1,9td k?rgsurvepump.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9td k?rgsurvepump.
tere. j?rjekordne mure siis selle isendiga selline et j?rsku hakkas auto t?hik?igul k?hima ning l?puks oli nii et k?ima oli teda suhteliselt v?imatu saada ning kui t??le l?ks siis ?ks silinder nagu ei t??tanud ja siuke imelik h?drot?ukuri kl?bin oli ka sees ning sumbutajast tuli sinist nagu laeval.sai siis pihustid kontrollitud ja isegi teise t??tava auto k?ljest pihusteid laenatud kontrollimise m?ttes ning silindri surved m??detud k?ik oli ok kuid midagi ei muutunud.siis sai k?rgsurve pump vahetatud ja vollaaaa, asi oli korras.sai siis juba r??msameelselt m?elda et on s?dind j?uluime kuid umbes peale 150km s?itmist hakkas k?ik j?lle otsast peale.on kellegil kogemusi ?kki samalteemal ja oskab kaasar??kida et mida peaks silmas pidama et kolmanda pumbaga sama ei juhtuks sest siuke asi pole odav l?bu v?i l?hvad need pumbad lihtsalt vanadusest k?est ?ra?
siia tahaks nii lisada et tuttaval golf2 1,6d mille l?bis?it on pea 500 000 ning sellest on ta ise 300 000 s?itnud ning tal pole k?rgsurvepumbaga probleeme tekkind.
siia tahaks nii lisada et tuttaval golf2 1,6d mille l?bis?it on pea 500 000 ning sellest on ta ise 300 000 s?itnud ning tal pole k?rgsurvepumbaga probleeme tekkind.
viga leitud.t?na kontrollisin m?rke ning avastasin et pumba ja nuki m?rgid l?hevad paika kuid v?ntv?llim?rk m??da.v?ntv?lli rihmaratta mahav?tmisel avanes oodatd vaatepilt et kiilust oli j?rel vaid rauapuru.olen kuulnud ka kusagilt et esimestel turbotiislitel pidigi see ?ks t??pvigu olema kuid kahjuks jah ei suutnud sellepeale koheselt tulla.?nn oli et "klappe p?he" polnud j?udnud l??a ning p??sesin ainult purunenud kiiluga mitte terve mootoriga.igatahes t?nud t?helepanu eest.
Minul oli sama probleem kevadel.Algul l?ks geneka rihmasid 3tk n?dalas,siis avastasime,et rihmaratas v?ntv?lli otsas laperdab,panin rihmaratta treipinkija leevendaja oli korras.Ja siis selgus,et kiilusoon oli puru. L?hkusin mootori lahti v?nt v?lja ja isa lasi kiilusoone t?is keevitada mingite spets elektroodiga ja kuskil treitiv?ntv?lliots uuesti uue nn.k?bi j?rgi. aga minul juhtus l?puks nii,et kiilusoon tuli pool hammast valesti ja s??de on hiline.mind huvitab kuidas ma need m?rgid paika saan.nuka ratast annab veel v?ndasuhtes paika panna,aga pumpa ei anna ju keerata niipalju kui n?iteks bensukal jagajat.N??d olen oma passatiga 30000km ?ra s?itnud ja sedalaadi probleeme ei ole olnud.Vine on taga ja kiirendab aeglaselt ,k?ima l?heb h?sti
miks sa siis m?rke paika ei saa...see kuidas see alumine v?nda otsas olev k?bi on iseenesest ei morgelda minuarust sest pumpa annab k?llalt liigutada ning nuki otsast lahtilastud rihmarattaga on see ju lihtne...algul stoperda nukkv?ll ja pump ?igete m?rkide kohapealt, siis pane v?ntv?lli m?rk paika hoorattalt, siis ?ra nukkv?lli rihmaratast k?vasti kinni keera vaid niimodi et ta saab vabalt liikuda kuid ei loksu palju ning pane rihm peale, siis pinguta rihm ?ra ning keera nukkv?lli rihmaratas kinni.
kuskilt olen kuulnud et nendel viimastel golf3`edel tehti mingi modifikatsioon et sellist situatsiooni et v?nv?lliotsast k?bi hakkaks omap?i tegutsema ei juhtuks, kuid ei oska midagi kindlat v?itta...golf kolmel on see natuke halvasti lahendatud kuna see sama s?steem mis golf kahelgi kuid kahel ei ole rooliv?imendit ning sellele generaatori rihmarattale mis on niigi kinni k?bi k?ljes on lisatud veel rooliv?imu pumbale vedu v?tmiseks rihmaratas ning minuarust on see mis ajab selle kupatuse k?ik tasakaalust v?lja ning hakkab p?hjustama siukesed probleeme.
polol pidi nt. selline mure olema et s??b generaatori rihmu kuna rooliv?im v?tab vedu generaatori rihmalt.
head seda aastat teile k?igile!
polol pidi nt. selline mure olema et s??b generaatori rihmu kuna rooliv?im v?tab vedu generaatori rihmalt.
head seda aastat teile k?igile!
t?na sain ka natu targemaks...tdi`l on t?esti juba teistmoodi see k?bi, tal pole mitte enam kiil vaid nagu vanal k?bil oleks kiilu ulatuses t?is keevitatud ning arvatavasti siis v?ntv?ll ei ole t?isring vaid on nagu ?ks k?lg maha k?iatud.igatahes annaks seda tdi oma endal ka panna kui k?iata lihtsalt v?ntv?lli ots kiilusoone kohapealt parajaks.
ma ei ole nukaratast lahti v?tnud,kuna mul ei ole teatud t?mmitsat.Olen kuulnud,et niisama polti lahti keerates see ratas nukv?lli otsast lahti ei tule.T??juures mehed seletavad,et kui ratas sealt kuidagi haamriga lahti koputada siis tuleks osta uus,kuna vana saab mingil m??ral kahjustsda.Eile ?htul proovisin,et kas saab ilma t?mmitsata selle ratta kahti,aga ei. Kui fikseerida pumba ja nukaratas,siis v?ndaratas j??b pool hammast m??da.ise ma m?tlen,et kui asja m?rki saada,siis tuleb ju peale nuka ratta ka pumpa keerata ......Ma ei tea mul on oma kolksvaageni mootorist juhe koos
see nuki ratas tuleb kenasti ?ra...t?mba t?mbitsaga pinge alla ja siis anna tohlakat...ise olen saanud niimodi et puurisin sinna pleki sisse augu (golf kahel oli minuarust see auk juba originaalis) mis rihmaratta taga, et paremini talle seljataha ligi p??seda, ning raud pulgaga l?in ta lahti.oht on jah et ta puru l??a aga ega ta nii n?rk asi ka n??d ei ole ja ?hest korralikust tervast l??gist piisab.
update: ei viitsi neid tifte toppima hakata ja selle v?ntv?lli kiilusoone taastamine on paras t?? kuna kui keevitusega sinna sirakas peale lasta siis seda sealt p?rast parajaks vormida on paras tegevus ning mulle meeldis see tdi s?steem palju rohkem nii otsustasin ka tdi k?bi panna...see koidula v?rra kallim kuid arvan et t??kindlam ka...tuleb vaid rellakaga see kiilusoon lihtsalt minema lihvida v?ntv?lli otsast.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 12 Juun 2008, 23:45
- Auto: G2 syncro vr6; g2 syncro
- Asukoht: Tartumaa
algul sai nagu enam v?hem s?ita aga eile peale seda kui pihusti otsad, k?ttefilter, k?tusevoolikud said vahetatud, sain v?he s?ita(j?udu nagu oli kohati) jasiis j?rsku j?ud kadus p?ris ?ra nagu inertsiga liiguks edasi.
Ei julge enam eriti k?imagi panna, kuigi see k?imapanek on kah nagu ta on- hui saad k?ima
Ei julge enam eriti k?imagi panna, kuigi see k?imapanek on kah nagu ta on- hui saad k?ima
