natuke kuna endal tekkis k?simus ning ei hakkand uut teemat tegema.
kui eelnevalt jutt et 1,6 tavalise diisli plokikaas sobib 1,6 turbodiislile siis k?simus j?rgmine et kas 1,9 tavalise diisli plokikaas sobib ka 1,9 turbodiislile?
plokikaane vahetus vajalik kuna m?rad klappide vahel (igal silindril) ning tavalise 1,9 diisli plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] s?bral olemas.
kui sobibki kas pole karta plokikaane j?releandmist kuna turbodiislil siiski r?hud suuremad ning kas 1,9 tavalise diisli ja turbodiisli plokikaane erinevus sama mis 1,6 tavalise ja turboga diislil?

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

pole siis kellelgi kogemusi 1,9 diisliga sellisel teemal?
v?limuselt pole neil vahet kuid pole j?udnud ?litus ja jahutus kanaleid kontrollida....
selline k?simus veel lisaks et kas tavalise 1,9 diisli (47kw) ja 1,9 turbodiisli (55kw) v?ntv?ll ka erinevad oma olemuse poolest?

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

Ei ole m?rganud et:
Td 1.6-->1.6 vh oleks vahet mootori alumisel otsal ja ka ka plokikaanel(m?lemaid remontinud!)
?livann ja ?lifiltri flants jah erinev(turbo ?litus, jahutus) aga muu sama!
Seega 1.6 Td kaas sobib vh omale ja vastupidi.
1.9 td ---> 1.9vh plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] tundub v?ljast sama ja ka sees mingeid ?learuseid ?likanaleid jms pole k?ll n?inud...
Seega istub ka vh kaas td omale vaevalt ta j?rgi annab kuskilt. Mootoriinsenerid teevad oma mootoriosad tavaliselt 5-10kordse varuga...

[Muudetud: 7-4-2008 TaaviR]
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Algselt postitas: TaaviR
Ei ole m?rganud et:
Td 1.6-->1.6 vh oleks vahet mootori alumisel otsal ja ka ka plokikaanel(m?lemaid remontinud!)
Turbodiislitel peaks ?lipihustid nagu olema (mis kolvi alla ?li pritsivad).

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

Algselt postitas: pppp


Turbodiislitel peaks ?lipihustid nagu olema (mis kolvi alla ?li pritsivad).
?lipihusteid olen n?inud vaid 1.9 td mootoritel... niipalju kui ma neid lammutanud olen.
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1222
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Maahärra »

Algselt postitas: TaaviR
Algselt postitas: pppp


Turbodiislitel peaks ?lipihustid nagu olema (mis kolvi alla ?li pritsivad).
?lipihusteid olen n?inud vaid 1.9 td mootoritel... niipalju kui ma neid lammutanud olen.
Kas siis 1,9 td asemele ei saa panna 1,9 vh v?i saab. Ei saanud nagu aru, seletage rumalale palun.
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

Jutt l?ks juba mootoriplokipeale ?ra jah:D
Minupoolest saab panna vh plokikaant td ploki peale ja ka vastupidi ei n?e hetkel ?htegi segavat faktorit!

[Muudetud: 7-4-2008 TaaviR]
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

See et m?rad plokikaanes klappide vahel on ,pole selle mootori puhul midagi erilist ,olen neid pragusid n?inud v?hemalt 10 -nel mootoril ja palju v?hem olen n?inud ilma pragudetta kaani ,ometi need mootorid k?ik t??tasid ja t??tavad veel praegugi .
See v?line pragu ei t?henda veel et kaas survet ei pea .
Ise olen kunagi ka 1.5 d kaane 1.6d peale pannud ,kuna 1.5dkaan maksis poes uuena 3900.-

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

vahetamise p?hjus pole mitte ainult m?rad sest tean et m?nedel need m?rad senikaua kuni masin liigub veel ja sellep?rast pole probleeme kuid omal ?koliikuril probleem selles et kahtlustan et m?rad nii kaugele arenenud et jahutuss?steemis surve...vahetatud plokikaane tihend kuid midagi ei muutund...kuskilt kuulsin ka et paisupaagi kork v?ib igasuguseid imevigureid teha ning laenasin korraks t??tava golfi pealt kuid ikka sama et surub jahutusvedelikku kuskilt v?lja, l?dvikud j?igad ja kui paisupaagi kork avada ajab tosooli v?lja...
ei n?e muud lahendust ja p?hjendust kui plokikaanes olevad m?rad niikaugele arenenud et survetab jahutuss?rki.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

arendan teemat.
k?simus nimelt selline et kas kellelgi on kogemusi plokikaane remontimise v?i siis remontida laskmisega?
ei taha nimelt seda mootorit seisma niisama j?tta millelt plokikaane v?tsin ning m?lgub meelel juba projekt kuid pakukski huvi et kas keegi on ?kki lasknud oma plokikaant remontida nende m?rade p?rast mis klappide vahel.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

olen kuulnud, et see remontimise teema ei pruugi pidama j??da.(ehk siis varsti j?lle l?bivad praod sees)...ja ka Land Roveri diislil juhtus nii.
ja ma usun, et odav see olema ei saa!
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

on ?kki kellelgi positiivseid kogemusi?

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1222
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Maahärra »

http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=13489" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

t?nud

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

Kuna see kaane keevitamine pole lihtne ja odav ,siis kergem ja odavam leida m?ni korras plokikaas , neid peaks leidma piisavalt ja pole v?ga kallid .Mul k?ll endal argoon keevitus olemas ,aga enda autol k?ll ei viitsiks sellega jamama hakata.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

njh eks ta kipub jah nii olema et odavam ning lihtsam otsida korralik plokikaas kui lasta veel keevitada ja lihvida.

Vasta

Mine “Diislid”