1,9tdi v?riseb kui p??rane
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9tdi v?riseb kui p??rane
Autoks golf 3.Mure siis just t?hik?igul ja kuni 1000 p??rdeni. V?riseb just nagu rohkem salongist ,k?ige rohkem rool ja armatuur.mootoripadjad on kontrollitud,sumbuti ja sukk terved ja kusagil vastu keret ei k?i ja pihustid ka nagu t??tavad,rohkem ei osanud ise midagi kontrollida .s?ites v?rin kaob.oskab keegi veel midagi soovitada?
[Muudetud: 20-11-2007 arvo12]
[Muudetud: 20-11-2007 arvo12]
[Muudetud: 20-11-2007 arvo12]
[Muudetud: 20-11-2007 arvo12]
Pihustid t??tavad? Ma k?siks niipidi, et kas k?ik silindrid ikka t??tavad? Saad teada nii, kui keerad t??taval mootoril pihusti pealt toru mutika lahti pool p??ret (ettevaatust, pritsib naftat sealt vahelt!) - kui eriti midagi ei muutu, siis selle silindriga ongi mingi kala. Siis oskad juba edasi otsida, kas on pihustite, pumba, klappide, r?ngaste vm viga. Pihustit lihtne pingis testida. Klappide ja r?ngaste vea eristamiseks on kompressiooni m??tmine silindris algul ilma ?lita ja p?rast ?liga (ei tohi liiga palju panna, diisli p?lemiskamber hirmus v?ike! klapivea puhul ?li lisamine survet ei t?sta). Pumba testimine on viimane asi, enne tuleks kontrollida ?le ka pumba/s??temomendi/k?tusekoguste h??lestus. Nimelt hammasrihma vahetades tuleks alati korraks nuka ratas lahti keerata (koonuse otsas), mida enamjaolt ei tehta ja nii ei olegi alati v?imalik s??tenurka ideaalseks saada ja j??bki mingi vibra mootorisse, veidi suurem k?tusekulu ja ka v?ike v?imsusekadu.
EDIT: oops, alles praegu m?rkasin, et Sul tdi t?histab vist hoopis TDI mootorit, mitte TDi (intercooleriga TD). Elektroonilise pumba korral peab paika vaid osa mu jutust ja ise l?heks sellisel juhul teenindusse (pead minema nagunii, kui just omal pihustiv?tmeid, stendi jms kodus garaazhis ei ole:))
[Muudetud: 21-11-2007 krss]
EDIT: oops, alles praegu m?rkasin, et Sul tdi t?histab vist hoopis TDI mootorit, mitte TDi (intercooleriga TD). Elektroonilise pumba korral peab paika vaid osa mu jutust ja ise l?heks sellisel juhul teenindusse (pead minema nagunii, kui just omal pihustiv?tmeid, stendi jms kodus garaazhis ei ole:))
[Muudetud: 21-11-2007 krss]
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
kunagi kui g2l sama asja ette v?tsin v?rises ka hullemini peale patjade vahetust. V?heke s?ita ja patjadel loksuda lasta ning muutus paremaks. Pidid ehk "sisse k?ima" v?i mine sa tea mis neil vaja oliAlgselt postitas: taavi00
tuttava passatil on sama lugu et v?riseb kohapeal seistes ja ta vahetas moto padjad ?ra ja asi oli vist nagu hullemaks l?inud
endal oli sama kamm b3 passatiga, nimelt esimene padi oli pandud bensuka padi. sai see siis ?ige padja vastu v?lja vahetatud, ehk siis diislil padja vastu, mis on h?dropadi. esimene padi on siis diislil h?dro, bensukal pole. see peaks nii olema v?hemalt nendel vw mudelitel, millel on mootor risti paigutatud, pikuti paigutuse kohta ei oska kommenteerida.
tegelt ei ole see v?rin enam ?ldse naljakas.s??tem?rgid said paika pandud. ja mootor sai k?ikidest patjadest lahti lastud .seisis teine tungide peal aga salongis ikka v?rises.kas see v?rin ei v?i kuidagi pooltelgede ja roolikarbi kaudu sisse tulla? vabandan juba ette oma v?hiklikust aga ei oska enam midagi loogilist pakkuda...