K. Kus asub temp. andur? 1,9d
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K. Kus asub temp. andur? 1,9d
Tervist.
Probleem nimelt j?rgmine. Salongis ei t?use autoga s?ites jahutusvedeliku n?idik. Kui kohapeal tuuritada siis aga t?useb ning siis l??b ka esimese jahutusventika ?hel hetkel k?ima. Sooja puhub salongi nii s?idu ajal kui ka kohapeal, seega v?listaks termostaadi vea v?i puudumise. Kas v?ib kuidagi tempi andur mitte piisavalt sooja juhtida... ning kus see andur ?ldse asub.
Probleem nimelt j?rgmine. Salongis ei t?use autoga s?ites jahutusvedeliku n?idik. Kui kohapeal tuuritada siis aga t?useb ning siis l??b ka esimese jahutusventika ?hel hetkel k?ima. Sooja puhub salongi nii s?idu ajal kui ka kohapeal, seega v?listaks termostaadi vea v?i puudumise. Kas v?ib kuidagi tempi andur mitte piisavalt sooja juhtida... ning kus see andur ?ldse asub.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
kui kohapeal k?ies hakkab ikkagi asi n?itama siis ei saa ju tuksis olla andur kui ta t??tabAlgselt postitas: kuusk623
Tervist.
Probleem nimelt j?rgmine. Salongis ei t?use autoga s?ites jahutusvedeliku n?idik. Kui kohapeal tuuritada siis aga t?useb ning siis l??b ka esimese jahutusventika ?hel hetkel k?ima. Sooja puhub salongi nii s?idu ajal kui ka kohapeal, seega v?listaks termostaadi vea v?i puudumise. Kas v?ib kuidagi tempi andur mitte piisavalt sooja juhtida... ning kus see andur ?ldse asub.

kui palju seda sooja puhub s?idu ajal?
kahtlustaks ikkagi termostaadi suremist.( ehk siis t??tab ja t??tab liiga vara n?iteks avab kuskil 40-60C peal(sooja puhub aga temperatuuri ei n?ita)
aga andur muidu ise asub sealsamas kus termostaatki
kuskil plastikvidina sees kuhu l?dvikud kokku jooksevad (flants oli vist selle asja nimi)
Algselt postitas: ristotSedasi "v?ikesed" diisel mootorid t??tavatki.Kui n?iteks tuled pikast s?idust ja j?tad mootori seistes t??le siis n?ed kuda temp mingi aja m??dudes j?llegi langeb. Omasin kunagi Bmw524td see l?ks k?ll kohapeal soojaks.Silindreid oli ju ka 5.Kokku v?ttes nii peabki olema.Algselt postitas: marx001
selline k?simus siis, et autoks golf 3 disla
ja kohapeal k?ies n?idik ei t?use, sooja puhub aga mitte niipalju p?is kui s?ites
aga kui mingi maa s?ita siis n?idik t?useb ja hakkab sooja ka normaalselt puhuma
kas nii peabki olema v?i midagi tuksis
BMW 524TD ei ole mitte 5 silindrit vaid 6 kui sa seda BMW omamise ajal veel ei t?heldanud.
Diislitel ei seisagi t?epoolest seier keskel vaid suure k?lmaga langeb alla aga see ei t?henda veel, et salongi sooja ei tule. Kui k?ik on ok siis sooja tuleb sisse ikka erinevalt bensukast kus seieri langedes hakkavad kohe varbad k?lmuma
Kui ta sul korra juba seieri j?rgi normaalne on ja see s?iduga uuesti ?ra ei kuku, siis on termostaat korras. See et seier ei n?ita ja salongi tuleb sooja, ei t?henda, et termostaadi viga olla ei v?i. Sooja tuleb ka siis h?sti, kui seier veel "koomas" on VAG grupi masinatel ehk mootor ei ole veel t??soe!
Jooksik...
-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
- Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
- Asukoht: Tartu
Kuskilt tuleb ju l?ivu maksta ?ko masina omamise suhtes. N?iteks SDI mootoriga masinaga v?id -15 s?ita 30-40km ja ikka ei ole veel t??soe. Ei aitand ka kangema termostaadi muretsemine. Auto lihtsalt nii ?ko, et soendamiseks piisavalt k?tust ei p?letata;D. Lahendus oli muidu lihtne. L?ks peale ahi. N??d -30 pakases ahi 20-30minutit hommikul j?rgi ja autos +30. V?ga m?nus:P. Autoks siis Bora 1,9SDI-00a (isa auto)
to Meelism: Muidu enamus Sharanidel ju ahi peal... et 15minni tiksudes peaks saun k?ll juba olema... v?imalik et ei t??ta v?i siis mingi l?unamaine variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Samas 98a ?ks vanematest... v?imalik et siis ei pandud veel peale.
to Meelism: Muidu enamus Sharanidel ju ahi peal... et 15minni tiksudes peaks saun k?ll juba olema... v?imalik et ei t??ta v?i siis mingi l?unamaine variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Samas 98a ?ks vanematest... v?imalik et siis ei pandud veel peale.
termostaat v?ib kah siukseid probleeme tekitada...see et ilma termostaadita l?ks temp 120 kraadi peale on v?imalik sest vedelik l?heb ikka paremini sinna kus tal kergem minna ja kui termostaati ees pole siis v?ib tal kergem olla minna v?iksema ringi peale mitte suure ringi peale ning ongi tulemuseks keema minemine...tuttav pani nt. fordil termostaadi valetpidi sisse ning oli sama jama et l?ks keema...
kui sul temp t?useb siis katsu radikat, kui see l?heb teatud hetkel (kahjuks ei oska pakkuda mis temperatuuril see termostaat sul avama peaks) soojaks siis termostaat ok...
kui sul temp t?useb siis katsu radikat, kui see l?heb teatud hetkel (kahjuks ei oska pakkuda mis temperatuuril see termostaat sul avama peaks) soojaks siis termostaat ok...