Algselt postitas: iff11
mis aja tagant rihma peab vahetama diislil?
100 - 120 tuhande km j?rel
Aga nagu ?eldakse k?hutunne peaks seda ?tlema.
Vaielge n??d edasi.
Tuleb Juhan v?i Jaan kes sulle ?tleb midagi muud ja veel keegi ?tleb kolmanda numbri.
Siis v?tad keskmise ja vahetad ?ra? :D
Algselt postitas: Vader
hmmm huvitav minu masinal on ajaloo j?rgi hammasrihm vahetatud 119000 pealt ja t?? on tehtud vw esinduses saksamaal motoks siis samuti 1,9 tdi 96 kw
Mujal Euroopas oligi ASZ mootoril alates mudeliaastast 2004 vahetusv?lp 120.000 km.
P?hjamaad ja Baltikum on mingil p?hjusel eristaatuses (endiselt 90.000 km).
No rihma v?id alati varem vahetada. Ei pea ju alati neid kilomeetreid t?is s?itma. Aga mida meil on nii viltu et rihma peab nii varakult vahetama?? P?hjamaadele tarnitud rihma kvaliteet??????? V?i mis?? No mida need eskimod ikka sellest v?rgist teavad??:P
Algselt postitas: rahvaauto
Aga mida meil on nii viltu et rihma peab nii varakult vahetama?? P?hjamaadele tarnitud rihma kvaliteet??????? V?i mis?? No mida need eskimod ikka sellest v?rgist teavad??:P
Seda kutsutakse raskendatud ekspluatatsioonitingimused ja tegu pole mitte ainult VWA probleemiga. M?nda automudelit ei tarnitagi Ida-Euroopasse kuna puuduvad normaalsed tingimused (n?it. k?tus diiselmootorite puhul).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Algselt postitas: Urmet
rihma vahetuse m??rab ka see mis firma rihma sa kastutad ja selle annab juba tootjafirma ju nii ?helselt ei saa ?elda palju kestab
Rihmavahetusv?lp m??ratakse ikka autotootja poolt ja kui m?ni j?relturu tootja tahab vastavale mudelile rihma toota siis ta teeb lihtsalt sellise rihma mis kestab tehase etteantud vahetusv?lba v?i konkurendid sunnivad ta turult lahkuma kui ta seda ei suuda. ?heski j?relturu kataloogis pole kirjas palju on mingi mootorit??bi rihma vahetusv?lp - ainuke mis leiad on lause et juhindu autotootja n?uetest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Algselt postitas: kalarott 2004.a. 1,9TDI 96kw tehase manuaali j?rgi rihmade vahetus 120000 km
Jah-jah. Manuaalis on mul ka kirjas 120000km. Aga lisades ehk "update" lehed seal manuaali vahel on m?rkus - 90000km. Ja esimeses korralises hoolduses pandi kapoti alla kleeps "Mootoririhm - 90000km". Ja see on mul juba tehtud ka (spidon?it oli siis 89tuh).
p?hjamaades ongi soovitatav vahetada hammasrihm varem kuna temperatuurid madalamad ning m?elge ise kui -20 v?i -30 kraadi juures hakkatakse kohe rihma v?ntsutama.see k?ik v?hendab eluiga.olen isegi kuulnud et plokisoojenduse ja keroga autodel on veel rohkem soovitatud varem rihm vahetada kuna plokk ja salong v?ivad juba +15 olla aga rihm ikka sama tempi juures mis v?ljas ning autot l?ivitades k?ivitub see momentaalselt ning rihm saab rohkem valu kui plokisoojenduseta v?i kerota kui autot k?ivitades venitatakse mootorit paar sekundit starteriga ringi ning rihm ei saa ka korraga seda valu k?tte.
mis v?ljas ning autot l?ivitades k?ivitub see momentaalselt ning rihm saab rohkem valu kui plokisoojenduseta v?i kerota
see pole v?ga loogiline normaalne auto k?ivitubki laksust on ta siis soe v?i k?lm. see et mingid diislid 2 minutise k?iamise j?rel esimese pl?tsu teevad ck?lmaga ei saa lugeda normaalseks.
Aga ilmselt omanik astub soojale autole kohe r??msamallt peale seega ilmselt siiski on ?igus et natuke v?ib rihma enam koormata samas on ju loogiline et kui kogu mootor soe siis on ka rihma ja rullikud soojenenud ega nad mootorist isoleeritud ei ole. soe liigub ikka m??da detaile. Ka eelsoojendusega.