1,9 diisli probleemne k?ivitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
hm kas g3 on kah paagis filter ei ole sinna maani veel j?udnu et paaki maha v?tta filtri vahetasin ?ra vaatasin sama mood pumba ?le ?h ?le voolu vooli immitses nattuke aga muud nigu midagi nigu siin ?leval pool juttu oli et 85kw mootoril on pumba peale jooksu juurem mingi tagasi jooksu vastane klamm mull seda seal pole tavaline l?bi jooksu toru on ise nigu provisin voolikust t?mmata nattuke tuli aga eriliselt mitte midagi . vahetasin filtri ?ra vaatasin originaal vooliku kinnitused ?le pea jooksu oma vahetasin ?ra muu j?i vanaks ning .mitte sittagi aga n??d lugedes et paagi pidi veel mingi filter olema siis ma homme uuri assia kohe paagi siseselt ..
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
mina sain oma vea teada oli v?ntv?lli otsast rihma seibi poolk?? ?le nii et k?lmast olinattuke s??de vale ja kui soe eoli siis l?ks nigu k?ima aga n??d ?ltse v?nda ots maad ja l?heb korrastamisele nii et jahm minul oli kala selles et s??de oli vale aga sai ka ?le vaatatud paak ja tagasi voolu toru oli pragu sees mingi kummist l??ts oli seal selles auk sees .. edu teistele siis
olen ka kuulnud, et siuke viga pidi neil olema. see poolkuu on nii v?ike, et kui tarbijad taga ja genekas k?vasti koormatud ja kui siis veel kliima ka sees on, ei peagi see tift seal vastu ja viskab seibi edasi, teise nurga alla.Algselt postitas: mix17
mina sain oma vea teada oli v?ntv?lli otsast rihma seibi poolk?? ?le nii et k?lmast olinattuke s??de vale ja kui soe eoli siis l?ks nigu k?ima aga n??d ?ltse v?nda ots maad ja l?heb korrastamisele nii et jahm minul oli kala selles et s??de oli vale aga sai ka ?le vaatatud paak ja tagasi voolu toru oli pragu sees mingi kummist l??ts oli seal selles auk sees .. edu teistele siis
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
hm mina siis kirjutaks enda g3 97a, 81kw Tdi. probleemist , et l?inud kah k?ima enam aalgus peale esimest korda siis pidi rohkem ja rohkem k?iama kuini viis korda pikka k?iamist . aga oli ikkagi v?nda otsas olev k?bi oli ?ra kulunud ja andis iga nattukese aja tagant nattuke j?rgi sellest ka pikkemat k?iamist . algus proovisin filtreid vaheytada siis v?tsin paagi lahti ikka midagi ja l?ppuks kui enam ?ltse k?ima ei l?inud alt k?bi lahdi ja oh ?llatust pool kuud ei olnuki. ?nnek ei saanud palju k?iatud et klappe p?he ei surunud ,vahetasin k?bi (180eeku) ja uue poldi (36eeku) ?ra ja pool ringi ja auto k?ib nigu kiisu nii et vaadake see jah ?le tuleb l?ppuks odavam kui mootorit vahetada ... l?pp remont l?ks siis
uus eel s??te relee 100
hammasrattas 180
uus polt 36
uus k?tte filter 360
uus ?hu filter 90 ja l?ppus oleks vaja l?inud ainult polt ja hammas rattast
uus eel s??te relee 100
hammasrattas 180
uus polt 36
uus k?tte filter 360
uus ?hu filter 90 ja l?ppus oleks vaja l?inud ainult polt ja hammas rattast
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
- Auto: MB C220 CDI
- Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Ei hakanud uue teemaga foorumit risustama, kuna mureks on samuti probleeme vamistav k?ivitus.
Autoks on 1994a. Passat, 1.9TDI, 66kW. Hommikuti l?heb ilusti k?ima, on seni alati l?inud, olenemata ilmast ja temperatuurist. Kuid reede hommikust alates on selline kala, et peale k?ivitamist k?ib hetke, max 10s ja siis kooleb ?ra, 2-3 korda k?iamist - k?ivitub uuesti ja j??b k?ima. Sooja mootoriga seda probleemi ei ole, ainult hommikuti autot v?ttes.
Milles viga v?iks olla? Eelnevat lugedes, siis kas samuti see, et k?te vajub alla ja alguses k?imine on pumbas oleva k?tte arvelt siis!? Lahendused!?
Ette t?nades
Martin
Autoks on 1994a. Passat, 1.9TDI, 66kW. Hommikuti l?heb ilusti k?ima, on seni alati l?inud, olenemata ilmast ja temperatuurist. Kuid reede hommikust alates on selline kala, et peale k?ivitamist k?ib hetke, max 10s ja siis kooleb ?ra, 2-3 korda k?iamist - k?ivitub uuesti ja j??b k?ima. Sooja mootoriga seda probleemi ei ole, ainult hommikuti autot v?ttes.
Milles viga v?iks olla? Eelnevat lugedes, siis kas samuti see, et k?te vajub alla ja alguses k?imine on pumbas oleva k?tte arvelt siis!? Lahendused!?
Ette t?nades
Martin
Enne pumpa on l?bipaistev voolik. Kui paned mootori peale pika ajalist seismist k?ima siis vaata kui palju tuleb ?hku toite s?steemist pumpa. Voolik on ju l?bipaistev. 10% v?ib (samas seda raske m??ta) olla ?hku. Kui ikka silmaga n?ha et rohkem on hetkel ?hu mulle kui k?tust siis on ju selge et k?tus vajub alla. Lahendus. Voolikute ?hendused ?le ,, k?ia,, . Peavalu v?ib ka valmistada filtri peal olev tagasi voolu plastik korpuse kummi tihend.