G2 N?idikute bloki vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 19 Nov 2007, 22:05
- Auto: VW golf mk1 cabrio
- Asukoht: Tallinn/Norra
G2 N?idikute bloki vahetus
Kuna otsingut kasutades ei leidnud vastust:( K?simus siis j?rgmine, et G2-le 1,8 bensiini mootoriga autol hetkel n?idikuteblokk ?he pistikuga aga sooviks asendada tahhomeetriga varjandi vastu kus on kaks pistikut ja vaakumvoolik, et kas on v?imalik ja mida selleks teha tuleks, et k?ik t??le hakkaks? Ette t?nades, V
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Kas sa tahad ainult tahhomeetrit v?i plokki k?lge panna?
Tegelikult ei ole seal midagi rasket;D. Sa pead lihtsalt k?ik juhtmed ?ieti ?hendama. Ilmselt tuleb sul tahhomeetri juhe s??tepoolist vedad, v?ibolla lisaks veel juhtmeid, t?pselt ei oska ?elda. Vaata kas see pistik mis sinu autol on l?heb tolle plokki k?lge mis sa peale thad panna.
K?iget?htsam, et otsiksid v?lja mis juhe mis on ja kust kuhu l?heb. See vaakumvoolik ei ole t?htis, see on k?tusekulun?itaja oma.
Ma panin ise hiljuti tavalisele plokkile tahhomeetri k?lge ja toimib, pidin ainult m?ned uued juhtmed vedama ja plokki tagumist osa ?mber tegema.
Kui nuppu on on k?ik v?imalik;D , nii et EDU!
Tegelikult ei ole seal midagi rasket;D. Sa pead lihtsalt k?ik juhtmed ?ieti ?hendama. Ilmselt tuleb sul tahhomeetri juhe s??tepoolist vedad, v?ibolla lisaks veel juhtmeid, t?pselt ei oska ?elda. Vaata kas see pistik mis sinu autol on l?heb tolle plokki k?lge mis sa peale thad panna.
K?iget?htsam, et otsiksid v?lja mis juhe mis on ja kust kuhu l?heb. See vaakumvoolik ei ole t?htis, see on k?tusekulun?itaja oma.
Ma panin ise hiljuti tavalisele plokkile tahhomeetri k?lge ja toimib, pidin ainult m?ned uued juhtmed vedama ja plokki tagumist osa ?mber tegema.
Kui nuppu on on k?ik v?imalik;D , nii et EDU!
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
See on k?igil G2-del juba tolle ?lir?hu kontrollis?steemi jaoks veetud.Originally posted by boxedaja
Ilmselt tuleb sul tahhomeetri juhe s??tepoolist vedad
Kui on tahtmine ?leminek uuelt el, s?steemilt vanale meisterdada, siis pinoutid leiad n?iteks siit:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform" onclick="window.open(this.href);return false; ... ument.html
Kui sedasorti meisterdamise alal eriti k?pp ei ole, siis sebi 1 pistikuga tahhokaga n?idikuteplokk (ning ?henda see lihtsalt k?lge ja voila) - neid liigub k?ll v?hem kui vanemaid, 2 pistikuga variante, aga on t?iesti leitavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 19 Nov 2007, 22:05
- Auto: VW golf mk1 cabrio
- Asukoht: Tallinn/Norra
Suurimad t?nud vastamast. Aga kas peale selle tahhomeetrijuhtme on ?lej??nud asjade valmidus ka juba? M?tlen selle all, et kas mitte pole sellel tahhomeetriga varjandil igasugu bensukulu n?idik jne peal, et kas nende valmidus on ka olemas. Nikerdamistega saan enamjuhul hakkama aga vot selle saksa keelega on pahasti. Oskate ?elda mis aastast tuli ?he pistikuga variant [VW Bot: "Keel korda!"] 89?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Ei.Algselt postitas: wiltz2004
Suurimad t?nud vastamast. Aga kas peale selle tahhomeetrijuhtme on ?lej??nud asjade valmidus ka juba? M?tlen selle all, et kas mitte pole sellel tahhomeetriga varjandil igasugu bensukulu n?idik jne peal, et kas nende valmidus on ka olemas.
K?lllap leiab neti pealt inglisekeelse variandi kah. V?i siis n?iteks Google t?lkimise funktsiooni vms.Nikerdamistega saan enamjuhul hakkama aga vot selle saksa keelega on pahasti.
August 1989 ehk mudeliaasta 1990. K?ige lihtsam on uut el. s?steemi (sellel oli n?idikuplokk 1 pistikuga) ?ra tunda ohutulede l?liti asukoha j?rgi - see asub roolisambal.Oskate ?elda mis aastast tuli ?he pistikuga variant [VW Bot: "Keel korda!"] 89?
lugedes seda teemat tekkis mul kysimus! kust kohast v?tab karpa mootor seda et kui palju tal pena kulub! ta ju ajuvaba auto 
See kas sul on omal veel alles spidost tehtud pilt! tahaks endal ka ?ra muuta aga ei tahaks nagu ennem lahti kakkuda seda elu! kui v?imalik ?kki saadaksid selle pildi meilile (hardcorejunkie@hot.ee)
[Muudetud: 15-12-2007 rxs]

See kas sul on omal veel alles spidost tehtud pilt! tahaks endal ka ?ra muuta aga ei tahaks nagu ennem lahti kakkuda seda elu! kui v?imalik ?kki saadaksid selle pildi meilile (hardcorejunkie@hot.ee)
[Muudetud: 15-12-2007 rxs]
Sry et aru ei saanudAlgselt postitas: boxedaja
Se s?steem on ?ltse ajuvaba:P. Vaakumvoolik l?heb kuhugi vaakumis?steemi ja k?igukasti k?ljes on l?liti mis l?litab selle n?iduku vaakumis?steemi viimasel k?igul (4 v?i 5 oleneb kastist), nii olen mina aru saanud aga ei anna pead:D.



Aga kellegil on siis fotoshopi jaoks anda kelladest pilt kus ta org suurus oleks alles!
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
no 1. ; 2. ; 3. ja 4. k?igul ei n?ita k?tusekulu samuti ei n?ita R-ga aga kui 5. sisse l?kkad avaneb klapp k?igukasti juures ja osutit hakatakse m??dikul ?las vinnama;D. Kui m??dik oleks k?igi k?ikudega taga siis n?itaks ta ju k?tusekuluks v?hem;). N?ikeks j?ristad 30-ne alas 3. k?iguga aga tegelikult kulub ju k?tust rohkem kui ta n?itaks, sest auto l?bib teatud vahemaa suurema ajakuluga ja sellest tulenevalt suurema k?tusekuluga kui ta lendaks sealt l?bi 100-ga;D.