1,9 diisli probleemne k?ivitus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

hm kas g3 on kah paagis filter ei ole sinna maani veel j?udnu et paaki maha v?tta filtri vahetasin ?ra vaatasin sama mood pumba ?le ?h ?le voolu vooli immitses nattuke aga muud nigu midagi nigu siin ?leval pool juttu oli et 85kw mootoril on pumba peale jooksu juurem mingi tagasi jooksu vastane klamm mull seda seal pole tavaline l?bi jooksu toru on ise nigu provisin voolikust t?mmata nattuke tuli aga eriliselt mitte midagi . vahetasin filtri ?ra vaatasin originaal vooliku kinnitused ?le pea jooksu oma vahetasin ?ra muu j?i vanaks ning .mitte sittagi aga n??d lugedes et paagi pidi veel mingi filter olema siis ma homme uuri assia kohe paagi siseselt ..

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

mina sain oma vea teada oli v?ntv?lli otsast rihma seibi poolk?? ?le nii et k?lmast olinattuke s??de vale ja kui soe eoli siis l?ks nigu k?ima aga n??d ?ltse v?nda ots maad ja l?heb korrastamisele nii et jahm minul oli kala selles et s??de oli vale aga sai ka ?le vaatatud paak ja tagasi voolu toru oli pragu sees mingi kummist l??ts oli seal selles auk sees .. edu teistele siis

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

Algselt postitas: mix17
mina sain oma vea teada oli v?ntv?lli otsast rihma seibi poolk?? ?le nii et k?lmast olinattuke s??de vale ja kui soe eoli siis l?ks nigu k?ima aga n??d ?ltse v?nda ots maad ja l?heb korrastamisele nii et jahm minul oli kala selles et s??de oli vale aga sai ka ?le vaatatud paak ja tagasi voolu toru oli pragu sees mingi kummist l??ts oli seal selles auk sees .. edu teistele siis
olen ka kuulnud, et siuke viga pidi neil olema. see poolkuu on nii v?ike, et kui tarbijad taga ja genekas k?vasti koormatud ja kui siis veel kliima ka sees on, ei peagi see tift seal vastu ja viskab seibi edasi, teise nurga alla.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

hm mina siis kirjutaks enda g3 97a, 81kw Tdi. probleemist , et l?inud kah k?ima enam aalgus peale esimest korda siis pidi rohkem ja rohkem k?iama kuini viis korda pikka k?iamist . aga oli ikkagi v?nda otsas olev k?bi oli ?ra kulunud ja andis iga nattukese aja tagant nattuke j?rgi sellest ka pikkemat k?iamist . algus proovisin filtreid vaheytada siis v?tsin paagi lahti ikka midagi ja l?ppuks kui enam ?ltse k?ima ei l?inud alt k?bi lahdi ja oh ?llatust pool kuud ei olnuki. ?nnek ei saanud palju k?iatud et klappe p?he ei surunud ,vahetasin k?bi (180eeku) ja uue poldi (36eeku) ?ra ja pool ringi ja auto k?ib nigu kiisu nii et vaadake see jah ?le tuleb l?ppuks odavam kui mootorit vahetada ... l?pp remont l?ks siis
uus eel s??te relee 100
hammasrattas 180
uus polt 36
uus k?tte filter 360
uus ?hu filter 90 ja l?ppus oleks vaja l?inud ainult polt ja hammas rattast

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

sharanil enam seda poolkuu jama ei ole

[Muudetud: 29-2-2008 alts20]

Martin48
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
Auto: MB C220 CDI
Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra

Lugemata postitus Postitas Martin48 »

Ei hakanud uue teemaga foorumit risustama, kuna mureks on samuti probleeme vamistav k?ivitus.
Autoks on 1994a. Passat, 1.9TDI, 66kW. Hommikuti l?heb ilusti k?ima, on seni alati l?inud, olenemata ilmast ja temperatuurist. Kuid reede hommikust alates on selline kala, et peale k?ivitamist k?ib hetke, max 10s ja siis kooleb ?ra, 2-3 korda k?iamist - k?ivitub uuesti ja j??b k?ima. Sooja mootoriga seda probleemi ei ole, ainult hommikuti autot v?ttes.
Milles viga v?iks olla? Eelnevat lugedes, siis kas samuti see, et k?te vajub alla ja alguses k?imine on pumbas oleva k?tte arvelt siis!? Lahendused!?


Ette t?nades

Martin

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Enne pumpa on l?bipaistev voolik. Kui paned mootori peale pika ajalist seismist k?ima siis vaata kui palju tuleb ?hku toite s?steemist pumpa. Voolik on ju l?bipaistev. 10% v?ib (samas seda raske m??ta) olla ?hku. Kui ikka silmaga n?ha et rohkem on hetkel ?hu mulle kui k?tust siis on ju selge et k?tus vajub alla. Lahendus. Voolikute ?hendused ?le ,, k?ia,, . Peavalu v?ib ka valmistada filtri peal olev tagasi voolu plastik korpuse kummi tihend.

Vasta

Mine “Diislid”